Maanlicht schreef:Ohh Emma, zo herkenbaar.. en zo frustrerend.. ik was altijd slank, maar gister was ik met vriendinnen en ik ben de ‘stevige’ geworden. Het maakt me zo onzeker... zo erg dat ik zelfs foto’s op social media Photoshop omdat ik de waarheid niet onder ogen wil zien. Ik heb hele mooie lingerie gekocht, maar het staat me voor geen meter dus ik durf het niet aan. Mijn vriend vind me er ook niet aantrekkelijker op worden met die extra kilo’s. Er moet echt iets veranderen. Aan het sporten ligt het niet, dat doe ik braaf 4/6 keer in de week. Voeding gaat ‘aardig’, maar ik kom alleen maar aan, en nee, het is geen spier. Mijn hormonen liggen helemaal overhoop. Ik ben net gestopt met de pil en m’n medicatie omdat ik helemaal klaar ben met al die troep die ik in m’n lichaam stop. Ik heb niets meer om me achter te verbergen. Ik móet echt beter op m’n voeding letten.
Sorry maar je ben echt niet de "stevige" ik denk nog steeds dat jou beeld van jezelf echt niet klopt..... Ik denk dat je daar ook wel aan moet werken en heel eerlijk vind ik je vriend echt een klootzak

Hij moet je steunen en zeggen dat je er niet aantrekkelijker op bent geworden werkt daar niet aan mee. Ik snap dat je op je voeding wil letten hoor, dat is je goed recht maar meisje asjeblieft doet wat aan je zelfbeeld. Je bent een prachtige vrouw

En Emma je kunt het!! Ik ga met je mee doen

We kunnen het meiden