Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Piekosjj schreef:Katharina Je had laatst een super snelle halve marathon gelopen toch? Wellicht nog niet helemaal hersteld daarvan?
Memuska schreef:@ SV: grappig, die heb ik ook overwogen! Nu wil ik die van t voorjaar in 2021... Heb jij via een organisatie of zelf tickets?
Druif_01 schreef:Even een vraag aan de ervaren lopers onder ons. Ik volg het hardloopprogramma van Evy en had vandaag les 28 waarbij ik 28 minuten aan een stuk moest lopen. Vorige week heb ik 3x het blok gelopen:
13 min lopen
2 min wandelen
13 min lopen
2 min wandelen
8 min lopen
1 min wandelen
Ik haalde hierbij een afstand van zo’n 7,3 km per keer. Vandaag haalde ik met 28 minuten 5,3 km maar ik hield het niet aan 1 stuk vol, heb na ongeveer 15/16 minuten een minuutje gewandeld. Ik had het vandaag echt veel zwaarder dan de hele vorige week. Is jullie advies om nu toch het schema vast te houden en de volgende keer les 29 te doen (29 minuten lopen aan 1 stuk) of toch terug naar de lessen van volgende week?
Ik weet niet of het zinvol is te vermelden, maar wegens mijn ptss en depressie is mijn energie niveau momenteel nog niet zo hoog als het vroeger was. Eerder hield ik een half uur namelijk makkelijk vol, dus ik heb ook enigszins last van frustratie...
Memuska schreef:Dat heb ik gedaan met de Urban Trail, die dag met m'n vriendin 12K in de Lilse bergen...
Als de lockdown gedaan is lopen we ook samen van mijn naar haar huis, dat is mits een klein blokje om waarbij we naar haar mama kunnen zwaaien 16K...
Maar euhm, ik wil ook meedoen met de Virtual Bokt Corona Run zenne!
Gisteren nog een nieuwe medaille ontvangen trouwens: de Running Hat
[ [url=m/cPlZwQ.jpg]Afbeelding[/url] ]