Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 19:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 19:46

Wow.. lekker dan :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 20:03

Deze kreeg ik net ook doorgestuurd :D
Afbeelding

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 22:23

Het gaat niet om de pitspoezen, maar om de gridgirls. De vrouwen die bij de startopstelling met bordjes langs de auto staan. Wat een onzin dat dat niet meer mag. Je hebt er niks aan, maar het is toch gewoon een grappige traditie. Maar ja, de F1 is vorig jaar door Amerikanen overgenomen en die veranderen allerlei onzinnige dingen nu. En dit is in het kader van #metoo.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 23:12

Stybba schreef:
Ik zie het nut van pitspoezen ook niet echt in, maar als er al iets moet staan kijk ik liever naar pitspoezen dan kinderen.
Gaar ze cheerleaders bij bijvoorbeeld American football dan ook vervangen door wat minder schaars gekleedde dames (of kinderen in apenpakjes :roll: )?
Niet dat ik dat zo snel zie gebeuren met Trump als president daar

Schaf t dan idd maar af...

Pas op he, met donkere kindjes en apenpakjes.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 23:35

Cayenne schreef:
[ [url=m/5QCXB9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Minder dan 0 gaat zo lastig! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 16:47

Tijdens een dood moment op het werk (klinkt fout in een rusthuis voor bejaarden) zat ik even wat op internet te snuisteren en kwam ik deze tegen:

https://www.hln.be/nina/familie/20-hila ... g~ad06449c

Ik heb werkelijk waar stikkend en kuchend achter de laptop gezeten om mijn lach in te houden :')

Alleen al om nooit vanzenleven zulke walk of shame te moeten doorstaan wil ik al helemaal nooit bevallen

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 16:53

Ik vond vooral de laatste erg grappig:

Citaat:
“Toen mijn vriendin aan het bevallen was, bleef ik haar vertellen dat ze zich moest ontspannen en dat alles goed zou komen. Ze riep heel erg boos: “Zal ik jouw penis met 10 centimeter wijder maken, kijk hoe goed je je dan nog ontspant!′ De hele kamer lag plat van het lachen.”

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 16:54

Die laatste :') :')

Citaat:
“Toen mijn vriendin aan het bevallen was, bleef ik haar vertellen dat ze zich moest ontspannen en dat alles goed zou komen. Ze riep heel erg boos: “Zal ik jouw penis met 10 centimeter wijder maken, kijk hoe goed je je dan nog ontspant!′ De hele kamer lag plat van het lachen.”

Edit: Je was me voor :+

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 16:57

Is ook altijd leuk als de gynacoloog dat tegen je zegt als ze een uitstrijkje willen maken en hij de eendenbek erin jast. Ontspan u toch!

Ja gast, dat lukt ook lekker nu ofzo! Zal dat ding er bij jou eens induwen, kijken hoe goed jij je ontspant!
:')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 23:15

Ik snap dat nooit, mijn huisarts warmt hem altijd eerst op en dan merk je er nauwelijks wat van :o?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 23:30

Jawel hoor, dat merk je wel :+
Een tijd terug moest ik een inwendige echo van de baarmoeder laten maken. Het grappige was dat ik het beeld zo boeiend vond dat ik automatisch ontspande _O-
Dus ik stem voor een standaard echo bij het inwendig onderzoek :') :+
Zal vast voor iedereen geweldig werken :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 23:36

Ja die inwendige echo was inderdaad zowel interessant als oncomfortabel _O-
Maar die eendenbek heb ik echt geen last van hoor. Wat er daarná gebeurd is meestal wel vervelend :+

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 23:41

Zit net op tv naar die polygamie gezinnen te kijken met wel een hele club kinderen.
Mijn mening is dat ik het sowieso al idioot vind dat een man minimaal 3 vrouwen wilt. ( Maar moeten ze lekker zelf weten) . Maar vind het net broedkippen daar.
Dan zit je al met eigen kids en ook nog eens van een ander.
:r
En je moet je man delen.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 23:52

Steeph schreef:
Cayenne schreef:
[ [url=m/5QCXB9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Minder dan 0 gaat zo lastig! :D

Dan moet je een bestaande vermoorden..
maar dat is ook weer zo wat...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 23:57

tylando schreef:
Zit net op tv naar die polygamie gezinnen te kijken met wel een hele club kinderen.
Mijn mening is dat ik het sowieso al idioot vind dat een man minimaal 3 vrouwen wilt. ( Maar moeten ze lekker zelf weten) . Maar vind het net broedkippen daar.
Dan zit je al met eigen kids en ook nog eens van een ander.
:r
En je moet je man delen.

Op zich kan ik polyamorie/polygamie nog snappen. Maar inderdaad, die hele slinger kinderen erbij, daar word je toch niet gelukkig van :o No way natuurlijk dat die man een vinger uitsteekt om ervoor te zorgen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 07:25

Daar heeft hij toch personeel, ik bedoel vrouwen voor

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 07:56

Ik zie het toch ook als beetje machtspositie voor die man. Hij is de baas {:)-:(
En die vrouwen idd maar broeden, zorgen en poetsen. En klaarliggen voor de vlg koter in maak.
Meestal zijn het nog de meest lelijke mannen ook. Wat zien die vrouwen daar toch in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 09:40

Ach als zij gelukkig zijn. Als het onderling beetje gezellig is, is er iig altijd wel iemand thuis. En meer vrouwen is allemaal iets schoonmaken. Dus uiteindelijk minder werk ...

Eergister vroeg een studiegenoot opeens uit het niets: willen jullie kinderen? Nee! Blijken er dus heel veel zo over te denken. Misschien komt het toch door de studie.. dat we gewoon meer met dieren hebben als met mensen :')

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 09:45

Ik hoor ook veel van mensen met kinderen dat als ze het over konden doen, ze niet voor kinderen hadden gekozen.
Maar ook af en toe de term van, je krijgt er zoveel voor terug :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:03

Brrrr ja vriendin van mij zit het ook altijd te verheerlijken als ik haar irl zie. Het is zoooo geweldig. En ondertussen in de groepsapp continu klagen dat dat kind niet slaapt snachts. Tis al bijna 3, gaat wel eens tijd worden...

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:23

Ja hier ook.. degene met deze uitspraak zat al te wachten tot kind naar school kon eindelijk... moet 4 worden en echt een terror ( maar ligt aan opvoeding )
Maar ze genieten wel heel erg van hun kind hoor.

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:36

Maar als je als moeder zijnde gewoon gebeten word door kind van 3 omdat deze zijn tanden niet wilt poetsen , is er toch echt opvoedkundig wel wat mis hoor lijkt mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:37

Wuuut ja ... ik zou terug bijten. Doe ff gewoon!

Ze hebben zelf misschien niet eens door hoe tegenstrijdig ze klinken.

Ik ben nogal gehecht aan mijn nachtrust. Zou stikchagerijnig worden eruit te moeten omdat zo'n worm ligt te huilen. Alleen mijn vriend mag mij wakker houden O:)

Ik ga straks met een lamp eieren kijken of ze bevrucht zijn. Dat is tenminste wel leuk haha alles voor de wetenschap :+

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:49

tylando schreef:
Maar als je als moeder zijnde gewoon gebeten word door kind van 3 omdat deze zijn tanden niet wilt poetsen , is er toch echt opvoedkundig wel wat mis hoor lijkt mij.

Zo! Die had van mij echt een tik gekregen dan. Ga je gauw weg. Beetje lopen bijten. Dat pik ik van mijn katten al niet, laat staan van een kind.