http://www.dumpert.nl/mediabase/7358835 ... ehad_.html
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stybba schreef:Ik zie het nut van pitspoezen ook niet echt in, maar als er al iets moet staan kijk ik liever naar pitspoezen dan kinderen.
Gaar ze cheerleaders bij bijvoorbeeld American football dan ook vervangen door wat minder schaars gekleedde dames (of kinderen in apenpakjes)?
Niet dat ik dat zo snel zie gebeuren met Trump als president daar
Schaf t dan idd maar af...
Citaat:“Toen mijn vriendin aan het bevallen was, bleef ik haar vertellen dat ze zich moest ontspannen en dat alles goed zou komen. Ze riep heel erg boos: “Zal ik jouw penis met 10 centimeter wijder maken, kijk hoe goed je je dan nog ontspant!′ De hele kamer lag plat van het lachen.”
Citaat:“Toen mijn vriendin aan het bevallen was, bleef ik haar vertellen dat ze zich moest ontspannen en dat alles goed zou komen. Ze riep heel erg boos: “Zal ik jouw penis met 10 centimeter wijder maken, kijk hoe goed je je dan nog ontspant!′ De hele kamer lag plat van het lachen.”
tylando schreef:Zit net op tv naar die polygamie gezinnen te kijken met wel een hele club kinderen.
Mijn mening is dat ik het sowieso al idioot vind dat een man minimaal 3 vrouwen wilt. ( Maar moeten ze lekker zelf weten) . Maar vind het net broedkippen daar.
Dan zit je al met eigen kids en ook nog eens van een ander.
En je moet je man delen.
tylando schreef:Maar als je als moeder zijnde gewoon gebeten word door kind van 3 omdat deze zijn tanden niet wilt poetsen , is er toch echt opvoedkundig wel wat mis hoor lijkt mij.