[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eight

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 18:34

Welke crème gebruik je? Estee Lauder double wear is heel dekkend maar ook echt wel droog, ik hoef amper te poederen bij die foundation :)) terwijl ik best een vette neus heb. Bourjois healthy mix vind ik heel fijn, die kan ik alleen soms niet dragen omdat hij voor mij te 'voedend' is. Even tussen aanhalingstekens omdat je foundation dus nooit goed genoeg voedt :) wellicht dat die foundation wat voor je is?

Ik heb jullie hulp nodig :) ik ben voor een vriendin een lijstje aan het opstellen met leuke makeup. Ze is studente dus vooral op zoek naar goede budget makeup. Ze heeft nu drogist makeup (max factor, rimmel etc) en wat spulletjes van MAC. Nabla, makeup geek, morphe? Merken zoals Urban Decay en Too faced zijn wat te duur voor haar nu. :)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 19:34

Morphe vind ik superfijn, maar heb ik alleen oogschaduw van. Volgend mij heeft Jodie een fijna blushpalette van BH? En natuurlijk Colourpop :D En de I heart make-up duo highlighters zijn ook best heel fijn! Zijn die kleine chocolade-achtige dingetjes. Die bruine met goud is een bronzer en een highl, fijn dingetje! En misschien Nyx? Je merkt het al, ben ook een low budget shopper :D

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 19:54

Ik heb een blush Palette van bh en hij is echt top!! :j

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 21:36

Milani en Wet 'N Wild zijn ook mooie merken. :j Physicians Formula is misschien ook leuk om naar te kijken.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 23:20

De naked skin foundation van UD is inderdaad zeer geschikt voor de droge huid. Maar dan wel voor een droge huid met de juiste verzorging.
Ik heb heel lang lopen ouwehoeren met skincare. Nu ik deze eindelijk heb gevonden zitten bekand alle foundations mooi!! Ik draag nu altijd de All Nighter foundation van Urban decay, dat had voorheen absoluut niet gekunnen gezien dat echt de dekkenste foundation is die ik ken.

Ik gebruik als verzorging alleen nog maar Filorga en echt; nooit meer iets anders. Word exclusief verkocht bij de ici paris xl. Goede verzorging is het halve werk.
Ik gebruik het Hydra Hyal serum, de Hydra Filler dag/nacht creme. Voor mij life-savers. Niet heel goedkoop.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 08:44

Grijs metallic bij een lichtgrijs overhemd.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 09:45

Eight schreef:
Welke crème gebruik je? Estee Lauder double wear is heel dekkend maar ook echt wel droog, ik hoef amper te poederen bij die foundation :)) terwijl ik best een vette neus heb. Bourjois healthy mix vind ik heel fijn, die kan ik alleen soms niet dragen omdat hij voor mij te 'voedend' is. Even tussen aanhalingstekens omdat je foundation dus nooit goed genoeg voedt :) wellicht dat die foundation wat voor je is?

Ik heb jullie hulp nodig :) ik ben voor een vriendin een lijstje aan het opstellen met leuke makeup. Ze is studente dus vooral op zoek naar goede budget makeup. Ze heeft nu drogist makeup (max factor, rimmel etc) en wat spulletjes van MAC. Nabla, makeup geek, morphe? Merken zoals Urban Decay en Too faced zijn wat te duur voor haar nu. :)

Morphe idd voor oogschaduw. En gerard Cosmetics voor liquids :) Boozyshop heeft daarvan nu een aantal in de sale voor 10 euro :D

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 20:25

Eight ik vind zelf de sleek paletten erg fijn en die zijn ook leuk betaalbaar.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 20:29

Mocht iemand nog een Violet Voss palette willen aanschaffen, de Taupe Notch variant is nu maar €28,80 bij Beautybay en er gaat eventueel nog 10% af als je student bent. Ik kan je ook een code geven voor 10% korting, maar die is na een uur niet meer geldig. En maar één keer te gebruiken.

https://www.beautybay.com/makeup/violet ... chpalette/

Eight schreef:

Morphe, Juvia's Place, BH Cosmetics, Nabla, MUG, NYX, Zoeva, Colourpop :j

Ik ben vooral groot fan van Colourpop! Maar is ietsje lastiger te krijgen dan de rest.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 20:41

Ik heb geen aanvulling meer qua budget merken haha

Wil iemand me tips geven voor must buys in amerika? :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 20:48

Producten van KvD, Tarte, Tatcha, Huda, Fenty, Tom Ford, Marc Jacobs, Pat McGrath... sowieso even gratis Beauty Insider worden bij Sephora. Weet niet wanneer je er precies bent, maar vanaf dit weekend tot en met 23 april hebben ze VIB Rouge sale, dus da's sowieso interessant. En wekelijks hebben ze een aantal deals; bij mij toen het Subculture palette, nu bijvoorbeeld onder andere 50% korting op Becca highlighters, UD Vice Liquid Lipsticks en het Nars Danger Control palette.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 20:58

Als je van lipstick houdt (en dat doe jij wel haha), Besame Cosmetics en Bite Beauty

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 10:14

Ik ben er pas 28 mei.. zal idd meteen ff kijken voor n insides pas en mn lege mac verpakkingen liggen klaar voor back2mac

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 10:39

Lees ik nou iets over 50% korting op Becca highlighters? Ik wilde vanochtend nog even bij de Douglas naar binnen om daar naar te kijken, maar had geen tijd meer. En volgens mij ben ik Beauty insider bij Sephora, maar gaan die mails rechtstreeks naar de prullenbak om m'n rekening te beschermen :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 15:40

Tytonidae schreef:
Elke die kleur staat je wel echt enorm prachtig!

Heb vorige week dit schatje binnen gekregen:
[ [url=m/ixjV6P.png]Afbeelding[/url] ]

Hij is echt prachtig! Ik was een beetje bang dat de kleuren niet geweldig zouden zijn aangezien Too Faced het de laatste tijd niet geweldig doet, maar schijnbaar hebben ze met deze collectie de kwaliteit weer verhoogd. Ze blenden stuk voor stuk prachtig <3 Echt heel blij mee. Ik heb hem besteld via de Amerikaanse Sephora maar in mei komt de hele collectie naar de Douglas.

Heb ook de Tarte Shape Tape maar eens besteld na al die geweldige verhalen daarover te hebben gehoord, ben echt benieuwd!

Dat design <3

Ikwashier schreef:
Iemand ook bekend met het merk OPV Beauty? Dat verkopen ze sinds kort bij boozyshop.
https://www.instagram.com/opvbeauty

Zie het ineens overal uit de grond poppen idd maar nooit eerder van gehoord, vliegt nu wel voorbij bij de bekende beautybloggers dus zal wel steeds populairder worden nu, doet me idd denken aan Juvia :j

Ik heb vd week Mn bestelling binnen gekregen, soft glam en 4 Anastasia lipsticks, ik ben verliefd! Hebben Smashbox van hun plek gestoten, wat een fantastische lipsticks!

Hier met rosewood:

Afbeelding
Is een beetje peach rode kleur maar t was nog schemerig..

Palette is mega gaaf maar kruimelt wel enorm, maar aan de andere kant blend wel als boter :D

Ik heb er een Peach look mee gemaakt, geen idee of t me stond maar vind het eigenlijk mega gaaf!

Afbeelding
Rechtsonder is van een filmpje dus beetje wazig :’)

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 09:45

Ik kom hier even binnenvallen want misschien hebben jullie wel tips voor mij. Ik gebruik altijd een wenkbrauwpotlood van de hema. Als ik die ga slijpen breken altijd de puntjes af waardoor ik het halve potlood moet slijpen en dat is best zonde. Iemand een tip hoe dat niet meer kan gebeuren?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 09:48

Dat komt omdat de binnenkant gebroken is waarschijnlijk.. dat gebeurd als ze vallen

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 09:53

Maar ik heb ze naar mijn idee nooit laten vallen. Ligt altijd in mijn make-up tasje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 09:55

Kan best in de winkel natuurlijk al gebeurd zijn, met bijvullen of onhandige mensen. :j

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 12:32

xxxmh schreef:
Ik kom hier even binnenvallen want misschien hebben jullie wel tips voor mij. Ik gebruik altijd een wenkbrauwpotlood van de hema. Als ik die ga slijpen breken altijd de puntjes af waardoor ik het halve potlood moet slijpen en dat is best zonde. Iemand een tip hoe dat niet meer kan gebeuren?

Ik heb deze ook altijd en het valt me op dat het vooral echt iets van de laatste tijd is dat die krengen echt om de haverklap breken. Ben er zelf altijd idd voorzichtig mee maar het kan voordat ik 'm koop al gebeurd zijn. Ik probeer ze nu maar gewoon niet te scherp te slijpen en echt heel voorzichtig bij te tekenen maar het is een drama met die dingen.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 12:44

Ik wil graag een look delen omdat ik erg benieuwd ben naar jullie tips. Er komen hier zo veel mooie looks voorbij dat ik het stiekem wel een beetje spannend vind, maar ik wil mezelf erg graag verbeteren dus kritiek is goed :=
Zondag mijn UD Naked Heat palette gehaald en er vandaag iets mee uitgeprobeerd! Ik heb een behoorlijk gevalletje hooded eyes en vind het soms best lastig om daar iets moois mee te doen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Erg benieuwd naar jullie tips! *\o/*

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 12:57

Wat een mooie zachte look! Vind je hooded eyes wel meevallen hoor genoeg speelruimte :)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 13:05

Dankjewel! Vind het zelf persoonlijk best lastig, heb het idee dat er toch wel een centimeter verdwijnt in die plooi :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 13:25

Met je oog open je crease bepalen dat scheelt al heel erg veel :)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 13:36

Klopt, heb ik ook een beetje geprobeerd te doen vandaag en heb het idee dat het er ook wel iets beter uitziet :j Dankjewel!