Oke let niet op mijn waterige ogen ik ben echt stront en stront verkouden
Gerard - Iced Mocha. Ik had gehoopt dat er een paars tint in zou zitten maar denk dat dit alleen terugkomt met hele roze lippen. Maar wonder boven wonder valt ie niet tegen. Normaliter kan ik bruin niet echt hebben. Jeffree liquids blijf ik wel fijner vinden!
Staat je mooi! Ik ga ook weer mug bestellen.. Iemand nog aanraders die niet rood of te warm zijn?
Niniane
Geplaatst: 31-01-16 18:02
Staat goed Friemel en Oyeru!
Zo net na het werk ook even geshopt. Heb een parfumset gehaald van Salvatore Ferragamo: Signorina. En ook nog de nieuwste mascara van Clinique. Heb er een mooi oogpotlood van Lancome erbij gekregen.
Denk dat friem met paars en lila sensuous en drama queen bedoelt? De middelste van de 2e en 3e rij...
BelleTessa
Geplaatst: 31-01-16 19:00
Ja, 3, prom night uit m'n hoofd en nog twee. Vind de foiled echt prachtig dus daar sowieso wat van maar wil ook wat kleuren van de normale pans en misschien een duochrome of pigment erbij.
Michelle, ik weet het niet meer. Kan allebei geweest zijn. Heb het In ieder geval niet sterk aangebracht.
Maar ja BelleTessa,zo lastig. Promnight vind ik ook heel mooi. Maar bij mijn volgende bestelling komt ook meer bruin. Van de duochrome vind ik Havoc, Ritzy en Steampunk heel mooi. Van de foiled, Starry Eyed natuurlijk. Misschien is mesmerized ook wel iets voor je? Van de normale misschien mocha, bada-ding.
Thnx voor de links naar de review, heb de glitter eraf gehaald na haar review. Wil nu wel 3 kleuren hebben die nu niet op voorraad zijn dus ik wacht toch nog maar even.