Eh, nou.. Ik weet niet hoeveel er daar inzitten, maar ik heb er inmiddels 20 geloof ik
kaatje888
Geplaatst: 20-02-15 11:52
Zoveel kleuren vind ik volgensmij niet eens mooi van mac De kleuren die ik het mooiste vind en die ik graag wou heb ik ook. Verder heb ik nog 3 of 4 die ik nog wel zou willen. Maar nu maar even niet
Verder vind ik al snel dat veel kleuren op elkaar gaan lijken.
Dat klopt hoor kaatje, maar op zich heb ik nu nog steeds kleuren die genoeg van elkaar verschillen. En dan heb ik er nog op de wishlist. Maar dat zijn er nog 2 ofzo. Voorlopig dus even geen lipsticks meer van MAC, alleen graag nog 1 van YSL Maar eigenlijk mag ik dan echt geen lipsticks meer kopen Eerst opmaken!
Heeft iedereen hier een lipstick verslaving? zo niet wat is jullie verslaving dan wel?
Darah3
Geplaatst: 20-02-15 12:52
Wat veel lipsticks hebben jullie Ik geen één..
Mijn verslaving ligt in de eyeliner.. Had een stuk of zeven verschillende liggen. Maar heb het nu beperkt tot drie verschillende eyeliners (en een voorraad van mijn lievelings eyeliner ).
Ik heb een stuk of 50 lipsticks, maar daar zitten ook heel veel budget lipsticks bij. Van Mac heb ik ermaar 8, 1 YSl en 1 Dior.
Lipstick is leuk, maar mijn verslaving is en blijft echt nagellak
Anoniem
Geplaatst: 20-02-15 12:58
Ik heb echt een lipstick tik ja.. Draag het elke dag wel, of het nou een simpele nude is of een echt knalkleurtje. Voel me ook altijd wel een stuk prettiger met lipstick op, al helemaal met donkere kleuren. Verder heb ik ook wel een beetje een oogschaduw tik, al heb ik de laatste maanden eigenlijk constant dezelfde look (allerlichtste highlighter kleur uit Naked 3 over mijn hele ooglid, binnenste ooghoek en wenkbrauwbot en dan mijn crease aanzetten met een matte donkerbruin van MAC). Soms trek ik er een wing bij, soms niet... Mijn make-up is over het algemeen elke dag hetzelfde
Anoniem
Geplaatst: 20-02-15 13:10
Ik ga binnenkort mijn make-up een beetje opruimen, het is echt een zooitje. Heb heel veel dingen die ik nooit gebruik of heb gebruikt, bijvoorbeeld heel veel nagellak waarvan de helft echt een slechte kwaliteit heeft, oogschaduw in kleuren die ik nooit draag, mascara's die allang uitgedroogd zijn en ik heb ook nog twee eyeliners waar ik allergisch voor ben, zo zonde! Daarnaast heb ik ook een beetje een lipstick/lipliner tik, ik wil maar meer en meer blijven kopen. Vandaag ga toch nog even wat make-up inslaan wat ik echt nodig heb, en de rest opruimen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Humbug
Geplaatst: 20-02-15 13:54
Wow, zo'n gevulde MAC tas wil ik ook
Ik heb helemaal geen lipstick van MAC trouwens Zijn er kleuren die iedereen in bezit zou moeten hebben en jullie zouden adviseren? Over het algemeen draag ik nude, zachtroze of bescheiden kleuren...
Djilna
Geplaatst: 20-02-15 14:02
Dan zou ik zeggen Please Me en Plumful
Ships, ik heb al 21 MACls.. Ik vergat mijn VG 4 en 6 Dan is mijn tasje hetzelfde als op de foto denk ik