Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 10:58

Zoo, ben weer bijgelezen. Hier nog iemand die altijd honger heeft, haha.

Nero: Suuupergoed dat je gestopt bent met roken! Keep up the good work. :D En veel succes met afvallen.
Shanna: Beterschap gewenst nog met je rug, hopelijk gaat het snel weer beter!
Bzoem: Wat vervelend zeg! Hopelijk was dit de laatste keer dat je zoiets hebt..

Gister verjaardag van mijn vriend gevierd, we hadden notentaart gemaakt. Die was niet helemaal op, dus ik heb zojuist nog een stukje op, maar even extra hard shredden straks, haha. Ik wordt het wel een beetje zat, elke dag hetzelfde. Vooral omdat ik sommige oefeningen echt stom vind, haha. Niet eens perse degene die ook het zwaarst zijn, maar sommige vind ik gewoon simpelweg stom. Ik ga de shred afmaken en daarna ga ik gewoon elke dag iets afwisselends doen, dat werkt voor mij beter denk ik.

KarinvdM

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:10

*\%/* Yes, i did it! Level 3 dag 10 is klaar. *\%/*
Nu m'n beenspieren een beetje tot rust laten komen en dan door met wat anders.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:13

Gaaf Karin! Gefeliciteerd dan maar... :D Weet je al wat je wil gaan doen?

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:13

Jaaaaaaaaaaaaa, gefeliciteerd! :D

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:14

Netjes Karin! Gefeliciteerd!

Ik heb vandaag dag 7. Ik merk dat als ik de workout 's avonds doe het veel zwaarder is. Ben vandaag toevallig eerder klaar met school dus kan ik het mooi in de middag doen :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:16

Yes, you made it Karin! *\o/*
Ik ben benieuwd naar je eindresultaat. Volgens mij heb je er keihard voor geknockt dus die resultaten moeten wel goed zijn. +:)+
Wat heb je nu op de planning staan?

@Birgit: dat heb ik ook ja. Eerder deed ik het shredden 's avonds, maar ik merkte al snel dat het gemakkelijker gaat als ik het zo vroeg mogelijk op de dag doe. Dan is mijn lijf nog niet moe van het werken. ;)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:18

Ik denk 6w6p.
Er is z'n 5 cm van m'n buik verdwenen en daar ben ik erg blij mee. Alleen erg jammer dat manlief dat niet ziet.
Laatst bijgewerkt door KarinvdM op 18-02-13 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:18

Jeee Karin! Fijn! *\o/*

Ik shred wel 's avonds, dat is voor mij de beste optie. En ik vind het eigenlijk ook wel fijn zo. Ik sta 's ochtends om 6.15 uur op om naar mijn werk te gaan, kom rond 17.30 weer thuis. Dan even eten 's avonds eerst paardrijden en daarna shredden. Dat is een beetje hoe mijn dag er uit ziet.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:29

Gefeliciteerd Karin!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:30

Mooi resultaat Karin! Jammer dat je man het niet ziet, maar zolang jij maar het effect merkt. Dan kan je in jezelf blijven geloven. :(:)
En met 6w6p op de planning MOET je mannetje uiteindelijk ook wel resultaat gaan zien. ;)

Ik heb net even wat informatie opgezocht over wandelen, ik denk dat ik naast het shredden/sixpacken wat meer wil gaan wandelen, dan kan ik de hond ook meteen lekker mee uit nemen.
Hieronder staan een paar links met tips voor degenen die nog een actieve doch ontspannende bezigheid zoeken voor naast het sporten:
-Afvallen door te wandelen: doe het met deze tips
-Afslanken door te wandelen
-Gezonder afvallen: afvallen door te wandelen
Andere zoekresultaten op google voor 'afvallen door wandelen'

En tot slot:
Afvallen voor Dummies

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:31

Gefeliciteerd Karin!! :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:31

KarinvdM schreef:
*\%/* Yes, i did it! Level 3 dag 10 is klaar. *\%/*
Nu m'n beenspieren een beetje tot rust laten komen en dan door met wat anders.

wat goed!!! :D :D :D
merk dat het bij mij ook een aanslag op de beenspieren is. ik moet ook echt eerst lopen en dan shredden, andersom werkt niet voor mij :=

en Neroo je kan het! doorzetten met stoppen met roken! ik ben er nu twee jaar van af en voel me echt fitter :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:34

Wat is volgens jullie trouwens een betere volgorde?
Eerst shredden en daarna nog extra cardio-oefeningen doen, of eerst cardio doen en dan nog shredden?
Je zou namelijk kunnen zeggen dat je door eerst cardio doet, je lijf tot vetverbranding overgaat zodra je gaat shredden en dus meer effect hebt wanneer je gaat krachttrainen. Maar aan de andere kant klinkt het voor mij ook heel logisch om eerst te gaan shredden zodat je spieren door de krachttraining actief zijn zodra je vet gaat verbranden.
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 18-02-13 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:35

Eerst shredden en dan hardlopen.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:35

Leuk, Jolien!
Wel vreselijk, al die fouten in dat ebook :oo En ik heb pas 2 pagina's gelezen. Ongelooflijk. Je ziet het veel in ebooks vind ik. Ik vraag me werkelijk af of ze hun eigen zinnen wel nalezen (of anders dat door iemand anders even laten doen...) Zonde! :P

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 12:35

Jolien87 schreef:
Wat ik me trouwens afvroeg, zijn hier meer shredders die niet of nauwelijks zweten in het gezicht?
Ik heb hier altijd al wel last van gehad, bij de kleinste inspanning loop ik al rood aan, maar ik zweet nooit echt. Na het shredden heb ik wel wat pareltjes hier en daar en mijn gezicht is ook wel zout, maar ik zweet verder niet in mijn gezicht. Ik ben dus ook echt donkerrood aangelopen na het shredden. Voor de rest heb ik hier geen last van, op andere plekken zweet ik wel. Maar ik merk dat ik ontzettend duizelig wordt van die druk op m'n hoofd en ik heb zelf het flauwe vermoeden dat dit dus hierdoor komt.
Tijdens het shredden drink ik gemiddeld een liter water weg, ook overdag drink ik vanaf dag 1 van het shredden veel water, waardoor ik zeker zo'n 3 liter water per dag drink. Ik scrub regelmatig mijn gezicht onder de douche, dus ik weet ook niet of het van verstopte poriën komt.

Zweten doe ik alleen bij hoge uitzondering, zoals wanneer ik bij temperaturen van meer dan 30 graden dicht opeen gepakt sta in een tram ofzo. Anders zweet ik nauwelijks, ongeacht hoeveel ik me inspan. Ik heb tijdens de shred nog geen druppeltje zweet gelaten. Heb ik altijd al last van gehad. In plaats daarvan loop ik ook rood aan en krijg ik een soort van allergische reactie, rode jeukbultjes en uiteindelijk val ik zelfs flauw als ik de koelte niet opzoek. Zou dus best kunnen dat je het gewoon niet in je hebt.

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 12:55

Leuk, die links, ga ze gelijk even doorlezen, bedankt. Straks even wandelen met ponylief. :)

Net ging het shredden echt lekker! Was de notentaart toch goed krachtvoer vantevoren, haha.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 12:57

Die bultjes krijg ik ook, dat heb ik ook op hele warme dagen wel eens.
Jeuken dat het dan doet!

Met shred zweet ik ook amper, maar van dat ene uurtje zumba tijdje terug was ik compleet doorweekt.
Met paardrijden is mijn rug altijd nat etc.

Maar een tomaat ben ik altijd snel. Ik bloos ook supersnel trouwens.
En heb sowieso al wat vlekken in m'n gezicht.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 12:59

Mag ik even tussendoor iets vragen? Ik wil dit ook graag gaan doen maar vroeg me af hoe zwaar de gewichtjes moeten zijn die gebruikt worden in de video?
Ik kan het nergens gevonden krijgen :o

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 13:01

Wat je zelf prettig vindt Maikeltje, veel beginnen met 0.5 kilo en bouwen dat op naar 1,5 of meer.
Ik ben begonnen met flesjes van een halve liter, daarna een liter en toen heb ik gewichtjes van 1,5 kilo gekocht.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 13:02

KarinvdM schreef:
Wat je zelf prettig vindt Maikeltje, veel beginnen met 0.5 kilo en bouwen dat op naar 1,5 of meer.
Ik ben begonnen met flesjes van een halve liter, daarna een liter en toen heb ik gewichtjes van 1,5 kilo gekocht.

Oké, zie je maar goed dat ik even vraag. Ik had al bijna die van 2 kg besteld :')

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 13:05

ik heb ook 2 kg, en Phor heeft het zelfs met 5 kilo gedaan. Dus een groot drama was dat niet geweest hoor :)

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 13:07

Monster_tos schreef:
ik heb ook 2 kg, en Phor heeft het zelfs met 5 kilo gedaan. Dus een groot drama was dat niet geweest hoor :)

Met 5???? :')

Nou, dan kom ik dag 1 niet eens door vrees ik :')

Ik vind de tip van Karin ook wel goed. Eerst met flesjes water. Maar ik denk dat die gewichtjes fijner grip hebben als je het echt wil blijven doen...

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 13:12

En eten jullie speciale dingen? Ik hoef niet af te vallen maar wil gewoon strakker in mijn lijf komen. Ik eet op zich wel gezond want ik kook voor mijn gezin en ik kook vrij traditioneel met aardappels groente en vlees of pastagerechten. Maar soms ook een frietje tussendoor of pizza, dat vinden de kinderen lekker zo af en toe. Maar ik las al van iemand die dan geen aardappels eet? Krijg je dan wel voldoende binnen van alles?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 13:15

Ik doe alles ook met 2kg :j