Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
N0a schreef:Madeira, ik heb vanavond ook 2 handjes borrelnoten gehad. Heb me nu toch een maagzuurmijn lichaam straft me onmiddelijk. Moet zeggen dat ik ze ook niet heel lekker vond, ze smaakte een beetje vettig.
Knap Simyo.Ik mag geen frikandelbroodjes of frikandellen meer van mijzelf. Ohhhh wat zijn die lekker
cass1991 schreef:hier vandaag een dagje alleen, vriendlief heeft vrijgezellenfeest die was om 7 uur de deur al uit om hun vriend wakker te makendie komt vast weer thuis als ik al slaap, ik heb morgen een vroege dienst!
Maarja wat ga je dan eten he als je alleen bent, wil wel optijd naar de winkel i.v.m. pasen is altijd zo gigantisch druk!
iemand nog ideeen? ben wel gek op een biefstukje maar wat voor gezonds kan ik daarbij maken
Simyo schreef:Nou hoe kan dit?? Dinsdag was ik 58,7 kilo, 2,4 kwijt toen, heb de hele week super hard mijn best gedaan en maar 1x 1 chocolaatje op, en een keer een stukje appeltaart en net weeg ik me: 60,5. Ik snap er echt niks van... Dit is mijn eetschema ongeveer:
O: 3 boterhammen en fruit met thee of optimel
T: niks en anders fruit
L: 2 boterhammen en als ik geen tussendoortje op heb dan fruit erbij. over het algemeen ook nog een cracker. en cup a soup.
T: kaas rijswafels (snack a jack) of een cracker
A: wat de pot schaft maar meestal vlees groente en aardappelen
T: stuk fruit of niks
Wat doe ik fout? te weinig lijkt me sterk toch? Ik drink thee of water en gezond beleg op brood.
En ik sport veel, iedere dag paardrijden waarvan 3x per week 2x en ik ga 3x hardlopen.
ik baal echt zo erg.
Simyo schreef:Nou hoe kan dit?? Dinsdag was ik 58,7 kilo, 2,4 kwijt toen, heb de hele week super hard mijn best gedaan en maar 1x 1 chocolaatje op, en een keer een stukje appeltaart en net weeg ik me: 60,5. Ik snap er echt niks van... Dit is mijn eetschema ongeveer:
O: 3 boterhammen en fruit met thee of optimel
T: niks en anders fruit
L: 2 boterhammen en als ik geen tussendoortje op heb dan fruit erbij. over het algemeen ook nog een cracker. en cup a soup.
T: kaas rijswafels (snack a jack) of een cracker
A: wat de pot schaft maar meestal vlees groente en aardappelen
T: stuk fruit of niks
Wat doe ik fout? te weinig lijkt me sterk toch? Ik drink thee of water en gezond beleg op brood.
En ik sport veel, iedere dag paardrijden waarvan 3x per week 2x en ik ga 3x hardlopen.
ik baal echt zo erg.