Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TsarinaZ schreef:ja het klopt inderdaad dat sommige mooier zijn op de ene dan op de andere plek maar ik heb het puur over het feit dat je een tattoo op je rug vaak zelf niet eens ziet en dat vind ik er nutteloos aan.. je moet dan echt al voor een spiegel gaan staan en je hoofd in de raarste vormen draaien om hem te zien bij wijze van spreken..
Joolien schreef:
xJurdyWonanx schreef:Erg in twijfel of ik hem zou plaatsen of niet, lees al een aantal maanden mee en vandaag was ik aan de beurt voor mijn eerste tattoo. Ik zelf ben er blij en tevreden mee, en ik weet dat dat het belangrijkste is
Heb er maanden over nagedacht en 4 weken terug kwam ineens dit idee te binnen en dat moest het worden.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
krijg hem niet helemaal fatsoenlijk op foto zelf..
* er staat dus, Hope Sustains Life. Is niet helemaal duidelijk te zien.
lieveli schreef:Ja ik vind het wonen hier fantastisch, alleen nu met de kermis is het drama en op vrijdagochtend al die poedersuiker die op het fietspad lopen. Gelukkig heb ik een hele grote toeter op m'n fiets, ik ga vaak vlak achter ze fietsen en dan keihard toeteren![]()
Die kapperswinkel is de kapper van mijn lief en hele schoonfamilie, ik ga er ook heen van het najaar.
xDaantjxx schreef:Kiekeboe (a)
Hier ben ik weer.
Nee hoor ieder zn eigen mening. Zal straks nieuwe foto maken. Hij is nu echt bezig met genezen, maar echt jeuk niet. Soms beetje. Lijnen zijn nu sws al iets strakker, maar op de plekken waar het inderdaad wel wat kriebelig is trilde mn arm behoorlijk doordat dat best wel even venijnig was en ikzelf best gespannen was
Loesje88 schreef:Ladies die bekent zijn met Joy, enig idee hoelang het duurt voor ik een reactie op mijn mail krijg?
Ik weet dat ze erg druk is/zijn, dus ik wil absoluut niet vervelend zijn, maar ik kan het ook begrijpen als er soms een mail tussendoor glipt..
Ik vind die 'aquarellen' van Adam ook prachtig trouwens