Ik moet mijn volledige haar ook wel eens in de 6 weken verven als ik de originele kleur wil behouden hoor. Vervaagt toch en als ik dan alleen mijn uitgroei verf is dat een stuk donkerder dan de rest.
Anoniem
Geplaatst: 27-01-15 15:32
Heeft iemand deze verf al eens geprobeerd; Hoe viel het uit? Ik heb momenteel 4.7 (met nog een rode gloed van het rode voorheen) dus het zal ongetwijfeld donkerder uitvallen. Maar vind het wel tof zo op de foto en denk dat het me ook wel staat. Alleen heb ik a. Geen ervaring met Syoss en b. Ik kan geen goede voorbeelden vinden van mensen die hun haar geverfd hebben met deze kleur.
Bij mij werd het van de Syoss verf super lekker zacht en een hele intense kleur. En zoals ik al zei is hij heel lang gebleven Heb het eerst het rood van Syoss gehad en toen daarna dit donkere, was allebei echt helemaal dikke prima!
wat is een goede shampoo/conditioner lijn die je kleur helpt te behouden? Heb mijn haar nu twee week geleden geverfd en de kleur is nu al behoorlijk vervaagd...
Ik heb zelf niet zo veel positieve ervaringen met Andrelon. Was nu mijn haar met de Guhl shampoo voor bruin haar en daar is het al heel erg lang mooi mee
Ligt eraan wat je haarkleur is op dit moment. Als het bruin is zou ik je aanraden om gewoon de bruine shampoo te gebruiken, die vind ik echt heerlijk. Als je veel roodtinten hebt kan je ook voor levendig rood (oid) gaan, die beschermt je rode haar echt perfect. Flesjes zijn wel wat duurder maar je hebt zo weinig nodig dat je er super lang mee doet
Als je je haar echt lang mooi van kleur wil houden zou ik even naar de tuinen. Ze hebben daar shampoo met pigment erin, in verschillende kleuren. Ik heb nu zelf een koperkleurige, ik gebruik het om mijn donkerblonde haar iets roder te krijgen. Werkt heel goed en het is gewoon natuurlijk.
Hee jongens Ik heb nu redelijk donkerblond haar en zou het graag wat lichter hebben, maar verven vind ik zo drastisch Nou kwam ik dit ergens tegen:
"Meng 1 eetlepel olijfolie, 4 eetlepels honing, 4 eetlepels kaneel en een banaan of avocado tot een geheel en laat het even staan, minimaal een uur. In honing en kaneel zit peroxide, wat een oplichtend effect op je haar heeft. Hoe langer je het laat staan, des te beter het mengsel wordt! Daarna breng je het masker op je vochtige haren aan en laat het minimaal een half uurtje intrekken. Draag een badmuts of plastic zak over je hoofd zodat het extra goed intrekt. Als je echt een die-hard bent kun je er zelfs mee slapen, zodat het extra lang in je haar zit! Spoel je haar na het masker goed uit en was het zoals je normaal ook doet.
Je hoeft je natuurlijk niet precies aan de hoeveelheden te houden, het ligt eraan hoe dik en lang je haar is. Dus leef je uit! Dit masker is heel gezond voor je haar, en maak je geen zorgen: het zorgt niet voor drastische veranderingen. Het is goed voor alle haarkleuren én werkt ook voor gekleurd haar."
Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt het? Is het slecht voor je haar?
Anoniem
Geplaatst: 28-01-15 14:27
Slecht zal het sowieso niet zijn, dus zou gewoon een poging wagen Zal alleen geen wonderen verrichten denk ik.
Oke, ik wil iets totaal anders met m'n haar maar heb hier geen ervaring mee, dus schakel even jullie hulp in haha. Ik heb van mezelf midden/donkerbruin haar en altijd een fel kleurtje (turqouise, roze) erin. Nu is dat erg ver uitgegroeid en moet ik dus eigenlijk opnieuw aan het verven, maar ik wil eigenlijk iets heel anders, namelijk grijs. En dan op zo'n manier dat je de donkere 'uitgroei' als het ware nog ziet, een beetje deze kant is. Iemand die weet of dat überhaupt mogelijk is, wat moet ik daarvoor doen..Alle tips zijn welkom! Ik wil een beetje deze kant op qua kleur: http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... 838358.jpg http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... 54d5bb.jpg