Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:29

Blon_D, ik vind je stash anders niet heel klein hoor. En je hebt super leuke producten :j Guerlain Meteorites, gebruik je die vaak? Ik snap die hype nooit zo goed hihi. Dus vraag me altijd af of die nou echt zijn prijs waard is?

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:32

Glossi schreef:
Blon_D, ik vind je stash anders niet heel klein hoor. En je hebt super leuke producten :j Guerlain Meteorites, gebruik je die vaak? Ik snap die hype nooit zo goed hihi. Dus vraag me altijd af of die nou echt zijn prijs waard is?

Die gebruik ik wel maar niet dagelijks. De hype tja ik wilde iets moois voor het behalen van mijn P en aangezien ik heel erg aan het dieeten ben was kleding geen optie :o Overigens heb ik medium genomen en ben ik een bleekscheet en zie je het product dus wel. En hij staat gewoon leuk ter decoratie :D

ontherun

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:36

Velvet Teddy ziet er eigenlijk ook wel erg mooi uit...

Ik heb ook een Cowboysbag, die gebruik ik ook als schooltas, is ten minste een stevige tas. En gebruik hem altijd als handbagage tas in het vliegtuig :) Verder heb ik een Guess uit Australië, collectie die hier niet is, en nog eentje van down under die ik veel gebruik.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 22:33

Ik moet zeggen dat mijn stash ook echt niet groot is hoor.. Heb de meeste drugstore producten weggegooid en koop nu alleen maar high end, dus dan koop ik ook maar wat minder. :+ Zal eens een foto maken wanneer ik mijn pakketjes binnen krijg, maar het is echt niet veel. :n

Qua tassen heb ik er 3, 1 Jessica Simpson, 1 Steve Madden en 1 Michael Kors. Ik gebruik eigenlijk alleen maar de Steve Madden tas omdat ie zo heerlijk groot is en ik er alles in kan gooien, soort van bodemloze put. :')

KvD heb ik 2 lipsticks en 1 palette van besteld.. Zal foto's/kleurtjes laten zien wanneer ze binnen komen O:) Het was echt ontzettend goedkoop, lipsticks waren 7 euro ps. :+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 22:53

Nouja zeg!!! 7 euro?!?! god wat een hemel!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 23:40

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 23:45

Heb eens gekeken drunksheep, maar vind ook echt niet alles een lookalike! Soms gewoon een heel andere tint.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 23:57

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 00:01

Oh neeeeee, de Osbourne collectie stond vandaag al om half 6 online en ik heb alles gemist :(

Wilde zo graag lipsticks van Kelly...

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 00:02

Ik ga denk ik morgen even True Red van die Pedro Lourenco Lipsticks bestellen.. vind de verpakking zo mooi en rode lipsticks heb ik nooit te veel :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 00:09

Laatst bijgewerkt door Djilna op 01-08-14 00:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 00:10

Drunksheep, geen MAC in de buurt waar ze dan vd week/volgende week te koop zijn?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 00:15

Nee, dichtstbijzijnde is Groningen en dat is 1,5 uur busreis voor mij helaas -O-

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 01:06

Drunksheep, balen zeg!! Dat is echt een mega teleurstelling als je zo graag iets uit de collectie wou hebben.. Ik wou eigenlijk ook wat uit die collectie. Maar heb het totaal niet in de gaten gehouden..

We moeten maar eens een meeting doen in Groningen hihi. Zie Groningen vaak voorbij komen deze week in het topic :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 07:31

Anoniem schreef:
Die longwear zal mij te dekkend zijn denk ik.
Ik heb een lichte huid met sproeten enige wat ik wil is wat egaal en roodheid verminderen.
De foundation die ze bij mij opbracht is matchmaster nummer 2, nu weet ik het weer..

Ik heb de Matchmaster icm de Longwear en ik vind het echt een hele fijne combi :j

Verder heb ik ook Heroine en die vind ik echt suuper mooi staan bij mij <3 Kan hem alleen niet dragen met MAC Melba, wat nu mijn favoriete blush is. Met Orgasm gaat het prima en dan conceal ik verder wel heel goed omdat het met wallen nou niet zo aantrekkelijk staat. Alsof je wat paars van je wallen hebt geleend om onder je ogen te smeren :=

Ik draag Heroine met een hele neutrale ooglook :j Klein beetje mijn crease uitlijnen zodat ik iets meer diepte in mijn ogen heb, en een dun lijntje eyeliner. Als ik zin heb om all out te gaan draag ik dr een winged eyeliner bij maar dat is niet echt een look voor naar school :n Vind Heroine sowieso voor de meeste scholen niet echt de geschikte kleur

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 08:15

Glossi schreef:
Drunksheep, balen zeg!! Dat is echt een mega teleurstelling als je zo graag iets uit de collectie wou hebben.. Ik wou eigenlijk ook wat uit die collectie. Maar heb het totaal niet in de gaten gehouden..

We moeten maar eens een meeting doen in Groningen hihi. Zie Groningen vaak voorbij komen deze week in het topic :D

Ik ben begin september in Groningen :D (nouja uithuizen) dus het zou misschien kunnen!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 09:46

Jullie kunnen mij niet nog verder laten reizen??! :P

Balen drunksheep! Vond het een leuke collectie!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 10:25

Idd ja :P

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 10:35

Dat kun je wel zeggen ja.. Ik woon in Zeeland :')

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 10:45

Haha :') Ja Santigo en ik dus in Zuid-Limburg :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 12:18

Leuke spulletjes Blon_D! :)

Ik heb dat ook, ik koop alleen maar high end (behalve mascara's en oogpotloden :P ) dus dan koop je automatisch ook minder, ik heb volgensmij en middelmatige stash. Niet héél veel maar ook niet heel weinig.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 12:27

Haha nouja, als ik dus een aankoop doe als laatst bij de MAC (concealer, foundation, poeder en een lipstick à 103 euro), blijft er niet zoveel meer over om uit te geven als student zijnde :=

Heb niet zo'n grote stash, maar gebruik dan ook niet veel anders dan een basis make-up en lipstick. En om nou heel veel verschillende merken foundation oid te gebruiken terwijl deze mij goed bevalt vind ik een beetje onnodig haha.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 12:35

En Utrecht dan? dat is midden in Nederland?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 13:02

Ik koop de laatste tijd ook vrijwel alleen maar high end of high street producten. Ben gek op MAC (doohhhh) maar mascara's e.d koop ik liever gewoon van Maybelline. Heb ook wel genoeg drugstore spullen staan, maar grijp er gewoon niet naar omdat ik de kwaliteit vaak gewoon niet zo fijn vind werken