Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Help, het lijkt wel alsof de draadjes van m'n spiraaltje lager zitten dan normaal... normaal moest ik heel diep voelen om hem te voelen maar nu hoef ik veel minder diep met mijn vinger... kan het dat hij verschoven is?
Ik ben momenteel op vakantie en ben volgende week zondag één dagje thuis en ga dan weer weg dus ik weet niet of ik naar de huisarts kan...
Resistance schreef:Help, het lijkt wel alsof de draadjes van m'n spiraaltje lager zitten dan normaal... normaal moest ik heel diep voelen om hem te voelen maar nu hoef ik veel minder diep met mijn vinger... kan het dat hij verschoven is?
Ik ben momenteel op vakantie en ben volgende week zondag één dagje thuis en ga dan weer weg dus ik weet niet of ik naar de huisarts kan...
Palmera schreef:Resistance schreef:Help, het lijkt wel alsof de draadjes van m'n spiraaltje lager zitten dan normaal... normaal moest ik heel diep voelen om hem te voelen maar nu hoef ik veel minder diep met mijn vinger... kan het dat hij verschoven is?
Ik heb zelf het idee dat hij met mijn cyclus meedraait ofzo.
Soms hangt hij hoger en voel ik de draadjes minder. Soms lager. Dit bevestigd mijn vriend ook. Die van mij zit absoluut goed, ik meld me namelijk elk halfjaar bij mijn gyn. Dit is iets wat ik de volgende keer wel ga vragen, uit nieuwsgierigheid.
WillemYntJee schreef:Beetje gekke vraag misschien maar zijn er ook mensen die een app gebruiken om je te herinneren aan je anticonceptie? Ik heb al jaren de Nuvaring en daar was/is? de app herinneringsservice voor, maar om een of andere vreemde reden kan ik deze niet meer gedownload krijgen op mijn nieuwe telefoon dus op zoek naar iets anders.
Mars schreef:Pijnstillers innemen en tijdig opnieuw doen zodat je een spiegeltje in je bloed houdt. Voldoende water drinken en als het even niet gaat gewoon aangeven.
En tip: zou voorzichtig zijn met termen als zeikwijf over een collega op het internet te plaatsen. Bokt is behoorlijk openbaar en je weet maar nooit wie er mee leest...
Mars schreef:@Resistance: dat is idd heel normaal, je baarmoedermond zit soms wat hoger en soms wat lager gedurende je cyclus. Zeker tijdens je menstruatie zakt hij wat. Ik heb precies hetzelfde, niks aan de hand.
lotje_elmo schreef:Mars schreef:Pijnstillers innemen en tijdig opnieuw doen zodat je een spiegeltje in je bloed houdt. Voldoende water drinken en als het even niet gaat gewoon aangeven.
En tip: zou voorzichtig zijn met termen als zeikwijf over een collega op het internet te plaatsen. Bokt is behoorlijk openbaar en je weet maar nooit wie er mee leest...
Dat is waar... Maar dankje! M'n moeder heeft ook al alive feminax ofzo gekocht. Werkt dit?