Lisitano hoe ging je laatste duurloop? Je kan dit! En wat Sv zegt, wat kan er nou helemaal gebeuren? Zolang je jezelf maar blijft beschermen mocht het niet gaan. Maar volgens mij ben je topfit lichamelijk en moet je er gewoon van gaan genieten
Super goed dat je na zo een drukke dag toch gaat.
Een pannenkoek met stroop mee in mijn zak. Dat durf ik niet aan hoor
Bananenpannenkoek vind ik wel hele goede tip. ik ga heel lekker op banaan maar dat neemt ook niet handig mee.
Een snelle Jelle vind ik dan wel weer echt ideaal! Of winegums. Ach als het tempo niet te hoog ligt, krij ik eigenlijk alles wel weg
Behalve gelletjes dus hahaha.
En tailwind heb ik voortaan ook in de collectie dus. Heb de dag erna wel vaak last van mijn systeem maar iig niet tijdens het lopen zelf.
Suliko, wat tof die zwijntjes
En wat heb je veel km En hm afgelegd in 5 dagen. Knap hoor! Zo benieuwd ook hoe jij die marathon in Utrecht gaat ervaren. Volgens mij ga jij dat fluitend doen
De foto's zijn iig prachtig! Bevallen je nieuwe schoenen allemaal goed eigenlijk?
Tiggs schreef:Iemand schreef hier dat de substantie van Maurten veranderd is; is het niet meer die dikke blob? Want dat werd bij mij kokhalzen helaas. Terwijl ze me voor m'n maag wel lekker neutraal leken.
Dat was ik. Op de expo gaven ze ook aan dat het nog 6 tot 8 maanden kan duren voor het overal in de winkel zou liggen (misschien ook verkoop praatje). Maar het was echt compleet andere substantie. Ze hadden ze naast elkaar gezet zodat je het verschil kon proeven. Vond de nieuwe echt wel beter te doen. Maar de smaak is "neutraal". Het smaakt een beetje naar ziekenhuis ofzo
Beterschaps Tiggs!
Wauw SV wat knap dat je zo snel weer een interval kan lopen en je daar goed genoeg voor voelt. Mooie training!
Wat goed pie! Sprinten kan zo leuk zijn!
Namiro ook al zo lekker bezig. Zo inspirerend om te zien hoeveel jullie lopen en toch jezelf zo goed voelen daarbij.
Jammer dat de trainer er niet was Puera maar wel fijn dat je dan toch hebt kunnen lopen!
En garmin... tja die zegt hele gekke dingen. Je gevoel is altijd belangrijker.
Na mijn 10km van maandag eigenlijk weinig klachten gehad. Gister voelde mijn been al veel beter en ben ik gewoon de spinningtraining gaan geven. Dat ging prima.
Dus vanmorgen ook maar gewoon lekker gaan bootcampen aangezien ik tijd had. Wel met een groep lager meegelopen als ik normaal doe en dat was een goede keuze. Na 5 weken niet spinnen en bootcampen had ik het best zwaar vanmorgen
maar het was heerlijk om weer bezig te zijn!
Even kijken wat mijn been ervan vind als het helemala is afgekoeld van de training.
Vanavond moet ik trainig geven dus dan kan ik de spierpijn er weer even uit lopen.