Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Bananenpannenkoek vind ik wel hele goede tip. ik ga heel lekker op banaan maar dat neemt ook niet handig mee.
Behalve gelletjes dus hahaha.
En wat heb je veel km En hm afgelegd in 5 dagen. Knap hoor! Zo benieuwd ook hoe jij die marathon in Utrecht gaat ervaren. Volgens mij ga jij dat fluitend doen
Tiggs schreef:Iemand schreef hier dat de substantie van Maurten veranderd is; is het niet meer die dikke blob? Want dat werd bij mij kokhalzen helaas. Terwijl ze me voor m'n maag wel lekker neutraal leken.
maar het was heerlijk om weer bezig te zijn!
Je klinkt wel echt alsof je in een super positieve flow zit, echt heel leuk om te lezen!
Geweldige foto's ook, en zwijntjes gezien ook, heel erg tof!
Hoe is het inmiddels met jou en je vriend?
De Austerlitz loop klinkt ook echt heel erg mooi!
En wat goed dat je gister ondanks alles toch nog een stuk bent gaan lopen.
Wat moet dat moment met de sprint gaaf gevoeld hebben zeg!
Is het einde van de klus al een beetje in zicht?
Toch bizar eigenlijk dat je zo lang op je nummer en de bus moest wachten. Gelukkig heb je het niet koud gekregen.
Wat mooi dat jullie het doel van de 5 km hebben gehaald.
Nog even lastig aanvoelen wat nou de juiste kleding is haha. Als ik eenmaal liep dan ging het wel, maar vooral het "inwandelen" en de 1e keer tussendoor wandelen vond ik maar koud.
) . 

Dat ging opzich prima, maar iedereen bleef zeggen: koop eerst schoenen. 
Puera schreef:Mijn Garmin vanochtend: redelijk geslapen, HRV keurig in het groen, stress superlaag (alleen maar blauw) en body battery is 81.![]()
Ik: voelt zich alsof er een bus over me heengereden is.![]()
Schiet mij maar lek.
Aight schreef:Hoi allemaal, ik kom mij hier melden! Na een paar weken geleden kriebels te hebben gekregen om te gaan hardlopen en mijn conditie te verbeteren ben ik 1x gaan lopen op mijn oude sneakersDat ging opzich prima, maar iedereen bleef zeggen: koop eerst schoenen.
Dus ik ben naar een winkel gegaan en na zo'n loopanalyse mijn eerste schoenen aangeschaft. Vandaag voor het eerst opgepakt en een beginner 5K schema met Runna gedownload. Ik heb ook een Garmin horloge en weet nog niet helemaal goed hoe ik ze nou moet koppelen. Maar eerste interval-schema is een feit! 2 minuten op en 1,5 minuut af 5x
Strechten jullie vooraf/wat doen jullie aan warming up? Ik had nu 5 min wandelen als warm-up
Ik heb ook nog nooit gehad dat ik echt opeens heel dicht bij ze was, heb ze altijd wel van tevoren al door gehad, het zijn ook niet echt stille beesten.
Hoe ging het vanavond?
En ja, dit zijn lastige dagen om tussendoor te wandelen, het is best fris weer opeens! Maar he, je bent nog steeds bezig
Toen lekker muziekje op en werd ik ook weer vrolijk van het rennen. Morgen ga ik denk ik 2x lopen om het te spreiden, ook omdat ik weinig tijd heb. Ik vraag me echt af waar ik aan begonnen ben, niet alleen fysiek is het een uitdaging, ook mentaal en qua tijd en planning, ik ben continu bezig met 'wanneer ga ik lopen'. Maar ik ben nog te nieuwsgierig naar hoe ik het allemaal ga ervaren.
En dan te bedenken dat mensen meedoen aan de 1000 km, hoe dan?!
Wat knap!