Voor mij het zelfde. Zodra ik tussendoortjes ga eten gaat het fout. Liever 3 keer op een dag een grote portie, scheelt weer veel snacken tussendoor.
Van iets 'slechts' kan ik zeker genieten, zeker als het samen met gezelligheid is. Ben ik alleen en eet ik zoiets geniet ik er toch minder van.
Haha, heerlijk hé om helemaal leeg te trainen?
Gaucho, grappig dat je met hardlopen ook elke keer een training krijgt die je zelf moet doen. Leuk dat je het sporten zo heb kunnen oppakken en dat het nu samen met je vriend kan.
Stress is bij mij ook snoepen.. In Duitsland is veel nog open toch? Kerstmarkten bezocht?
MuSLi, haha wat leuk zo een Santa run.
Es_ther, voor die prijs snap ik dat je nieuwe schoenen niet kan laten liggen. Een tweede paar is altijd fijn toch? Is bolderen belastend voor je enkel? Ben nog opzoek naar nieuwe hobby's en het ziet er altijd zo leuk uit.
Haha ik heb het zelfde met kerstpakkenten. Super leuk, alleen eet je altijd weer te veel slechte dingen er van op. Ik heb hem dit jaar nog niet ontvagen, ben benieuwd wat er in zit (en of we wel iets krijgen)
Ondertussen ook bij de sportarts geweest. Ik heb weer iets meer beweging in m'n enkel, wat goed is. Wel nog steeds een stuk minder dan m'n goede kant. Sporten mag nog steeds niet. Basketbal kan ik dit seizoen vergeten (tot de zomer), misschien wel heel 2022... Hoop dat wandelen binnen kort wel weer mag of lange stuken fietsen, kan ik nog iets doen.
Ik baal ook onwijs van de nieuwe regels. Had net weer een beetje m'n ritme gevonden. De eerste lockdown ben ik gaan hardlopen, veel wandelen en gaan fietsen. Helaas kan ik dat nu nog niet. Sporten op apparaten was staties genoeg om niet te veel last te krijgen. Donderdag weer voor het eerst (in lange tijd) naar de fysio, hopeijk kan ik daar nog wat bewegen. Anders wordt het nog maar weer wat strenger op m'n eten letten, om niet weer terug te vallen in aankomen.
Afgelopen week het lastig gehad met opleten. De fijne periode van de maand, geen fijn nieuws bij de sport arts, m'n baanwissel afmoeten zeggen (omdat lopen/staan nog niet lang genoeg kan) en natuurlijk alle verleidingen door lekkere dingen van kerst. Gelukkig wel een beetje kunnen beperken, niet af gevallen maar ook niet aangekomen.