Ik heb nog geen gellac set aangeschaft maar ik ben wel ernstig aan het overwegen dit te doen. De reden? Ik vind nagellakken heel erg leuk maar dat nagellak maar kort goed blijft zitten werkt erg demotiverend.
Zouden jullie mee willen kijken naar de producten die ik in mijn ‘winkelwagen’ heb staan en of er iets overbodigs bij is of dat er iets mist?
- 98w uv/ ledlamp met low heat functie
- buffer, 100/180 grit vijl, nagelriem pusher en houten bokkepoot
- cleanser wipes (10stk)
- remover wipes
- primer
- rubber basecoat nude (bewust voor kleur gekozen zodat ik zie wat ik doe bij het openvijlen van de lagen)
- donkerblauw kleur
- rood kleur
- zwart kleur
- army green kleur
- peach kleur
- no whipe topcoat glans
- no whipe topcoat mat
Flinke lijst wel, maar het ziet er naar uit dat je flink wat spullen nodig hebt om uberhaupt maar te kunnen starten. Ik heb bewust geen starterset gekozen omdat in die sets vaak maar 1 á 2 kleuren zitten die me echt aanspreken en de rest (6-8 kleuren) dan dus niet. Dat vind ik echt productverspilling

Al het bovenstaande is van kiki london, dit merk spreekt me aan omdat het cruelty free + vegan is en omdat de reacties tot nu toe overwegend positief zijn. Daarbij hou ik van eenvoud: ik wil niet naar 3+ verschillende shops voor het kopen van mijn producten.
Anyhow, mochten jullie tips/ adviezen hebben dan hoor ik deze graag en ik hoop komende week ergens mee te kunnen kletsen.