Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marlis schreef:[ [url=m/at7rMI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mag gelukkig mijn Motorpak gewoon aan morgen! Dus kan lekker toeren het weekend.
En over zes weken als het nodig is terug voor bijwerken. Hele fijne shop dutch ink en super geholpen. Nemen de tijd voor je en werken hygiënisch. Toppie
Joanne1987 schreef:Heel mooi!
Ik wilde ook nooit een paarden tattoo, tot ik dit zag...
Paard gaat niet op lette lijken, want lette is maar mijn bijrijdpaard en er zijn er al genoeg geweest en gaan er ook nog komen denk ik...
Twijfel sowieso nog of het beetje richting dit realistische blijft of meer unicorn felle kleuren...
[ [url=m/KYaWrU.png]Afbeelding[/url] ]
Peony schreef:Ik loop al erg lang met een tattoo idee in mijn hoofd rond. Voor op de binnenkant van mijn onderarm.
Het zal staan voor mijn familie, het is niet altijd even makkelijk geweest met een gehandicapte zus maar ik ben wel ontzettend trots op iedereen. Ik dacht zelf aan bijvoorbeeld een pioenroos, dit vind ik krachtige bloemen en zal staan voor trots.
Is er iemand die misschien nog een ander idee heeft? Qua style vind ik de tattoo's van Snip Art erg mooi!
ScarOfWars schreef:Heeft iemand hier ervaring met het laten zetten van een handtekening?
Ik wil graag een tattoo (of 2) laten zetten die staan voor mijn opa en oma en graag zou ik dat willen doen omdat ze nu nog leven (kunnen ze het zelf ook nog zien zeg maar).
Vervaagd een handtekening niet heel snel? Of wordt het niet snel onleesbaar als ie een tijdje staat?
Arethe schreef:ScarOfWars schreef:Heeft iemand hier ervaring met het laten zetten van een handtekening?
Ik wil graag een tattoo (of 2) laten zetten die staan voor mijn opa en oma en graag zou ik dat willen doen omdat ze nu nog leven (kunnen ze het zelf ook nog zien zeg maar).
Vervaagd een handtekening niet heel snel? Of wordt het niet snel onleesbaar als ie een tijdje staat?
Als je zoekt in dit topic zijn er meerdere die een handtekening hebben laten zetten. Misschien even een pb sturen naar diegene?
glenda schreef:Wow mooie dingen komen hier weer voorbij !!
Eigenlijk ben ik een stille meelezer maar omdat ik hier ook advies heb gekregen deel ik toch een foto van mijn tattoo .![]()
Ik heb hem laten zetten bij Tattoo liesje in Schagen
[ [url=m/Hs3ghG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suus___ schreef:Ooo wat komen er weer toffe dingen voorbij zeg! Die diamond is zo bizar gezet!
Ik mag weer legaal meekletsen afspraak voor mn 2e tattoo staat, 13 oktober bij snip art
Wordt een lotusbloem die voor mij een mooie betekenis heeft twijfel alleen nog over de plek.. vind eigenlijk onderarm t mooist maar hmm wat als ik ooit ergens ga werken waar dat een issue is..
IvysToeter schreef:Suus___ schreef:Ooo wat komen er weer toffe dingen voorbij zeg! Die diamond is zo bizar gezet!
Ik mag weer legaal meekletsen afspraak voor mn 2e tattoo staat, 13 oktober bij snip art
Wordt een lotusbloem die voor mij een mooie betekenis heeft twijfel alleen nog over de plek.. vind eigenlijk onderarm t mooist maar hmm wat als ik ooit ergens ga werken waar dat een issue is..
Dan kun je hem bedekken....