[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tivoli

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 09:22

Ik mag vanavond weer :):)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 10:55

Ik ben ook niet zo fan van de infinity's :o Maar het is uiteraard jullie eigen keuze om zo iets te laten zetten, dus zo lang jullie er blij mee zijn. :)

Die diamant is wel mooi gezet zeg, ook niet m'n ding maar wel heel goed gelukt! :D

Hier dag 8 en tattoo is - EINDELIJK - voorbij die extreme jeuk fase. Bijna compleet verveld en gesetteld nu. Ga alleen enkele fijne lijntjes moeten laten bijwerken aangezien die helaas bij het vervellen verloren zijn gegaan. Maar ach, elk uitje naar de tattoo shop is een leuk uitje. :+
Afbeelding
Blinkt een beetje door de crème. Begin er verder eindelijk aan te wennen. De eerste dagen als ik wakker werd was het echt van 'Wow, juist, dit staat er nu voor altijd op :') '

Veel plezier trouwens Tivoli! :D

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 11:06

Ik hou normaal gesproken niet echt van paarden tattoos, maar vind ‘m echt prachtig <3

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 12:08

Heel mooi!
Ik wilde ook nooit een paarden tattoo, tot ik dit zag...
Paard gaat niet op lette lijken, want lette is maar mijn bijrijdpaard en er zijn er al genoeg geweest en gaan er ook nog komen denk ik...
Twijfel sowieso nog of het beetje richting dit realistische blijft of meer unicorn felle kleuren...

Afbeelding

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 12:12

Marlis schreef:
[ [url=m/at7rMI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mag gelukkig mijn Motorpak gewoon aan morgen! Dus kan lekker toeren het weekend.

En over zes weken als het nodig is terug voor bijwerken. Hele fijne shop dutch ink en super geholpen. Nemen de tijd voor je en werken hygiënisch. Toppie

En mijne gewassen en folie eraf

Afbeelding[/quote]

Mooi! Zie mooie dingen voorbij komen bij ze, zal ze binnenkort eens mailen met mijn idee.

Die diamant is ook strak gezet zeg :j

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 12:28

Wow mooie dingen komen hier weer voorbij !!
Eigenlijk ben ik een stille meelezer maar omdat ik hier ook advies heb gekregen deel ik toch een foto van mijn tattoo . <3
Ik heb hem laten zetten bij Tattoo liesje in Schagen
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Glenda op 09-07-18 12:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 12:31

Aah die is schattig :D

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 12:37

Heeft iemand hier ervaring met het laten zetten van een handtekening?
Ik wil graag een tattoo (of 2) laten zetten die staan voor mijn opa en oma en graag zou ik dat willen doen omdat ze nu nog leven (kunnen ze het zelf ook nog zien zeg maar).

Vervaagd een handtekening niet heel snel? Of wordt het niet snel onleesbaar als ie een tijdje staat?

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 12:51

Joanne1987 schreef:
Heel mooi!
Ik wilde ook nooit een paarden tattoo, tot ik dit zag...
Paard gaat niet op lette lijken, want lette is maar mijn bijrijdpaard en er zijn er al genoeg geweest en gaan er ook nog komen denk ik...
Twijfel sowieso nog of het beetje richting dit realistische blijft of meer unicorn felle kleuren...

[ [url=m/KYaWrU.png]Afbeelding[/url] ]

Die is wel vet ja. Zou zelf ook nooit een paarden tattoo zetten denk ik en helemaal niet één die op een bepaald paard lijkt. Want er zijn zoveel paarden die in je leven komen en natuurlijk is de 1 specialer dan de ander maar toch.

Wel heel cool ontwerp <3

Peony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 14:57

Ik loop al erg lang met een tattoo idee in mijn hoofd rond. Voor op de binnenkant van mijn onderarm.
Het zal staan voor mijn familie, het is niet altijd even makkelijk geweest met een gehandicapte zus maar ik ben wel ontzettend trots op iedereen. Ik dacht zelf aan bijvoorbeeld een pioenroos, dit vind ik krachtige bloemen en zal staan voor trots.
Is er iemand die misschien nog een ander idee heeft? Qua style vind ik de tattoo's van Snip Art erg mooi!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 15:26

On Edge heeft nu Dani als guest artiest, die maakt allerlei bloemen ontwerpen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 15:26

Peony schreef:
Ik loop al erg lang met een tattoo idee in mijn hoofd rond. Voor op de binnenkant van mijn onderarm.
Het zal staan voor mijn familie, het is niet altijd even makkelijk geweest met een gehandicapte zus maar ik ben wel ontzettend trots op iedereen. Ik dacht zelf aan bijvoorbeeld een pioenroos, dit vind ik krachtige bloemen en zal staan voor trots.
Is er iemand die misschien nog een ander idee heeft? Qua style vind ik de tattoo's van Snip Art erg mooi!

Ik heb een zandloper met lieveheersbeestje erin en met een ijsvogel erop voor mijn strijd voor kracht en trots. Maw, het is ontzettend persoonlijk wat je daarin mooi vind :)

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 15:52

ScarOfWars schreef:
Ik wil graag een tattoo (of 2) laten zetten die staan voor mijn opa en oma en graag zou ik dat willen doen omdat ze nu nog leven (kunnen ze het zelf ook nog zien zeg maar).

Vervaagd een handtekening niet heel snel? Of wordt het niet snel onleesbaar als ie een tijdje staat?

Als je zoekt in dit topic zijn er meerdere die een handtekening hebben laten zetten. Misschien even een pb sturen naar diegene?

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 15:54

Arethe schreef:
ScarOfWars schreef:

Als je zoekt in dit topic zijn er meerdere die een handtekening hebben laten zetten. Misschien even een pb sturen naar diegene?

Oh dat is inderdaad een goede tip, dankje! Was even vergeten om in het topic te zoeken.

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 16:49

Ik heb de handtekening van mijn oma :j je mag me gerust een pb sturen.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 16:50

glenda schreef:
Wow mooie dingen komen hier weer voorbij !!
Eigenlijk ben ik een stille meelezer maar omdat ik hier ook advies heb gekregen deel ik toch een foto van mijn tattoo . <3
Ik heb hem laten zetten bij Tattoo liesje in Schagen
[ [url=m/Hs3ghG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi zeg! Heel mooi subtiel en duidelijk.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 16:50

Tribunals schreef:
Ik heb de handtekening van mijn oma :j je mag me gerust een pb sturen.

Ah top dankje! Zal ik zeker doen! Wordt wel ergens rond vanavond..

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 17:58

Ooo wat komen er weer toffe dingen voorbij zeg! Die diamond is zo bizar gezet!

Ik mag weer legaal meekletsen afspraak voor mn 2e tattoo staat, 13 oktober bij snip art :)
Wordt een lotusbloem die voor mij een mooie betekenis heeft twijfel alleen nog over de plek.. vind eigenlijk onderarm t mooist maar hmm wat als ik ooit ergens ga werken waar dat een issue is..

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 22:04

Suus___ schreef:

Ik mag weer legaal meekletsen afspraak voor mn 2e tattoo staat, 13 oktober bij snip art :)
Wordt een lotusbloem die voor mij een mooie betekenis heeft twijfel alleen nog over de plek.. vind eigenlijk onderarm t mooist maar hmm wat als ik ooit ergens ga werken waar dat een issue is..

Dan kun je hem bedekken....

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 22:12

Hier is de afspraak om mijn recentste wat te laten bijwerken ook al gemaakt :P Zijn wat lijntjes bij het genezen verloren gegaan helaas. Gelukkig is dat bij mijn shop gewoon gratis binnen de 3 maand. Eventueel laat ik schedeltje ook een opknapbeurtje geven, maar uiteraard enkel indien nodig. :)

Wat is het moeilijk zeg om dan niet nog een tattoo in te boeken ook :+ := Gelukkig zegt mijn portemonNEE :')

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 22:19

IvysToeter schreef:
Suus___ schreef:

Dan kun je hem bedekken....

Dat ligt er dus maar net aan... Ik mag in mijn werk bijvoorbeeld geen lange mouwen aan dus dan zou een onderarm al lastig(er) worden...

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 08:38

Even gauw zonder bij te lezen :o

Het eerste deel zit er op :)
Er zit een tattoo onder,welke gecovert moet worden. Mijn huid was nogal bloederig en opgezet,dus na anderhalf uur zijn we gestopt, volgende keer gaan we de bloemen iets meer schaduwen,waardoor de tattoo eronder meer weg valt. Ook gaat er dan nog een takje naar beneden over mijn bovenarm, en de sessie daarna m’n onderarm (voor het coveren van m’n littekens)

Lastig foto’s maken van jezelf trouwens :D
Folie er net af en nieuwe olie erop.
Het laatste takje loopt dus een beetje naar achter over mijn schouder.,ik moest mijn schouder een beetje vreemd houden om het op de foto te krijgen :))

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 12:00

Die staat er mooi strak op!

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 21:00

Iemand die Danny Froger volgt op Insta? Damn die heeft een gave sleeve laten zetten door Joey Boon :oo <3

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 21:49

Ik heb hem even opgezocht. Totaal niet mijn stijl, maar echt prachtig gezet!