Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zeer professionele uitleg, I know. Supervixen schreef:Memuska heb het wel eens geprobeerd, maar vind het totaal niet fijn. Zo'n flipbelt schuift bij mij naar mijn middel en beweegt veel te veel. En om mijn middel vind ik niet fijn, omdat hij dan op mijn darmen drukt.
poes schreef:net ook nog een korte work out core stability gedaan via https://www.sportzorg.nl/sporttakken/wi ... y-week-1-4
Vond het nog niet superheftig maar voelde het wel. Zou het eigenlijk vaker moeten doen.

Die lu.lu.lemon zijn echt perfect, zitten mooi, zakken niet af en genoeg zakjes en vakjes om telefoon en sleutel mee te nemen, maar ook gelletjes enzo als je dat wilt. De prijs is alleen iets minder grappig, maar ik moet mezelf maar overtuigen dat ik er geen 5 nu direct nodig heb... Armbanden vind ik ondingen want die schuren en een riem schuift omhoog en wiebelt en is gewoon irritant dan als er teveel in zit. Oftewel: ik ben lastig daarmee
Maar gelukkig kan ik weer pijnvrij lopen
En gister waren mijn intervallen zelfs serieus van tempo, meer dan de helft tussen 5:30 en 5:50, met zelfs eentje in 5:04