Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 13:00

:') :')

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 13:00

:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 13:04

Da's een goeie :D

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 15:45

:D

@lovewestern: wat jij doet moet je uiteraard helemaal zelf weten :(:)

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 17:05

Wendy schreef:
Ik denk dat dat komt door een zorgeloos kindervrij leven *\o/* als dat zo is, goede vooruitzichten voor iedereen hier...

Ik word gemiddeld ook nog steeds 27 geschat, en ben nu net 35 geworden. Tussen 32 en nu werd ik standaard veel jonger geschat, tussen de 21 en 27. Het jongste was iemand die dacht dat ik 17 was :+ (was ik 31 geloof ik). Dat ik toen een beugel had, en zonder zadel met een halster door het bos aan het rijden was zal niet geholpen hebben denk ik :P

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 19:36

Margaretha, hij heeft zelf nog geen kinderen maar ik hoop maar voor hem dat zijn vriendin geen ambities heeft :')

Dat jong ingeschat worden heb ik ook erg lang gehad. Inmiddels is het blijkbaar bijgetrokken _O-

Anoniem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 19:43

Hier ook, meest grappige was een paar maand terug.. of ik op mezelf woonde.
Ik word 37..

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 19:51

Hier vorig jaar, een of andere kerel van een energie maatschappij aan de deur: 'Zijn je ouders thuis?' En een paar maanden terug moest ik me in de Jumbo legitimeren toen ik Radlers wilde kopen. Ik ben 32 :D

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 21:58

Was vandaag voor mn werk op huisbezoek bij mn client. Zij heeft een meisje van 2 jaar. Ik geef haar af en toe wat aandacht en probeer een goede indruk achter te laten. Vandaag ging kindlief dus met een kussentje op mn schoot liggen. Dat deed ze dus blijkbaar nooit (niet eens bij pap en mam) en ouders vonden het schattig. Er werd nog net geen foto van gemaakt.

Dit kind tolereer ik wel dus vond het niet zo erg, maar uberhaupt kinderen die gewoon normaal doen tegen me gaat vaak goed (geen aandacht vragen, drammen, eisen, mobiele telefoon generatie).

Partner van mn client vroeg of mijn eierstokken al begonnen te klapperen ervan. Uhm nee.. Na nog wat aandringen op kinderen krijgen etc zei ik: En mn vriend heeft teelbalkanker gehad dus vruchtbaarheid is zeg maar niet echt je van het... Daar had ie even niks op terug.
Gelukkig zijn mn vriend en ik erg open erover.. Maar in dit soort gevallen wel een mooie manier om iemand met zulke opmerkingen de mond te snoeren.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 09:34

RoyceMack schreef:
Was vandaag voor mn werk op huisbezoek bij mn client. Zij heeft een meisje van 2 jaar. Ik geef haar af en toe wat aandacht en probeer een goede indruk achter te laten. Vandaag ging kindlief dus met een kussentje op mn schoot liggen. Dat deed ze dus blijkbaar nooit (niet eens bij pap en mam) en ouders vonden het schattig. Er werd nog net geen foto van gemaakt.

Dit kind tolereer ik wel dus vond het niet zo erg, maar uberhaupt kinderen die gewoon normaal doen tegen me gaat vaak goed (geen aandacht vragen, drammen, eisen, mobiele telefoon generatie).

Partner van mn client vroeg of mijn eierstokken al begonnen te klapperen ervan. Uhm nee.. Na nog wat aandringen op kinderen krijgen etc zei ik: En mn vriend heeft teelbalkanker gehad dus vruchtbaarheid is zeg maar niet echt je van het... Daar had ie even niks op terug.
Gelukkig zijn mn vriend en ik erg open erover.. Maar in dit soort gevallen wel een mooie manier om iemand met zulke opmerkingen de mond te snoeren.

Blijft toch gek dat dat nodig is om mensen te laten accepteren en respecteren dat je ze niet wil.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 12:56

Ach, zelfs als je zegt dat je ze niet wilt en niet kunt krijgen zeggen ze soms dat je ook kunt adopteren of pleegzorg kunt verlenen.
Het stukje niet willen wordt vaak gewoon genegeerd of niet serieus genomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 13:10

Ik heb pas gewoon terug geworpen. Wacht maar tot je niet meer wilt. Zie het dan maar weer kwijt te raken :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 13:14

Anoniem schreef:
Hier ook, meest grappige was een paar maand terug.. of ik op mezelf woonde.
Ik word 37..

Hier kwamen ze meteropnames doen ergens in november en ik doe de deur open van ons huis en de man voor de deur vraagt "ik kom voor de meter-opname, is één van je ouders thuis?"
Dat is dus al de tweede f*cking keer... :roll:
Nu was het ochtend dus dan ben ik nooit op mijn best (ik heb nogal een ochtendhumeur) en mijn voornaamste communicatie bestaat dan uit blikken (veelal blikken a la "laat me met rust." ) en mijn langste antwoorden bestaan uit twee woorden. dus ik bekijk 'm van " >;)"
En het feestje van stotteren kon beginnen... "Ik heb een foutje gemaakt he."
"jep" "Excuseer ju.. me... Uhm" "mevrouw. Kom maar mee." :')
Onze meterkast staat nl. in de kelder maar de bekasting van de oude hangt nog aan de trap. Dus over het algemeen is de volgende discussie "jamaar hier hangt de kast toch" en de laatste keer heb ik gewoon gezegd "kijk zelf maar als je me niet gelooft en daarna mag je me meevolgen naar de echte kast." :')
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 03-02-18 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 13:16

De arme man :') :')

Hier maken ze uit het naambordje met 4 verschillende achternamen wel op dat er geen ouders wonen :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-18 13:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 13:18

De vorige was erger. Die heb ik na 2 minuten gezegd "Stop gewoon met praten want je maakt het alleen maar erger." :') (Overigens was ik toen wel goed wakker dus dat heb ik toen wel op een heel luchtige toon gezegd, toen had hij eindelijk door dat ik er om aan het lachen was. _O- )

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 13:21

Gisteren op metronieuws: luxeverlof levert voortaan direct een boete op. (Dus dat mensen hun kinderen een dag eerder voor de vakantie thuis houden zodat ze niet in de drukte op vakantie hoeven.) Nouuu natuurlijk is de mama brigade weer op haar best :') Je zou bijna gaan denken dat op vakantie naar Tenerife met het vliegtuig een eerste levensbehoefte is als je het zo hoort...
Veel ouders lijken toch even te vergeten dat kinderen nu eenmaal geld kosten op meer dan één manier :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 13:24

Groot gelijk ook... ze hebben zat vakanties en vrije dagen. Van de zotte dat mensen dan een dag erbij doen om een vlucht te pakken of vast voor de ergste drukte in de auto te stappen naar Frankrijk.

Doe je op je werk toch ook niet.. 3 weken vakantie opnemen en dan vrijdag voor het weekend vast wegblijven om te vertrekken...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 13:35

Ja inderdaad :=

Wat ik het ergst vond is dat iemand van mening was dat ouders dan ook boetes mochten innen voor dagen als de staking van december of op studiedagen, want dat je toch eens oppas moet regelen voor je kind is toch absurd :roll: En het maar raar vinden dat er zo weinig mensen interesse hebben in het vak van basisschoolleraar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 14:29

Hier wordt op stakingen algemeen keihard samen gefoeterd omdat zij idd oppas moeten regelen en/of samen met de kinderlozen een dag verlof kwijt zijn omdat niemand op zijn bestemming raakt. Aantal jaar terug was ik zo 5 dagen kwijt op een paar maanden tijd.

Op zo'n dagen hadden we dan ook kinderen op ons werk maar ach, dat is eenmalig en echt hinder hadden we er niet van. Waren allang blij dat ze er waren en we op zijn minst als dienst wel konden functioneren. En zij blij want geen gedoe of gezeur.

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 17:45

Ik hoorde net op de radio dat ze bij de F1 de pitspoezen gaan vervangen door kinderen... Echt, waaaaaarom :x Daar zit toch werkelijk niemand op te wachten.

Overigens reageerde de dj ongeveer hetzelfde :')

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 17:49

Op die pitspoezen zit toch ook niemand te wachten? :')
Gewoon helemaal afschaffen :+

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 18:13

Ik zie het nut van pitspoezen ook niet echt in, maar als er al iets moet staan kijk ik liever naar pitspoezen dan kinderen.
Gaar ze cheerleaders bij bijvoorbeeld American football dan ook vervangen door wat minder schaars gekleedde dames (of kinderen in apenpakjes :roll: )?
Niet dat ik dat zo snel zie gebeuren met Trump als president daar

Schaf t dan idd maar af...

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 18:34

Nee lekker dan... zie echt liever pitspoezen dan kinderen :')
Zijn daar de F1 tijden voor verplaatst -O-

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 18:58

Ja komt nu na Sesamstraat

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 19:36

:')