Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wendy schreef:Ik denk dat dat komt door een zorgeloos kindervrij levenals dat zo is, goede vooruitzichten voor iedereen hier...
RoyceMack schreef:Was vandaag voor mn werk op huisbezoek bij mn client. Zij heeft een meisje van 2 jaar. Ik geef haar af en toe wat aandacht en probeer een goede indruk achter te laten. Vandaag ging kindlief dus met een kussentje op mn schoot liggen. Dat deed ze dus blijkbaar nooit (niet eens bij pap en mam) en ouders vonden het schattig. Er werd nog net geen foto van gemaakt.
Dit kind tolereer ik wel dus vond het niet zo erg, maar uberhaupt kinderen die gewoon normaal doen tegen me gaat vaak goed (geen aandacht vragen, drammen, eisen, mobiele telefoon generatie).
Partner van mn client vroeg of mijn eierstokken al begonnen te klapperen ervan. Uhm nee.. Na nog wat aandringen op kinderen krijgen etc zei ik: En mn vriend heeft teelbalkanker gehad dus vruchtbaarheid is zeg maar niet echt je van het... Daar had ie even niks op terug.
Gelukkig zijn mn vriend en ik erg open erover.. Maar in dit soort gevallen wel een mooie manier om iemand met zulke opmerkingen de mond te snoeren.
Anoniem schreef:Hier ook, meest grappige was een paar maand terug.. of ik op mezelf woonde.
Ik word 37..