[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 12:25

Ik hou me ook totaal niet aan seizoenskleuren en heb geen kleur die ik het ene seizoen meer draag dan de ander dus vind dit heerlijk om te zien DnT, staat je wederom super. :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 12:56

DnT, staat je lekker fris. Mooi. :)

Hou me ook niet aan seizoenskleuren. Gewoon het hele jaar door herfst bij mij. :')

Bestellen jullie ooit Yankee Candle bij ycwinkel.nl? Is dat betrouwbaar?

velvetblack

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 13:17

Ik vind Heroine zowel zomer als winter. Misschien zelfs meer zomer!
Staat je tof.

Ik heb ook wel een geheugen als een zeef hoor meid, dus juni is inderdaad allang gone with the wind haha. Wel fijn dat ik je goed geholpen heb haha :D
Volgende keer onthou ik je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 13:20

Die site ken ik niet Niniane, ik zou even googlen en kijken naar reviews.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 14:11

Het is al onderweg. *\o/*

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 14:14

Sodeju, eergisteren Luminoso gekocht, vandaag opgedaan, maar wat een pigment :+ Had mijn borstel er heel zachtjes ingedipt maar dat was al te veel, haha :D Wel een prachtige kleur, aanrader! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 14:35

Tytonidae schreef:
Sodeju, eergisteren Luminoso gekocht, vandaag opgedaan, maar wat een pigment :+ Had mijn borstel er heel zachtjes ingedipt maar dat was al te veel, haha :D Wel een prachtige kleur, aanrader! :D

Wat is t, ik kan t op google niet vinden :+

Anc, ik vind Heroin zo gaaf bij jou he.

Heeft iemand al de nieuwe lipproducten van Catrice geprobeerd? Ik zag dat ze liquid matte hadden, maar die heb ik geprobeerd en droogte niet op :P En ze hebben ook een soort grote lippotloden, die hadden wel leuke kleurtjes. Had ik wat swatches gemaakt op mijn hand. Loop ik de winkel uit, pak ik een doekje, en dat ging me er veel te makkelijk af :P

Heb trouwens van L'Oreal een nieuwe true match foundation gehaald, nu een tint lichter voor het najaar en een cc-crème, omdat daar een factor in zit. Fijn spul vind ik wel, dekt ook goed.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 14:39

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 14:39

Joolien schreef:
Tytonidae schreef:

Wat is t, ik kan t op google niet vinden :+

Anc, ik vind Heroin zo gaaf bij jou he.

Heeft iemand al de nieuwe lipproducten van Catrice geprobeerd? Ik zag dat ze liquid matte hadden, maar die heb ik geprobeerd en droogte niet op :P En ze hebben ook een soort grote lippotloden, die hadden wel leuke kleurtjes. Had ik wat swatches gemaakt op mijn hand. Loop ik de winkel uit, pak ik een doekje, en dat ging me er veel te makkelijk af :P

Heb trouwens van L'Oreal een nieuwe true match foundation gehaald, nu een tint lichter voor het najaar en een cc-crème, omdat daar een factor in zit. Fijn spul vind ik wel, dekt ook goed.

Woops sorry. :Y) Is een Powder Blush van Milani. Is een paar jaar terug erg gehyped door YouTubers. Meestal geloof ik de hype niet zo maar in dit geval zeker wel! :D

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 15:01

Heroine vind ik eigenlijk niet eens een typische herfst/winterkleur hoor, DnT! Staat heerlijk vrolijk! En ik hou me ook niet aan de seizoenskleuren maar mijn huidskleur verschilt wél per seizoen (van albino, naar gebroken wit) en daar probeer ik wel wat rekening mee te houden.

Ik heb die matte liquid van Catrice geprobeerd, Jolien, maar droogt niet op en ik vind hem ook niet zo mat opdrogen. En die lippotloden heb ik ook geen vertrouwen in: ik heb er 1 van Hema en die blijft al niet zo heeeel erg lang zitten. Dus nee.. Ik waag me er niet meer aan.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 18:14

Marrit13 schreef:
Oh dat Faux bij jou?? Wow, dat is zo anders :D Maar ook mooi hoor!

Edit; dan wil ik Captive ook wel, want zoek nog wat donkerder.

Captive is prachtig <3

@Eight, bedankt! Ik ben er ook nu wel blij mee! Soms zijn ze nog vijanden van elkaar, maar het gaat steeds beter.

@ Venthe, wauw Relentlessley Red staat jouw ook prachtig. Hij is bij jou ook zo mooi donker. Vind je look erg mooi.

@Jolien ik vind jouw ogen prachtig. zo mooi blauw!

velvetblack schreef:
Mooie looks dames. Allemaal knappe meiden, stuk voor stuk. En strakke eyeliners komen er voorbij.

Ik vind concealer 9 van de 10 keer niet nodig bij meiden. Suus, jij hebt het ook niet nodig. Ik vind die natuurlijke schaduwen juist het gezicht maken. Een beetje foundation eroverheen is vaak al meer dan genoeg. Maar ik snap dat ze het weg willen stoppen onder concealer.
Je moet in de spiegel kijken en tevreden zijn, dan maakt het niet uit wat andere vinden. Als jij maar straalt.
Mijn foundation zie je ook zitten, en vooral op het werk met al die verlichting en spiegels. Maar ik vind dat niks negatiefs. Ik kan echt gelukkig worden van een goede foundation. Je ziet het, maar het is niet storend. Net zoals je een oogschaduw ziet. Het maakt mooier!

Mee eens, Elke. _/-\o_

marlonFloris schreef:
Dit zijn een aantal van mijn looks met sleek pallettes.
Ik gebruik de matte niet heel veel want ik hou van glimmers haha.
En met eyeliner moet ik nog meer oefenen :)
Onderste zit wel een filter overheen dus niet mijn eigen wimpers.

[ [url=m/q25jrI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zgZLEZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
oh hier is mijn eyeliner wel heel slecht :') ik heb hier een stift geprobeerd maar het lukt mij alleen maar met een potloodje.
[ [url=m/KCkDhN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9YDmIv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/w7lpjK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat groen en geel is gaaf zeg.

Eight schreef:
[ [url=m/NY4TvU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Even een nieuwe foto gemaakt :) bruintinten met winged eyeliner

Mooi!

Shizzel schreef:
Niet m'n beste foto's maar zo zag je het 't beste. In de ooghoek Moondust Specter, ooglid zelf Moondust Magnetic, en in de buitenste ooghoek uit het Vice LTD palette Freakshow en Oil Slick en op het wenkbrauwbot Roadstripe. Colourpop Ultra Satin Alyssa op de lippen en die heerlijke glow is UD highlighter Aura, m'n liefde die op de foto op m'n neus veel heftiger is dan in 't echt. _O-

Moondust palette is echt heerlijk, zoveel glitter echt wauw en iedereen weet wel dat ik van glitter hou :') <3 Krijg het alleen zo bar slecht op de foto. Heb wel eerst met NYX Milk eronder gedaan voor de zekerheid. :')

[ [url=m/NVuNy4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UWPNGY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Stop jij eens even met al die prachtige ooglooks. -O-
Eight schreef:
[ [url=m/3N74j6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nou die verf ik zelf met refectocil 3.1 en daarna met de tinkle reezer in model :D

Na een weekje ziet het er dan zo uit zonder bijtekenen:

[ [url=m/ZsIoQW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Schrok me dood door je eerste foto..

Jellybeans schreef:
wow ik schrok echt van die eerste foto. :+
Maar uhm ik vind je wenkbrauwen hier best wel uhm vierkant lijken. Terwijl dat me anders niet zo opvalt. Zal wel komen omdat je ze niet hebt bijgetekend.

Ben niet de enige dus haha

ElineS schreef:
marlonFloris schreef:
Eight doe je dat dan gewoon bij de kapper en hoevaak laat je dat dan bijverven?

Ik heb even een foto van je gestolen. Kijk, dit maakt je gezicht al veel beter. Maar als ik jouw was zou ik het eerst laten epileren door een professional en misschien ook verven, of anders alleen epileren en tutorials kijken even hoe je je wenkbrauwen het beste kan doen. Je hebt daar ook veel verschil in. Echt hele zware getekende of meer natuurlijk. Ik zou het bij natuurlijk houden, maar er wel wat kleur inbrengen, donkerder Den je nu hebt, en de vorm volgen die er dan voor je geëpileerd word.

[ [url=m/w9b78x.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi zo de wenkbrouwtjes!

jesuisRooos schreef:
Oke dames, ik kom me ook melden. Lees al sinds deel 5 met jullie mee maar was nog even langzaam bezig weer "op te krabbelen". Door m'n relatie was ik nogal verslonst qua uiterlijk maar ben weer aardig op weg haha.

Ik vind het wel eens tijd worden voor oogschaduw en dat heb ik eerder niet gebruikt (ja lang lang geleden). Dus.. hebben jullie tips in welke kleurrichting ik kan beginnen?

[ [url=m/Id1mTJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

M'n wenkbrauwen zijn trouwens zo donker omdat dat een cadeautje is van de zwarte haren waar mee ik geboren ben haha.

Jeetje! Wat ben jij knap zeg. <3
Zou denk ik mooi met bruin tintjes beginnen.
Desnoods iets van catrice om te kijken of je het zelf ook mooi vind

DnT schreef:
Ik denk dat een warme, neutrale ooglook met een lekkere knallende lipstick je echt super zou staan!

Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je 's ochtends wakker wordt en denkt: ik wil die lipstick op, ook al is dat meer een lipstick die ik in de herfst/winter draag!

Dat had ik vandaag en dan heb ik schijt aan de seizoenen, dus Heroine it is!
:')

[ [url=m/g4XqHx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier nog niet zo netjes aangebracht, heb later de lijntjes nog even bijgewerkt.

Lekker schijt hebben! :D

Zo even een bijleesje haha.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 19:16

Ik Let er niet bewust op maar merk dat ik in de herfst en winter vaak donkerpaars en donkerrood draag terwijl ik die nooit pak in de zomer.. maar zo draag ik in de winter zelden neon kleuren..

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 19:59

Dit is zo gaaf. :oo

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 20:17

Echt he, ik ging direct de prijs bekijken! Gewoon alleen om dat effect wil ik hem hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 20:24

Een video met James. <3 <3 maar wat gaaf, ook die closeup zo. :oo Doet me een beetje denken aan zo'n magnetisch tekenbord van vroeger.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 20:50

Straks filmpje bekijken, ben benieuwd! Laatst dat bubblemasker ook, zo grappig :+

Heb weer even geprutst met mn nieuwe Sleek Snapshot. Ik kan inmiddels ook qat beter uit de voeten met de matte kleuren, weet niet hoe dat zo ineens komt. Voor mijn gevoel mag ik nog iets meer blenden aan de bovenkant, maar al doende leert men. Nu oefenen op die wing, die gaat het echt afmaken!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 21:48

Dit vind ik je mooi staan Marrit!

En ja Tati en James zijn zo leuk, vond het masker ook erg tof haha.

cheybinkyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 22:19

Marrit13 schreef:
Straks filmpje bekijken, ben benieuwd! Laatst dat bubblemasker ook, zo grappig :+

Heb weer even geprutst met mn nieuwe Sleek Snapshot. Ik kan inmiddels ook qat beter uit de voeten met de matte kleuren, weet niet hoe dat zo ineens komt. Voor mijn gevoel mag ik nog iets meer blenden aan de bovenkant, maar al doende leert men. Nu oefenen op die wing, die gaat het echt afmaken!

[ [url=m/yd7QNi.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/UtqI6Y.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ObduW9.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Y8D9KO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind dat je het erg mooi aan gebracht hebt! Kleur staat je ook fris :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 23:34

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 08:25

Ja dat magnetisch masker...ik zag hem laatst bij een andere YT, echt te gaaf. Wel prijzig, maar zo'n leuk effect!

Ik heb een tijdje terug in duitsland zo'n catrice stick gehaald, wel mooi mat en een mooie kleur, maar is erg snel van je lippen af helaas. Er staat op 6h, maar zelfs als ik niets eet of drink slijt het gewoon weg...beetje jammer

Afbeelding een van deze is het.

En die blush! Wauw zoiets zoek ik nog wel...ik ben namelijk nog op zoek naar een mooie blush met een mooie glans (houd niet zo van matte blushes) en ook nog enigzins betaalbaar. Die Luminoso lijkt me nog wel wat.

En vraagje nog: ik wil nog graag een mooie highlighter hebben, eentje die wel lekker aanwezig is, iemand suggesties?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 08:33

Ik zag het filmpje, maar nog niet gekeken.
Het is veel te lekker weer om achter de laptop te zitten :')

Staat je goed Marrit.

Dit sticks zien er goed uit, maar zijn het dus niet... jammer.

Ik vind Becca de mooiste, aanwezige highlighters hebben.
Maar Mary-Lou manizer is ook erg mooi.

Vandaag Maso weer eens op, dit is mijn enige JS die net niet helemaal droogt.
Blijft een heel klein beetje stickey.
Heeft geen effect op de houdbaarheid trouwens, hij blijft net zo lang mooi zitten als de rest, dus de hele dag :')

Afbeelding

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 09:12

Becca, hands down :)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 09:20

Staat je mooi DNT

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 09:27

Tnx dames! Dit zijn ook mijn favoriete kleuren: qua make-up, kleding etc. :j

Filmpje van Nikki gekeken, hmm.. Nee ik ga toch voor een andere basic palette denk ik! Deze kleuren spreken me toch minder aan.

Dat masker van Tati :oo Grappig speeltje, maar net wat te duur voor de leuk :+

Highlighters heb ik weinig vergelijkingsmateriaal, ik heb alleen die van Sleek (Solstice) ik vind hem fijn, maar er zijn denk ik wel betere en die langer blijven zitten.

Mooi DnT! Dit vind ik hele mooie kleuren, beetje cyclaam/roze/rood! Ik hou er van <3

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 10:07

Staat je echt gaaf DnT! :j