Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tytonidae schreef:Sodeju, eergisteren Luminoso gekocht, vandaag opgedaan, maar wat een pigmentHad mijn borstel er heel zachtjes ingedipt maar dat was al te veel, haha
Wel een prachtige kleur, aanrader!
Joolien schreef:Tytonidae schreef:Sodeju, eergisteren Luminoso gekocht, vandaag opgedaan, maar wat een pigmentHad mijn borstel er heel zachtjes ingedipt maar dat was al te veel, haha
Wel een prachtige kleur, aanrader!
Wat is t, ik kan t op google niet vinden
Anc, ik vind Heroin zo gaaf bij jou he.
Heeft iemand al de nieuwe lipproducten van Catrice geprobeerd? Ik zag dat ze liquid matte hadden, maar die heb ik geprobeerd en droogte niet opEn ze hebben ook een soort grote lippotloden, die hadden wel leuke kleurtjes. Had ik wat swatches gemaakt op mijn hand. Loop ik de winkel uit, pak ik een doekje, en dat ging me er veel te makkelijk af
![]()
Heb trouwens van L'Oreal een nieuwe true match foundation gehaald, nu een tint lichter voor het najaar en een cc-crème, omdat daar een factor in zit. Fijn spul vind ik wel, dekt ook goed.
Marrit13 schreef:Oh dat Faux bij jou?? Wow, dat is zo andersMaar ook mooi hoor!
Edit; dan wil ik Captive ook wel, want zoek nog wat donkerder.
velvetblack schreef:Mooie looks dames. Allemaal knappe meiden, stuk voor stuk. En strakke eyeliners komen er voorbij.
Ik vind concealer 9 van de 10 keer niet nodig bij meiden. Suus, jij hebt het ook niet nodig. Ik vind die natuurlijke schaduwen juist het gezicht maken. Een beetje foundation eroverheen is vaak al meer dan genoeg. Maar ik snap dat ze het weg willen stoppen onder concealer.
Je moet in de spiegel kijken en tevreden zijn, dan maakt het niet uit wat andere vinden. Als jij maar straalt.
Mijn foundation zie je ook zitten, en vooral op het werk met al die verlichting en spiegels. Maar ik vind dat niks negatiefs. Ik kan echt gelukkig worden van een goede foundation. Je ziet het, maar het is niet storend. Net zoals je een oogschaduw ziet. Het maakt mooier!
marlonFloris schreef:Dit zijn een aantal van mijn looks met sleek pallettes.
Ik gebruik de matte niet heel veel want ik hou van glimmers haha.
En met eyeliner moet ik nog meer oefenen
Onderste zit wel een filter overheen dus niet mijn eigen wimpers.
[ [url=m/q25jrI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zgZLEZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
oh hier is mijn eyeliner wel heel slechtik heb hier een stift geprobeerd maar het lukt mij alleen maar met een potloodje.
[ [url=m/KCkDhN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9YDmIv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/w7lpjK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eight schreef:[ [url=m/NY4TvU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even een nieuwe foto gemaaktbruintinten met winged eyeliner
Shizzel schreef:Niet m'n beste foto's maar zo zag je het 't beste. In de ooghoek Moondust Specter, ooglid zelf Moondust Magnetic, en in de buitenste ooghoek uit het Vice LTD palette Freakshow en Oil Slick en op het wenkbrauwbot Roadstripe. Colourpop Ultra Satin Alyssa op de lippen en die heerlijke glow is UD highlighter Aura, m'n liefde die op de foto op m'n neus veel heftiger is dan in 't echt.
Moondust palette is echt heerlijk, zoveel glitter echt wauw en iedereen weet wel dat ik van glitter hou![]()
Krijg het alleen zo bar slecht op de foto. Heb wel eerst met NYX Milk eronder gedaan voor de zekerheid.
[ [url=m/NVuNy4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UWPNGY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eight schreef:[ [url=m/3N74j6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou die verf ik zelf met refectocil 3.1 en daarna met de tinkle reezer in model
Na een weekje ziet het er dan zo uit zonder bijtekenen:
[ [url=m/ZsIoQW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jellybeans schreef:wow ik schrok echt van die eerste foto.![]()
Maar uhm ik vind je wenkbrauwen hier best wel uhm vierkant lijken. Terwijl dat me anders niet zo opvalt. Zal wel komen omdat je ze niet hebt bijgetekend.
ElineS schreef:marlonFloris schreef:Eight doe je dat dan gewoon bij de kapper en hoevaak laat je dat dan bijverven?
Ik heb even een foto van je gestolen. Kijk, dit maakt je gezicht al veel beter. Maar als ik jouw was zou ik het eerst laten epileren door een professional en misschien ook verven, of anders alleen epileren en tutorials kijken even hoe je je wenkbrauwen het beste kan doen. Je hebt daar ook veel verschil in. Echt hele zware getekende of meer natuurlijk. Ik zou het bij natuurlijk houden, maar er wel wat kleur inbrengen, donkerder Den je nu hebt, en de vorm volgen die er dan voor je geëpileerd word.
[ [url=m/w9b78x.jpg]Afbeelding[/url] ]
jesuisRooos schreef:Oke dames, ik kom me ook melden. Lees al sinds deel 5 met jullie mee maar was nog even langzaam bezig weer "op te krabbelen". Door m'n relatie was ik nogal verslonst qua uiterlijk maar ben weer aardig op weg haha.
Ik vind het wel eens tijd worden voor oogschaduw en dat heb ik eerder niet gebruikt (ja lang lang geleden). Dus.. hebben jullie tips in welke kleurrichting ik kan beginnen?
[ [url=m/Id1mTJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
M'n wenkbrauwen zijn trouwens zo donker omdat dat een cadeautje is van de zwarte haren waar mee ik geboren ben haha.
DnT schreef:Ik denk dat een warme, neutrale ooglook met een lekkere knallende lipstick je echt super zou staan!
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je 's ochtends wakker wordt en denkt: ik wil die lipstick op, ook al is dat meer een lipstick die ik in de herfst/winter draag!
Dat had ik vandaag en dan heb ik schijt aan de seizoenen, dus Heroine it is!
[ [url=m/g4XqHx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier nog niet zo netjes aangebracht, heb later de lijntjes nog even bijgewerkt.
Marrit13 schreef:Straks filmpje bekijken, ben benieuwd! Laatst dat bubblemasker ook, zo grappig![]()
Heb weer even geprutst met mn nieuwe Sleek Snapshot. Ik kan inmiddels ook qat beter uit de voeten met de matte kleuren, weet niet hoe dat zo ineens komt. Voor mijn gevoel mag ik nog iets meer blenden aan de bovenkant, maar al doende leert men. Nu oefenen op die wing, die gaat het echt afmaken!
[ [url=m/yd7QNi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UtqI6Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ObduW9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y8D9KO.jpg]Afbeelding[/url] ]