Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_nouska schreef:Emmaa_ schreef:1123 maar?!
Ja, is dat te weinig? Zit eigenlijk elke dag wel rond dit aantal.
Emmaa_ schreef:Ligt eraan hoe lang je bent en hoe veel je weegt maar ik zou er vanuit gaan dat dit VER onder je BMR is.. Al helemaal met anderhalf uur flinke beweging erbij vind ik het echt zorgwekkend weinig eigenlijk.
Emmaa_ schreef:Je bent 13 en je vader zegt dat je moet afvallen? Dat vind ik behoorlijk giftig eigenlijk.
Natuurlijk ben je hier altijd welkom voor tips, maar op jouw leeftijd heb je hartstikke veel energie nodig om je lichaam te laten groeien en ontwikkelen, dan is diëten helemaal niets waar je mee bezig zou moeten zijn
M_nouska schreef:Super goed Kim!
Mijn lijstje voor vandaag:
O: bak havermout.
L: broodje (zonder beleg) 2 rijstwafels met 100% pindakaas.
T: cashewnootjes en 3 (!) kaasstengels.
A: Pompoen met spruitjes en aardappelen.
T: appel of banaan.
B: 60 min paardrijden en 30 min wandelen met de hond.
totaal aantal calorieën vandaag op: 1123.
Emmaa_ schreef:Je bent 13 en je vader zegt dat je moet afvallen? Dat vind ik behoorlijk giftig eigenlijk.
Natuurlijk ben je hier altijd welkom voor tips, maar op jouw leeftijd heb je hartstikke veel energie nodig om je lichaam te laten groeien en ontwikkelen, dan is diëten helemaal niets waar je mee bezig zou moeten zijn
Binkie_Eline schreef:Ik kom hier ook eens even kijken. Ik krijg heel veel reacties dat ik eigenlijk niet hoef af te vallen en dat ik een prima gewicht heb, maar vooral mijn vader (en ikzelf) vinden dat ik wat aan de zware kant ben.
Ik doe niet aan hardlopen of iets dergelijks maar ik fiets dagelijks naar school en ik doe aan paardrijden en turnen, en tot aan de voorjaarsvakantie skiën.
Ik probeer zo veel mogelijk tussendoortjes te laten staan en ik let eigenlijk niet zo erg op de kcal die ergens inzitten, ga ook af en toe naar een diëtiste en daar weeg ik mezelf.
Ik probeer ook gewoon zo gezond mogelijk te eten, dus niet elke dag patat en snoep enzo maar gewoon af en toe een keertje wat ongezonder.
Misschien dat ik hier nog wat tips kan krijgen wat ik nog meer kan doen om gezond te eten en een beetje af te vallen!
Lis_Ol schreef:Lijstje van vandaag:
O: Nutri force shake (25 mg) met 250 ml half volle melk.
T:-
L: 1 tosti ham/kaas, 1 speltboterham met filet americain.
T: half stukje taart.
A: zuurkoolstampotmet een kiprookworst(je) Bleek enkel zuurkool te zijn (zonder aardappels dus) dus heb zuurkool op met een beetje jus + kiprookworst..
T: mandarijn & appel. En waarschijnlijk later op de avond ook nog (moet werken tot 23.30)