Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 18:25

@ [***]

Haha. Heb Velvet Teddy en Bombshell gehaald :o :D

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 18:31

Oh mooie kleuren hoor! Ik heb Velvet Teddy ook, echt een super mooie lipstick die ik elke dag wel zou kunnen dragen. :j

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 18:46

Nelleke, is Biosilk geen optie?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 19:26

Nelleke mn kvd ;)

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 19:32

Is er hier iemand die een mac lippenstift zou willen ruilen?

Ik heb zelf captive maar ik pak m eigenlijk nooit omdat het toch niet helemaal mijn kleurtje is en ik liever een matte lipstick gebruik..

Heb m maar een aantal keer gedragen

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 19:39

Captive ging bij mij altijd knoerthard alleen sinds ik liquids heb pak ik m'n Mac echt veel minder := vrijdag wel evening rendez-vous gedragen :D

Shizzel ziet er goed uit!

Een witte lipstick is ideaal om te mengen! Alleen zou ik dan eerder een witte liquid pakken omdat dat makkelijker is :j

Ik ben gegaan voor een mascara van L'Oréal om te proberen, ben benieuwd! De jacht voor de perfecte mascara gaat weer verder _O-

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 20:17

@ [***]

Ja precies.
Wou velvet teddy nog erg graag <3 en bombshell ook <3

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 20:17

@ Jans

Weet je toevallig ook wat de ingredienten zijn van qibest liquid lipsticks?
Ze lijken me prachtig maar ben een beetje huiverig ivm china-ebay producten..

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 20:23

_Nelleke_ schreef:
Net ook in het haartopic gepost maar die is niet zo actief. Hier iemand misschien een tip voor een goede shampoo/verzorgingslijn?

Ik heb super broos, fijn, breekbaar haar van nature. Verf niet en laat het altijd aan de lucht drogen.

Ik ben helemaal klaar met de goedkopere drugstore merken zoals andrelon etc. John Frieda krijg ik mega haaruitval van. Aussie ook geprobeerd maar ik kan die geur niet uitstaan. Verder wel redelijk fijne shampoo.

Zit nu te kijken naar de CHI Keratin lijn. Iemand daar ervaring mee? Of iets anders? Budget tot 20,- per fles ongeveer.

Goldwell heeft mijn haar gered :) de gouden versie is heel zacht voor je hoofdhuid en haren en je hoeft minder vaak te wassen!

Ik heb in thailand estee lauder double wear in de kleur bone 1w1 kunnen vinden :) heeel happy mee, vond de nars sheet glow foundations krijterig aanvoelen.. audacious lipstick in Anna is echt prachtig <3 die ga ik kopen voor ik naar huis ga

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 20:37

Ik gebruik voor mijn eigen haar (bovenkant hoofd) CHI. Voor mijn weaves gebruik ik Herbal kokos lijn. Mijn weaves worden overal pluizig en broos van, behalve van die goeiekope zooi. Dus prima :) ruikt ook nog eens lekker!

De chi heb ik altijd keratin gebruikt. Hele fijne lijn! En nu heb ik de volume van chi :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 20:54

Nelleke, met de hand ontklitten werkt voor mij beter als borstelen, met de borstel(verschillende geprobeerd) breekt het bij mij veel sneller en meer. Met de hand kan ik veel beter doseren en de boel heel houden.

En met borstelen krijg ik meer pluis en gaat het ontzettend breeduit staan

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 21:00

Borstelen is voor mij echt een no-go.

Krullenbol hier... Ik gebruik orofluido :j ik zweer er bij, al bijna 2 jaar! Mooie zachte niet pluizige bouncy krullen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 21:59

Thanks meiden. :D

En die lijn van Essence ziet er leuk uit, denk dat de 5e heel gaaf gaat zijn!

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 22:33

Iemand ervaring met de Biguine Oogschaduw Palettes?
Ik heb deze enkele jaren geleden gekocht en eingelijk maar een paar keer gebruikt.
De kleuren zijn zo bleek vergeleken met de palette.
En de het poedert echt enorm. Op de beschrijving staat dat de kleuren intenser worden met vochtig maken. Kan dit geen kwaad voor je palette?

Afbeelding

Afbeelding

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 22:41

Elke oogschaduw wordt intenser als ie vochtig is. Al denk ik dat je met dit palette niet veel vooruitgang gaat boeken. Wat een bagger pigment.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 22:43

Zonde zeg, zit idd weinig pigment in.
Ik heb vandaag maar de 3e en laatste I heart chocolate palette gehaald :') Heb il ze maar meteen allemaal :P

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 22:46

Gebruiken jullie oogschaduw die al over datum is (over de 12 maand na opening, zoals op de verpakking) ? Wat doen jullie als je echt een giganische collectie hebt? Vervang je dat dan telkens? (Leek vraagje :p )

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 22:48

Enige wat bij mij weggaat na paar maand is mascara. Rest kun je prima langer gebruiken. Als je twijfelt: kijken, ruiken en proberen. Gaat pas weg als ik iets niet meer vertrouw. No way dat ik voor zoveel geld ga weggooien terwijl het nog prima werkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 22:49

Mascara gooi ik wel op tijd weg maar oogschaduw doe ik niet weg zolang ik het niet verdacht vind ruiken of aanvoelen en het nog werkt. Met dat kapitaal ga ik niet alles om de 12 maand vervangen. _O-

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 22:56

Ik ook alleen mascara en ook niet altijd. De rest niet.

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 23:02

Ja anders word het toch een erg dure grap? :p

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 23:11

Klinkt als een marketingtruc. :+ Echt geen kans dat ik om de 12 maanden mijn paletten ga vervangen.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 00:09

*valt even binnen*

Ik ben opzoek naar iets waarmee ik iedere dag mijn gezicht goed schoon kan maken zonder last te krijgen van een droge huid. Ik gebruik nu al geruime tijd een cleanser, maar ik kwam vandaag uit bij een face wash van de bodyshop die me wel wat leek. Nu zit ik dus alleen met de vraag: Wat is het verschil tussen (de werking van) een cleanser en een face wash en welke zou voor mij het meest geschikt zijn? Ik heb het gegoogled, maar iedere site lijkt iets anders te zeggen. :o

Ik heb verder gewoon een normale huid en ik gebruik over het algemeen niet zoveel makeup (enkel concealer en mascara).

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 00:28

Ik heb ook eens een Biguine palette gekocht, moest nog 5€ uitgeven om aan het bedrag van een bon te komen en heb dat meegenomen. Was echt rommel, was zo teleurgesteld!
2 of 3x gebruikt, en dan heb ik 't maar gewoon weggegooid. En dat doe ik niet snel, meestal denk ik dat ik een product ooit misschien nog wel kan gebruiken. Bij dit dus niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 01:01

kaatje888 schreef:
@ [***]

Weet je toevallig ook wat de ingredienten zijn van qibest liquid lipsticks?
Ze lijken me prachtig maar ben een beetje huiverig ivm china-ebay producten..

Ik hoop ze redelijk vlot te krijgen! Dan kijk ik op de verpakking :)

Heb uit China ook een hele boel wood-liner lipliners. Die zijn zo fijn dat ik nog 12 kleuren heb besteld :')