[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:44

Nee, die heeft er 17 jaar gezeten...wel vervaagd maar die voelde ik niet zitten...

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:57

Mijn tattoo is ook over littekens gezet, geen litteken agv een eerdere tattoo maar littekens van automutilatie. Ik voelde juist weinig tot niks als hij daar overheen ging!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:59

Karlijn, vind je het oké als ik je daarover pb? :)

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 22:00

Ja hoor!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 22:01

Dan heb jij mazzel...ik had echt veel pijn. :=

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 23:45

Tinkerloos schreef:
Nagini schreef:
Vargas boor de Jensen met even rug tattoo: wat hidden jullie aan terwijl he getattooerd werd? In mijn geval is het shoulder tot get midden van de rug zeg maar, dus mn rug moet echt helemaal vrij zijn.

Heb je te diep in het glaasje gekeken, of is dit een gevalletje te snel getypt? :')

Haha oh oliebol _O-

Ik dacht dat ik er al vrij veel uit had gehaald.. teruglezen is ook een kunst..
Mijn auto correct op de ipad staat op Engels.. dus hij verandert 't automatisch.
Heb de auto correct nu maar uitgezet _O-

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 23:46

Warboel schreef:
Niks :+ moest alles uit en m'n bh moest los.

Ja ging ik ook van uit :) En dan lig je op je trui/shirt/whatever neem ik aan met de voorkant. :)

Ik doe denk ik een bikini top aan voor de weg terug naar huis en dan een los shirt of whatever erover heen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 23:47

Ja klopt :j Ik mocht m'n bh wel aanhouden maar zodra ik lag deed hij 'm los en zodra die klaar was weer vast.
Lekkere rare zin zo :+
Sowieso is iets losjes wel lekker hoor. Strakke bh erop is in het begin echt niet prettig.

xxxlottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 23:51

Hoihoi, ik wil binnenkort mijn eerste tattoo laten zetten, ben natuurlijk heeeel bang... Ben bij fineline tattoo geweest in Emmen en heb daar ook een afspraak, maar toen ik daar was voelde ik me niet zo op m'n gemak, vond ze niet erg... geïnteresseerd ofzo. Iemand hier al eens geweest en ervaringen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 23:54

Waarom heb je een afspraak gemaakt als je er geen fijn idee bij krijgt? Ik vind een tattoo laten zetten best iets intiems, iemand is je toch pijn aan het doen. Voor mij is het wel belangrijk om een klik te hebben met de artist

xxxlottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 00:13

Emmaa_ schreef:
Waarom heb je een afspraak gemaakt als je er geen fijn idee bij krijgt? Ik vind een tattoo laten zetten best iets intiems, iemand is je toch pijn aan het doen. Voor mij is het wel belangrijk om een klik te hebben met de artist

Ik had dus gebeld om een afspraak te maken, omdat er op de site stond dat dat gewoon kon, kan dus niet i.v.m. dat mensen niet op komen dagen. Vond hij toch goed als ik nog maar langskwam voor de tijd. Dus langsgeweest maar ik voelde me er gewoon niet op me gemak, toonden geen interesse, legden niks uit toen ik vroeg hoe het nou in z'n werk gaat aangezien het mn eerste is... Kwam gewoon erg ongeïnteresseerd over.

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 00:23

Ik heb idd hetzelfde meegemaakt bij fine line. Heb er 2 kleine tattoos laten zetten. Maar er werd weinig meegedacht en geen moeite gedaan. Idd alsof ze werk genoeg hebben en geen energie in nieuwe klanten willen steken. Laatste keer met moeder en zus geweest, we wilden met zijn 3 en een tattoo, maar konden er niet uit komen wat. Dus hebben we gevraagd of ze ideeen hadden voor ons. Maar nee, als wij niks haddenhadden konden ze niks voor ons doen.

xxxlottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 00:24

wreckh schreef:
Ik heb idd hetzelfde meegemaakt bij fine line. Heb er 2 kleine tattoos laten zetten. Maar er werd weinig meegedacht en geen moeite gedaan. Idd alsof ze werk genoeg hebben en geen energie in nieuwe klanten willen steken. Laatste keer met moeder en zus geweest, we wilden met zijn 3 en een tattoo, maar konden er niet uit komen wat. Dus hebben we gevraagd of ze ideeen hadden voor ons. Maar nee, als wij niks haddenhadden konden ze niks voor ons doen.

Dan zeg ik mijn afspraak misschien toch maar af en ga ergens anders heen... Ik wil het graag maar vind het heel eng en heb dan toch graag dat ze er begrip voor hebben...

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 07:17

Ik heb zo'n zelfde soort ervaring gehad bij een andere tattooshop ergens in het zuiden van Nederland. Ze vonden mijn ontwerp geweldig en het kon allemaal...praatte me erg naar de mond. Zodra ik wat kritische vragen begon te stellen draaide de sfeer 180 graden om. Daar ben ik dus ook niet meer geweest. Achteraf maar goed, want de artiest waar ik hem uiteindelijk heb laten zetten heeft hem groter gezet, omdat anders de lijnen over zouden gaan lopen. Maar nee....bij die andere tattooshop was de afmeting geen probleem. Toch bijzonder.
Dus luister goed naar je gevoel en als je twijfelt, zoek een andere. Shops genoeg.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:28

Hoi meiden, ik heb een vraagje. Vorige week donderdag (dus een dag of 10 geleden) heb ik een tattoo op mijn pols laten zetten. Hij is alleen erg aan het vervellen. Hoe lang duurt dit nog?
Voor de geïnteresseerden, het zijn 2 letters, de S en de V in een hart. De voorletters van mijn kinderen.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:30

Ai, ik zou er wel rekening mee houden dat deze nog bijgewerkt moet worden. Hij ziet er erg happig uit.. Heb je zitten peuteren aan de velletjes? En smeer je wel goed met bepanthen? Het vervellen duurt bij mij soms een week, soms twee weken. Zou het dus nog even aankijken

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:33

Nee, ik heb niet aan de velletjes getrokken en smeer met meerdere keren per dag in met bepanthen, eerste dagen met vaseline.
Als ik de huid strak trek, lijkt hij wel goed te zijn. Maar de huid is nu een beetje gerimpeld door het vervellen lijkt het.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:34

Dan zou ik gewoon even wachten tot hij helemaal klaar is met vervellen, anders eventueel langs je artist om advies te vragen. Het vervellen is heel vervelend, maar je moet er toch echt even doorheen :))

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:35

Oké, dank je.
De tatoeëerder heeft me wel gezegd dat ik terug mag komen als er kleine onregelmatigheden zijn.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 18:14

Bij mij duurt het meestal ook een week of 2.
Heb al een aantal leuke reacties gehad op mijn tattoo! Ik heb wel besloten om pas een foto te plaatsen als hij af is dus nog even geduld :D

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 18:18

Storm schreef:
Oké, dank je.
De tatoeëerder heeft me wel gezegd dat ik terug mag komen als er kleine onregelmatigheden zijn.

Misschien onaardig om te zeggen maar die kleine onregelmatigheden zitten er wel in zeg.....

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 18:20

Ik vind hem ook erg onregelmatig om vorige week gezet te zijn. Erg vervaagd en veel "hapjes" uit de lijnen. Ik zou hem zeker laten herwerken.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 00:24

Die hapjes kunnen ook velletjes zijn. Heb ook een aantal letters die er zo uitzagen tijdens het vervellen, zijn nu perfecte donkere lijnen.

Niet gelijk paniek, laat het eerst maar helen.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 07:47

Mijn tattoo zag er ook zo uit. Is verder mooi genezen :-)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 08:46

Inderdaad de mijne zag er ook zo uit en die ziet er gewoon goed uit :)