NeverGiveUp schreef:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neroo schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik knal er nog even een paar in haha
NeverGiveUp schreef:__Sannne schreef:Pff niet leuk dit, vandaag zo'n 43 kilometer gefietst. Ging wel lekker, tot ik thuis kwam en gedouched had. Ipv dat ik er energie van heb gekregen ben ik de hele dag al ontzettend moe en sloom. Ook nog eens beste hoofdpijn gekregen.
Had opzich wel iets te weinig gegeten voor het fietsen aan, maar dit had ik niet verwacht.
[43 kilometer is voor mij niet bijzonder ver]
Maar goed, sowieso dat ik vanavond nog ga shredden, ik weiger een dag over te slaan.
Jij gaat naar beyonce...
Jij wel
Stral schreef:Annash: doe je nu niets meer van vervolg op de shred?
Stral schreef:Succes Nero!
Hier ook niet echt gezond gegeten laatste dagen, heb zo'n beetje het laatste-avondmaal-gevoel gehad en vast van plan erin te vliegen vanaf morgen...
Annash: juist ja sorry! Er zijn er hier zoveel dat ik jullie soms een beetje door elkaar slaHopelijk kan je snel rijden weer!
Offtopic. Ik mis het rijden echt enormGeef les met mijn oudere paard en wil er constant zelf opkruipen dan eigenlijk
Mijn jonge merrie heeft al een maand verlof, nog een paar weken te gaan... Zucht!
Neroo schreef:Ik heb net dag 21 erop zitten. Maar ik voel me pleh
Moet mezelf echt weer even op een heel strak regime zetten. Afgelopen dagen waren echt niet goed gewoon
Dit wordt mijn weekmenu komende tijd. Gas erop en strak houden
O: Afwisslend havermout of Quinoamuesli met melk. Eventueel wat gojibessen, chia en lijnzaad en kaneel er door heen.
L: Fruitsmoothie magere kwark, fruit, chia en lijnzaad en gojibessen.
T: Cracker met huttekase en rookvlees
A: Wat mams klaarmaakt. Enkel vlees en de groenten.
T: Stuk fruit.
Klaar ermee, ik wil 1 oktober nog een keer 27 kilo kwijt zijn. En dat gaat niet lukken met frietjes, chippies en tucjes. BAH!
Joanne1987 schreef:Iemand hier ook ervaring met een afwisselend schema? Dus bijvoorbeeld die in de OP? Ook goede resultaten daarmee dan bijvoorbeeld eerst compleet 30 day's en daarna 6w6p?