[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 20:50

irmaroossien schreef:
Ik ben morgenmiddag aan de beurt bij joy.. 4 uur zitten. Spannend!

Spannend! Wat ga je laten zetten?

@jurdywonan, dat jij er blij mee bent is tch het állerbelangrijkste!

Ik heb wat moeite om het lettertype te lezen, maar dat kan aan mijn leeftijd liggen B-)
De eerste hoofdletter 'S' zag ik voor een 'L' aan :o

xJurdyWonanx

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 20:52

ja ik vind hem op de foto ook onduidelijk, heb bij het ontwerp vanuit de shop ook de S laten veranderen, hij was eerst echt heel raar. zal even een foto van bovenop proberen te maken

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:04

de nieuwe foto's zijn idd duidelijker maar vind hem nog steeds heel mooi hoor :j al zou ik hem persoonlijk ergens anders laten plaatsen (ieder zijn smaak) :)

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:07

Dat klopt, qua plaats is het niet de mooiste plek daar heb je gelijk in. Maar ik wilde hem graag kunnen zien en 'bij me hebben' zeg maar. maar wie weet, eens de eerste tattoo staat, volgt de 2de vanzelf een keer haha.

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:16

xJurdyWonanx schreef:
Dat klopt, qua plaats is het niet de mooiste plek daar heb je gelijk in. Maar ik wilde hem graag kunnen zien en 'bij me hebben' zeg maar. maar wie weet, eens de eerste tattoo staat, volgt de 2de vanzelf een keer haha.

je denkt dan precies zoals mij :j ik zit overmorgen voor het eerst op de stoel := ook ik heb altijd gezegd dat ik hem ergens wou waar je hem zelf kan zien. een tattoo op de rug vind ik persoonlijk echt nutteloos en veel heb je er niet aan :n ik heb besloten maar 1 tattoo te laten zetten maar stiekem denk ik toch wel dat er een tweede zal komen eenmaal ik de smaak te pakken heb :P

irma1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:16

Sall schreef:
irmaroossien schreef:
Ik ben morgenmiddag aan de beurt bij joy.. 4 uur zitten. Spannend!

Spannend! Wat ga je laten zetten?

Ik zal morgenavond direct een foto plaatsen :-)

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:19

TsarinaZ schreef:
xJurdyWonanx schreef:

je denkt dan precies zoals mij :j ik zit overmorgen voor het eerst op de stoel := ook ik heb altijd gezegd dat ik hem ergens wou waar je hem zelf kan zien. een tattoo op de rug vind ik persoonlijk echt nutteloos en veel heb je er niet aan :n ik heb besloten maar 1 tattoo te laten zetten maar stiekem denk ik toch wel dat er een tweede zal komen eenmaal ik de smaak te pakken heb :P

Aan een tattoo op je arm heb je niet veel meer nut dan één op je rug oid...
Sommige zijn nu eenmaal mooier op je rug. En een ander meer op je arm :)

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:20

Ik vind wel zo'n 'bloemensliert' vanaf boven aan je been naar beneden super mooi, om te zien dan althans. Niet voor mezelf helaas haha.

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:21

ja het klopt inderdaad dat sommige mooier zijn op de ene dan op de andere plek maar ik heb het puur over het feit dat je een tattoo op je rug vaak zelf niet eens ziet en dat vind ik er nutteloos aan.. je moet dan echt al voor een spiegel gaan staan en je hoofd in de raarste vormen draaien om hem te zien bij wijze van spreken.. :j

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:22

TsarinaZ schreef:
ja het klopt inderdaad dat sommige mooier zijn op de ene dan op de andere plek maar ik heb het puur over het feit dat je een tattoo op je rug vaak zelf niet eens ziet en dat vind ik er nutteloos aan.. je moet dan echt al voor een spiegel gaan staan en je hoofd in de raarste vormen draaien om hem te zien bij wijze van spreken.. :j

Ik denk dat er maar enkele plekken op je lichaam zijn waarvoor je het lichaamsdeel niet hoef te draaien. En je hoofd moet je voor elk lichaamsdeel bewegen :').
Maar ik ben het ook gewoon niet eens met jouw mening, maar dat is mijn mening!

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:24

Haha ik ben het wel met TsarinaZ eens, maar het is puur voor je eigen gevoel natuurlijk. Maar is dat niet altijd met tattoo's het geval? Iets van jezelf, zoals jij het wilt en mooi vind. Ik wil er dus ook geen op mijn rug omdat ik het zonde zou vinden en hem zelf graag makkelijk zou willen bekijken. Maar dat is uiteraard ieder voor zich, zou anders ook saai worden als iedereen hetzelfde deed :+

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:26

Poess91 schreef:
TsarinaZ schreef:

Ik denk dat er maar enkele plekken op je lichaam zijn waarvoor je het lichaamsdeel niet hoef te draaien. En je hoofd moet je voor elk lichaamsdeel bewegen :').
Maar ik ben het ook gewoon niet eens met jouw mening, maar dat is mijn mening!

natuurlijk is dat ieder zijn mening :j ik wil ook helemaal niet zeggen dat ik het niet mooi vind ofzo ik zou het zelf gewoon nooit laten zetten op mijn rug omdat ik er zelf wil van kunnen genieten zonder voor een spiegel te moeten gaan staan :o tattoo's op het schouderblad of tussen de schouderbladeren vind ik namelijk echt prachtig maar ik zou het niet doen maar dat is allemaal eigen keuze :j

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:27

Als je armen vol zitten heb je geen keuze meer :(...
Haha nee zover ben ik nog niet, heb gewoon vaak een tattoo een bepaald gevoel van waar hij moet zitten.
Zal dat gevoel nooit in de weg gaan zitten.

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:30

Poess91 schreef:
Als je armen vol zitten heb je geen keuze meer :(...
Haha nee zover ben ik nog niet, heb gewoon vaak een tattoo een bepaald gevoel van waar hij moet zitten.
Zal dat gevoel nooit in de weg gaan zitten.

daar ben ik het indd ook wel mee eens sommige tattoo's horen nu eenmaal op je rug en zijn op andere plekken niet zo mooi meer :j

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:31

Ik vind 'm gaaf xJurdyWonanx !

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:31

Ja niet alleen om 't mooie, gewoon het gevoel dat ik erbij heb.
Weet niet wat dat is, zijn er hier meer die dat hebben? :')

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:35

Ja dat heb ik ook!

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:37

Ik heb dat met die adelaar ontwerp die eigenlijk voor m'n kuit bedoeld was,
Maar vond de plek er gewoon niet mooi voor, want hij moet gewoon "groot" worden
Dus nu komt die tussen me schouderbladen ;p

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:38

Klinkt goed Angeliquee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 22:31

De volgende komt ook op mijn rug (liefst van linksonder naar zowel linker als rechter schouder). Geen probleem dat ik daar niet de hele dag tegenaan kijk. Het gaat mij om de betekenis en dat alles mooi uitkomt. En daar moet het gewoon vrij groot voor zijn vind ik. Dan vallen alle andere plekken af :+

Maar goed, vrees nog wel wat jaren te moeten sparen. En dan zien of mijn ideeën haalbaar zijn. Heb vooral nog een probleem met degene die ik al heb staan (schouderblad rechts, sleutelgat met oog erin). Hoe die ooit 1 geheel moet vormen met de rest. Hopelijk heeft de artiest daar een geniaal idee over :P

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 22:41

Gaat weer hard hier! Heb alles bijgelezen. Leuk dat hier zoveel nieuw geplaatste tattoos voorbij komen.

Irmaroossien succes morgen!

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 22:45

ik weet ook eindelijk wat ik wil zetten :D ben al bezig met een mail te typen voor de afspraak :)
wou graag iets wat met mn dochtertje te maken heeft, wil haar geboorte datum in romeinse cijfers aan de binnenkant van mijn bovenarm :)

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 22:56

Dat is nou net het leuke eraan, je loopt ineens ergens tegenaan en je weet gewoon, dit word het. Tenminste dat had ik bij de mijne, en ben er dan ook super blij mee. Al was het wel even wennen, niks voor mij eigenlijk haha. Ben benieuwd wat voor iets je hebt bedacht Ultim0o

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 09:08

Zo ging dat bij mij ook. Ineens wist ik het! Alles: wat, waar.. Het schoot me zo te binnen, haha :)

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 09:17

@jurdywonan, mooie tattoo!

mijn tattoo komt op mijn rechterschouderblad, ik vind het niet erg om hem niet altijd te kunnen zien,
en voor mij staat het voor : het goede waakt over mij vanaf mijn schouder (realisme portret)