[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 11:32

Sanne... :')

Frummels, zo'n coupe vind ik ook echt geweldig. Ik kan ook geen staartje in. Heb ik hier al een foto van mijn coupe geplaatst?

Afbeelding

Zo heb ik het nu (m'n verf is alleen ietsjes lichter nu := )

Wel merk ik dat veel celebs en mensen die goed wegkomen met kort haar allemaal een beetje dezelfde karakteristieke kenmerken in het gezicht hebben:

Voornamelijk:
- kleine (wip)neus
- bollere wangen
- rond gezicht
- geen enorm grote poppenogen, vaak kleinere ogen met hooded eyelids

Zelf bezit ik ook alle kenmerken en staat een korte coupe mij gewoon het beste en volgens mij frummels, heb jij ook een wat ronder gezicht en een kleine neus.

Even wat voorbeeldjes:
Jennifer Lawrence
Afbeelding

Ginnifer Goodwin
Afbeelding

Michelle williams
Afbeelding

Laurie

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 11:47

Wat staat je dat mooi Nelleke, heel stijlvol!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 12:08

Dank Laurie :)

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:34

Ik heb een vraagje, heb hele lange tijd me haar bruin gehad. Jarenlang.
Nu deed een vriendin van mij de kappersopleiding en vroeg of ze bij mij mocht oefenen met highlights.
Al op al was t gaan vlekken op een paar plekken en vond ik het niet bepaald leuk staan dus besloot ik na een tijdje een pakje bruine haarverf te kopen met als resultaat dat mijn haar nu zwart is wat totaal niet de bedoeling was..

Ik had gewoon dezelfde kleur als altijd gekocht alleen nu van een ander merk..

Iemand enig idee wat ik nu kan doen ? Wil zo graag weer terug naar bruin, omdat ik me bij deze kleur niet zo lekker voel. Heel apart, maar ik kan er niet aan wennen.

Iemand tips ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:36

Als je je haar bruin hebt geverfd dan valt het vaak wat donkerder uit aan het begin. Paar keer wassen (des noods met Head en Shoulders) en dan is het de normale kleur. Ik loop ook altijd twee weken met praktisch zwart haar rond, maar het wordt snel minder.

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:37

Emmaa_ schreef:
Als je je haar bruin hebt geverfd dan valt het vaak wat donkerder uit aan het begin. Paar keer wassen (des noods met Head en Shoulders) en dan is het de normale kleur. Ik loop ook altijd twee weken met praktisch zwart haar rond, maar het wordt snel minder.

Het is ook echt zwart nu ook bij mij..
Heb dit ook nooit eerder gehad dat het echt zo zwart is geworden..

Iets van highlights laten doen bij de kapper? Kan dat ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:39

Ja, maar dan krijg je weer dezelfde blonde vlekken/strepen in je haar. Was het eerst maar eens een paar keer met Head en Shoulders, ik durf te wedden dat je dan gewoon de kleur krijgt die je wilt. Met welke kleur heb je het geverfd?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:42

Ik verf het inderdaad ook altijd coffee bruin (heel donker warm bruin). Dit valt altijd zwart uit de eerste weken en wordt daarna minder. Opzich vind ik dat altijd wel leuk, dan heb je 2 kleuren in 1 :P

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:46

Emmaa_ schreef:
Ja, maar dan krijg je weer dezelfde blonde vlekken/strepen in je haar. Was het eerst maar eens een paar keer met Head en Shoulders, ik durf te wedden dat je dan gewoon de kleur krijgt die je wilt. Met welke kleur heb je het geverfd?

Pakje bruine verf van garnier.. Geen idee meer welk nummer dat was.
Het ziet er nu zo uit. Sorry voor de grote foto's, kreeg het niet kleiner.

AfbeeldingAfbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:47

Je ziet wel dat het een bruine gloed heeft dus ik zou het gewoon even aankijken. Als je er nu mee gaat kloten heb je de kans dat het over een paar weken heel lelijk is

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:48

Emmaa_ schreef:
Je ziet wel dat het een bruine gloed heeft dus ik zou het gewoon even aankijken. Als je er nu mee gaat kloten heb je de kans dat het over een paar weken heel lelijk is

Oke ! Hopen dan maar dat het nog lichter wordt, en anders maar naar de kapper..

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:03

Ik kom weer even binnen vallen :) Wil binnenkort weer eens naar de kapper om wat leuks te laten knippen en weer te verven. Op dit moment is mijn haar een of andere ondefinieerbare kleur :') Vorig jaar zomer deze kleur laten verven: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... aa7eb32ca6
Dat is nu dus uitgegroeid. Ik draag het nu continu in een staart. Pony heb ik dus niet meer. Foto van nu: http://oi62.tinypic.com/19mij5.jpg
Bovenop dus mijn oude haarkleur, lelijk peper en zout blond.. Lijkt net donkergrijs. De rest is verkleurd bruin/oranje. Ik heb geen idee wat mij leuk staat, maar ik weet wel zeker dat ik het niet kort wil. Dat staat mij gewoon niet en ik vind het verschrikkelijk :') Een pony heb ik nu vaak genoeg gehad, maar dat zit toch gauw in de weg.

Verf heb ik hier nog staan trouwens, donkerpaars. Die ga ik eerst opmaken voor ik iets nieuws koop of laat verven :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:12

Ik vind je haar met die pony super!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:23

Wat sonde dat je het altijd in een 'saaie' staart draagt! De foto met de pony en de rode kleur staat je awsome. Dat betekend dat je, denk ik, best veel kunt hebben qua haar. Ik zou naar de kapper gaan en je laten adviseren,. Hun mening vragen. Sonde van je gezichtje dat je je haar altijd zo hebt zitten. Niet banketstaaf bedoeld overigens!

Offtopic: Waar heb je die awsome schoenen vandaan?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:42

Schoenen zijn van marktplaats, Steve Madden pumps :) Ik draag het nu alleen in een staart omdat de kleur om te janken is en er totaal geen model meer in zit. Los ziet er nu echt niet uit haha. Liefst wil ik iets wat niet te veel tijd kost en gewoon lekker zit. Rechte pony was leuk voor even, maar was er na een maand helemaal klaar mee. Moest bijna elke dag mijn haar wassen omdat die pony anders ontzettend vies en plakkerig werd. Dat doe ik dus niet meer..

2 jaar terug had ik het zo: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... b88fee573f
En zo ook nog: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 39d6e126ef
Gebleekt (oranje) en net in een vlecht gezeten: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=555BAC76
Zwart: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 1147e58fe3
Zwart met roze: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... c9fc251df7

Het liefst zou ik iets zwaar radicaals nemen zoals een hanenkam _O- Sidecut vind ik ook nog wel gaaf, maar ben zo bang dat ik echt spijt ga krijgen van zoiets.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:44

Sitecut vind ik zo gaaf, ik heb er nooit spijt van gehad! (Nu is m'n haar dan helemaal kort, maar toen het iets langer was, echt top!)

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:12

__Sannne schreef:
Ik vind het op de eerste foto om eerlijk te zijn juist het leuksts. :o

Haha ja dit zat 1 dag zo. Zo had de kapper het namelijk gekregen en ik kreeg het nooit zo haha:p

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:22

kom zo even binnenvallen :D

men hele leven heb ik nu al donkerblond haar, werd er een beetje gek.
normaal gesproken is me haar lichter. de foto is zavondsgemaakt.
Afbeelding

heb het nu paars geverft maar het is niet geworden zoals ik eigelijk wouw.
Afbeelding

http://www.attitudeholland.nl/haar/body ... -haarverf/
nu wil ik dit er eigelijk over heen verfen, of wat donkerder blauw.

zou dit kunnen of krijg je dan een rare kleur? :?
wat raden jullie me aan?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:39

@Frummels: DOEN DOEN DOEN DOEN. <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:42

Ik wil mijn haar weer anders maar ben inspiratieloos :') Heb het nu donkerbruin (4.7) en tijd terug rood gehad (5.62 geloof ik). Rode is er ver uit, wel nog een rode gloed maar dat vind ik niet erg. Maar ja, ik heb inmiddels alle tinten bruin wel gehad, rood gehad, donkerblond van mezelf. :') Ik dacht zelf misschien donkerbruin met een subtiele ombre, maar dat zal oranje worden dan vermoed ik. Iemand tips of ideeën?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 12:02

korbakimmy: ik vind die eerste foto ook het leukst bij jou staan :o maar je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt natuurlijk~

Nelleke: wauw wat ontzettend gaaf zeg <3 Staat je geweldig.
Ik heb inderdaad ook een rond gezicht met vrij bolle wangen en een kleine neus :j en "hooded eyes" inderdaad. (oogschaduw heeft ook echt 0,0 zin bij mij, je ziet het toch niet, haha).
Misschien doe ik het ooit eens, als ik de ballen er voor heb. :roll:

ssssuus: Wie weet, ooit ;) Eerst nog even dromen, als ik er in mijn fantasieën aan gewend ben.. wie weet :D

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:34

Ik heb al een tijdje last van erg droog haar wat er dood uit ziet. Deze week ga ik naar de kapper om er een stukje af te halen maar van dat droge kom ik maar niet af.

Ik gebruik aussie shampoo en conditioner voor droog haar en 1x per week doe ik er een masker in voor droog haar van andrelon. Ik heb trouwens steil haar.

Ongeveer 1x in de 6 weken verf ik mijn haar met garnier olia en soms laat ik tussendoor nog highlights zetten.

Hebben jullie nog ideeën over wat ik kan doen? Hoe kan ik mijn haar een gezonde boost geven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:39

chaanttaall schreef:
Ik heb al een tijdje last van erg droog haar wat er dood uit ziet. Deze week ga ik naar de kapper om er een stukje af te halen maar van dat droge kom ik maar niet af.

Ik gebruik aussie shampoo en conditioner voor droog haar en 1x per week doe ik er een masker in voor droog haar van andrelon. Ik heb trouwens steil haar.

Ongeveer 1x in de 6 weken verf ik mijn haar met garnier olia en soms laat ik tussendoor nog highlights zetten.

Hebben jullie nog ideeën over wat ik kan doen? Hoe kan ik mijn haar een gezonde boost geven?

Misschien kokosolie proberen? En ook proberen niet te vaak te verven/föhnen/borstelen. Afspoelen met koud water schijnt ook te helpen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:43

chaanttaall schreef:

Stoppen met verven en highlighten. :+

Nee even serieus, zet je het elke 6wk helemaal in de verf of alleen je uitgroei?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:50

Ik moet het ook elke 6 weken in de verf zetten maar heb geen last van droog haar (en dat doe ik al 4 of 5 jaar). Ligt er ook aan wat voor verf je gebruikt denk ik. Highlighten doet wel veel schade omdat je het ontkleurt/bleekt.