Ik hoor over de pro longwear concealer altijd wel goede dingen, maar gebruik zelf nooit concealer dus weet 't niet

Ik wil eigenlijk Heroine lipstick gaan kopen maar weet niet of paars me staat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anthea schreef:Ohh ik wacht op mijn pakketje met allemaal leuke Kat von D spulletjes die in de uitverkoop waren.. En nog wat andere dingen.. Canada Post is zo langzaam.Ik mis PostNL echt, hier duurt het minstens 1,5 week voordat je je pakketje krijgt en ze staken elke keer wanneer iemand een verkeerde postcode opschrijft of zo.
En als je er niet bent dumpen ze zo je dure pakket bij de voordeur, ontzettend veilig.
De kwasten vraag vind ik ook een beetje raar, beetje uit de hoogte zegmaar.
Djilna schreef:Waarom zet je er nou links naar webshops bijZie ik meteen leuke tassen die vér boven mijn budget zijn.. Helemaal nu blijkt dat mijn CV ketel vervangen moet worden
Deijs schreef:Kun je die niet verbergen met concealer? Ik probeer als ik lipstick draag mijn huid zo egaal mogelijk te krijgen dan valt de lipstick op en ziet het er mooier uit
Emmaa_ schreef:Dit topic is inderdaad niet zo goed voor m'n portemonnee
Heeft 1 van jullie MAC Velvet Teddy trouwens? Of kent iemand die hem heeft? Ik wil hem heel graag halen omdat het volgens mij best wel een Kylie Jenner kleurtje is, maar ik ben bang dat hij niet zo mooi is als hij in de huls lijkt..