Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 19:54

Wat een vraag := (over de prijs van de kwasten)

Ik hoor over de pro longwear concealer altijd wel goede dingen, maar gebruik zelf nooit concealer dus weet 't niet :P

Ik wil eigenlijk Heroine lipstick gaan kopen maar weet niet of paars me staat := staat dat als je in je gezicht wat roodheden hebt?

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 19:57

Kun je die niet verbergen met concealer? Ik probeer als ik lipstick draag mijn huid zo egaal mogelijk te krijgen dan valt de lipstick op en ziet het er mooier uit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 19:58

Ohh ik wacht op mijn pakketje met allemaal leuke Kat von D spulletjes die in de uitverkoop waren.. En nog wat andere dingen.. Canada Post is zo langzaam. := Ik mis PostNL echt, hier duurt het minstens 1,5 week voordat je je pakketje krijgt en ze staken elke keer wanneer iemand een verkeerde postcode opschrijft of zo. _O- En als je er niet bent dumpen ze zo je dure pakket bij de voordeur, ontzettend veilig. :')

De kwasten vraag vind ik ook een beetje raar, beetje uit de hoogte zegmaar. :+

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 19:59

Ik heb overal in m'n gezicht wel wat roodheden dus wil niet m'n hele gezicht met concealer gaan bedekken. :P M'n foundation dekt ook al vrij goed maar roodheden komen er wel nog beetje doorheen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:00

Anthea schreef:
Ohh ik wacht op mijn pakketje met allemaal leuke Kat von D spulletjes die in de uitverkoop waren.. En nog wat andere dingen.. Canada Post is zo langzaam. := Ik mis PostNL echt, hier duurt het minstens 1,5 week voordat je je pakketje krijgt en ze staken elke keer wanneer iemand een verkeerde postcode opschrijft of zo. _O- En als je er niet bent dumpen ze zo je dure pakket bij de voordeur, ontzettend veilig. :')

De kwasten vraag vind ik ook een beetje raar, beetje uit de hoogte zegmaar. :+

Ja doe maar zo....stik jaloers! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:11

Ze bedoelde het vriendelijk hoor, was leuke meid.
Maar meer omdat ik zei " Ooh doe me de penseel er ook maar bij"
En ze had al regelmatig gehad dat mensen dan heel snel terug krabbelen als de prijs verteld werd...

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:14

Begrijpelijk! :D Ik heb vanmiddag een nieuw penseel van Anastasia gekocht (#12), spooly aan de
ene kant en een wenkbrauwkwastje aan de andere kant! Bij mijn oude penseel van Leco zijn de
haren helemaal uit elkaar gaan staan waardoor het wat lastig is om mijn wenkbrauwen strak bij
te werken, helemaal niet nu ik aan het einde van één wenkbrauw een gat heb zitten. -O-

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:19

Ik gebruik ook de Pro Longwear concealer van MAC. Heel fijn en dekt goed. Zoals meer hier wel problemen met het doseren :=

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:20

Raar toch dat MAC daar gewoon helemaal niets aan doet? Ik hoor echt iedereen klagen over het doseren en dat er te veel uitkomt. Dan doe je daar als merk toch iets aan??

http://www.inspirationetc.nl/wp-content ... 3824bd.jpg Deze kleur is mooi :)) Iemand een vergelijkbare lippenstift met deze kleur?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:21

Ohhhhh die lippenstift is prachtig :oo

Over paarse lippenstift bij roodheden gesproken; ik vind het bij mij heel mooi staan en make up artiesten ook. En ik ben van mezelf heel rood op mijn wangen :j

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:23

Ja he :9 Toch maar eens naar MAC dan voor paars én die mooie kleur :))

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:24

Dan ga ik daar eens naar kijken als ik een MAC store/counter tegenkom in Gent! Momenteel gebruik ik
de Estée Louder DoubleWear, maar die begint op te raken en het is hem toch niet helemaal.. Ik hoop
alleen dat ze een mooie lichte/gele tint hebben! Ik ben nogal wit met een gele ondertoon. :j

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:24

Djilna schreef:
Waarom zet je er nou links naar webshops bij :') Zie ik meteen leuke tassen die vér boven mijn budget zijn.. Helemaal nu blijkt dat mijn CV ketel vervangen moet worden :\

http://www.theoutnet.com staan soms ook leuke dingen op. O:) Is een designer outlet. Ze verkopen ook minder mooie dingen :') : http://cache.theoutnet.com/images/produ ... _in_xl.jpg

Sem_, die heb ik ook, die is fijn! :) Ik heb de kleine variant.

Ik vind Herione mooi, maar ook wel gewaagd. :D Misschien kan je hem in de winkel even aanbrengen om te kijken hoe het staat? Ik heb wel een paars/rozige kleur en heb meestal ook wel rode wangetjes ( :+ ) maar die vind ik me wel mooi staan! Met rode lipstick vind ik een oneven teint altijd erger uitkomen.

Mijn MAC pakketje (5 oogschaduws) is trouwens ook binnengekomen vandaag! :):)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:25

Ja, sowieso in de winkel opdoen :)

Foto's!! :D

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:28

Ja, ik laat het altijd in de winkel aanbrengen en dan loop ik er een tijdje mee rond, om het ook goed te
zien in ander licht! Voor die prijs geen zin in een miskoop. :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:30

Precies ja. Is toch weer 21 euro en kleine moeite :) Of was het 19 euro? :')

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:36

Heb vandaag de Body Shop Honey Bronzer gekocht :D Heb m gekocht in de kleur 03, liep voor nu erg mooi over met mijn huidskleur. Vond kleur 04 net wat te donker, dus 03 zou de perfecte kleur moeten zijn als mn zomerkleurtje eraf is :) Heb de Instablur nog niet gekocht, dat komt de volgende keer wel.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:36

Dominique_96 schreef:
Precies ja. Is toch weer 21 euro en kleine moeite :) Of was het 19 euro? :')

18.50 :7

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:37

Deijs schreef:
Kun je die niet verbergen met concealer? Ik probeer als ik lipstick draag mijn huid zo egaal mogelijk te krijgen dan valt de lipstick op en ziet het er mooier uit :)

Zo doe ik t ook met donkere lipkleuren, de rest zo clean en fris mogelijk :) Simpele ooglook, vaak draag ik alleen een eyeliner.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:38

Die longwear zal mij te dekkend zijn denk ik.
Ik heb een lichte huid met sproeten enige wat ik wil is wat egaal en roodheid verminderen.
De foundation die ze bij mij opbracht is matchmaster nummer 2, nu weet ik het weer..

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:08

De meeste hier zijn erg te spreken over de pro longwear concealer Sem, ik heb zelf liever de mineralize. Vind die bij mijn huid toch net wat fijner.

En oh, die givenchy tas :~ Ik heb mijn zinnen gezet op een Michael Kors, maar moet toch echt nog even sparen. En dan hopen dat ze hem hier in 1 van de outlets hebben :=

Heroine is voor mij echt veeeel te donker. Vind het op die foto echt heel mooi, maar mij met mijn bleke huid, blauwe ogen en lichtblonde haar staat ie niet.

Leverage, die bronzer heb ik de laatste keer bij de body shop ook naar gekeken, maar ik heb er al teveel :+

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:09

Wat maakt dat je die fijner vind Santigo_? :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:15

Ik heb het idee dat de pro longwear wat 'plakkeriger' is op mijn huid, de mineralize voelt gewoon fijner aan. Krijg hem ook niet zo fijn geblend als de mineralize. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven :') Moet wel zeggen dat ik ook echt een zeur kan zijn met concealers hoor. Heb vaak als ze wat dikker zijn dat ze als het ware wat plakken en wat cakey worden, meestal met de goed dekkende foundations. Ietsje 'lichtere' en dunnere voelen dan weer fijner aan.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:19

Oke mijn stash dus. Niet zo groot als die van sommigen maar ik heb voor mijn doen nu eigenlijk al te veel.

Kwasten:
compleet zoeva bamboo set
ebelin stippling brush en poederkwast
en een setje stippling kwasten van Elf.(nieuw)

basis:
primer benefit that gal
porefessional benefit
mac prep and prime neutralize zowel vloeibaar als poeder
Lancome teint miracle foundation

blush/highliter/bronzer:
etos blush powder
benefit fine one one
sleek rosegold
elf gotta glow
chanel les beiges
benefit hoola
benefit whats up
benefit gimme fever
guerlain meteorites

lipsticks: chanel rouge allure in la raffine
YSL 9
YSL 3
dior zinnia red
mac sheen supreme lust ex(de rest is niet leesbaar)
(allemaal met bijbehorende lippotloodjes)
loreal permanent blush

oogschaduw:
benefit bikini-tini
benefit cappuccino
benfit disco dust
benefit solid gold
benefit feel so teal
benefit get down brown
w7 in the nude
w7 in the buff
the balm nude tude
mua pretty pastels
maybeline big eyes
essence how to make smokey eyes
nyx oogshaduw primer
benefit the're real mascara(2)
rimmel scandaleyes retro glam
body shop super volume

http://oi60.tinypic.com/2gu0741.jpg
http://oi60.tinypic.com/2n81p42.jpg
http://oi61.tinypic.com/258avd1.jpg
http://oi61.tinypic.com/j13tcx.jpg

Mijn excuus voor de belabberde kwaliteit fotos en voor het feit dat je je nek in allerlei bochten moet wringen maar ik had ruzie met de hedendaagse techniek :+

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:26

Emmaa_ schreef:
Dit topic is inderdaad niet zo goed voor m'n portemonnee :')

Heeft 1 van jullie MAC Velvet Teddy trouwens? Of kent iemand die hem heeft? Ik wil hem heel graag halen omdat het volgens mij best wel een Kylie Jenner kleurtje is, maar ik ben bang dat hij niet zo mooi is als hij in de huls lijkt..

http://www.livelifegorgeous.nl/2014/02/ ... vet-teddy/
De kleuren van de foto's op hun site komen meestal altijd aardig overeen met hoe ze in het echt eruit zien. Ik vind Velvet Teddy een erg mooie kleur :j

Anthea, woah Kat von D spulletjes in de uitverkoop.. wat heb je allemaal gekocht? Heb je de foundation toevallig ook en wat vind je daar van? Duurt wel lang idd voor je je pakketje krijgt!

Loose, die tas is echt mooi :~

Vroeger vond ik een tas van de Invito al duur hihi, die waren vaak 40 euro. Maar heb nu 2 cowboybags en wil nooit weer van die goedkope tassen. Die waren vaak toch al na 1 of 2 jaar lelijk of kapot en deze gaan al een paar jaar mee en zien er nog als nieuw uit. Het is bijna net als make-up, goedkoop is duurkoop :+

Meh mijn Illamasqua Disobey is vreemd aan het worden. Er zitten ineens allemaal scheurtjes in en de poeder is omhoog gekomen. Geen idee hoe dat kan, hij is niet gevallen of wat dan ook. Moet maar eens googlen of ik dat ook kan fixen met alcohol. Ik dacht dat hij niet meer verkocht werd maar zie hem nu weer op de site staan! Damm.. volgende maand misschien toch voor de zekerheid er eentje bij kopen..