Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:@Yasmijntje: Gewoon een mini-tampon? Is misschien een beetje overdreven voor de hoeveelheid maar dan weet je iig zeker dat je niet lekt..
Yunomi schreef:Je kunt hem imbrengen voor je gaat zwemmen en daarna weer er uit? Ik denk dat het je enige optie is. Mini tampons zijn heel klein, ik denk dat je daar geen probleem mee krijgt.
starxfren schreef:Ik gebruik zelf ook geen tampons, vind ze eng Haha. Maar wss word ik zondag ongesteld en ja dan wou ik gaan zwemmen de hele week lang met vrienden en wil geen tampon gebruiken maar ik wil ook wel weer zwemmen. Trouwens kan je tamponziekte snel krijgen? Had ergens gelezen dat het wel zeldzaam was maar ook gevaarlijk ofz? Daardoor durf ik ook nii maar vind ze sws al eng..
starxfren schreef:Ik gebruik zelf ook geen tampons, vind ze eng Haha. Maar wss word ik zondag ongesteld en ja dan wou ik gaan zwemmen de hele week lang met vrienden en wil geen tampon gebruiken maar ik wil ook wel weer zwemmen. Trouwens kan je tamponziekte snel krijgen? Had ergens gelezen dat het wel zeldzaam was maar ook gevaarlijk ofz? Daardoor durf ik ook nii maar vind ze sws al eng..