Had de Perfetto (Gabba met lange mouwen), maar die was na 2 jaar intensief gebruiken niet meer zo goed waterdicht. Die Alpha Ros is mij tot nu toe mega goed bevallen. Heerlijk warm en water loopt er zo vanaf.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lauraennala schreef:Die heb ik ook sinds dit jaar
Had de Perfetto (Gabba met lange mouwen), maar die was na 2 jaar intensief gebruiken niet meer zo goed waterdicht. Die Alpha Ros is mij tot nu toe mega goed bevallen. Heerlijk warm en water loopt er zo vanaf.
culaccino schreef:Leuk, T2T! Wat moet ik me voorstellen bij een trainingstafel? En wat gedisciplineerd dat je zo blijft trainen
Stoere mtb, Karen!
Mooi jasje, MuSLi! Haha, ik dacht al dat ik hem eerder voorbij had zien komen. Hoe valt die qua maat, klopt dat een beetje? Ik ben ook zo blij met mijn Castelli winterfietsbroek. Wat dat betreft is het bijna jammer dat het warmer wordt (al is het vandaag wel een gure dag!) Ik wil ook zo'n mooi jasje
culaccino schreef:https://www.google.de/search?q=lifeline ... PPFF1RAhQMLeuk, T2T! Wat moet ik me voorstellen bij een trainingstafel? En wat gedisciplineerd dat je zo blijft trainen :
MuSLi schreef:Ik kreeg net m'n nieuwe Castelli jasje binnen. Weer echt zo'n superfijn ding! In de aanbieding gekocht, dus extra blij![]()
[ [url=m/mjwFs3.jpg]Afbeelding[/url] ]
MuSLi schreef:Sakura789 schreef:Welke is dat? Ik had er laatst ook eentje besteld, maar de pasvorm was rampzalig. Had ik totaal niet verwacht. Het was een vrij dunne regen en winddicht jasje. Ideaal voor nu...
Dit is de Alpha Ros Light ladies.
Besteld bij Wiggle, mooie deal!
Lauraennala schreef:T2T, gaaf die powermeter! Welke heb je besteld?