Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:fruitbars van decathlon. Aardbeien smaak.. lekker voor tussendoor maar niet bijzonder.
Supervixen schreef:Leonie ik doe geen 500km, maar Suliko.
Wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad. Nu weer lekker hardlopen.
Ik zie mensen altijd heuveltraining doen op het dak van Brabant, geen idee of dat bij je in de buurt is?
Lisitano schreef:In een boterhamzakje. Ik doe er een streepje stroop op, rol op en snijd het in 4 of 5 stukken. Het zakje rol ik er vrij strak omheen maar het gaat alsnog wel wat plakken hoor. Ik heb er maar vrede mee gesloten dat ik na elke duurloop plakvingers heb![]()
Iemand tipte me laatst ook pannenkoek met pindakaas, maar ik moet dat nog proberen.
Oh jongens, ik ben nog steeds niet vertrokken
Sherivey schreef:Lisitano, oke, hoe neem jij die pannekoek mee zonder dat dit een grote kleefboel wordt?
Ik ben namelijk nog opzoek naar dingen om onderweg te eten (gelletjes krijg ik slecht weg).
Lisitano schreef:In een boterhamzakje. Ik doe er een streepje stroop op, rol op en snijd het in 4 of 5 stukken. Het zakje rol ik er vrij strak omheen maar het gaat alsnog wel wat plakken hoor. Ik heb er maar vrede mee gesloten dat ik na elke duurloop plakvingers heb![]()
Iemand tipte me laatst ook pannenkoek met pindakaas, maar ik moet dat nog proberen.
Oh jongens, ik ben nog steeds niet vertrokken
-Namiro- schreef:Sherivey schreef:Lisitano, oke, hoe neem jij die pannekoek mee zonder dat dit een grote kleefboel wordt?
Ik ben namelijk nog opzoek naar dingen om onderweg te eten (gelletjes krijg ik slecht weg).
Voor jou is Kalkman dan wellicht iets?
https://kalkman.cc