Spannend coonart. Mooi inderdaad de kever Wij hebben heerlijk gepicknickt. En ook nog even een rondje met de hondjes en paarden gedaan. We werden weer opgepikt door vriendin
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 10-07-25 06:26
Ik was op nachtzwaluw excursie. Er was een man mee van een verrekijker winkel die allemaal warmtebeeldcamera's meehad zodat mensen die uit konden proberen ( ik heb er1 vast gehad die nieuw 4000 euro is ) . Daar heb je wel echt iets aan, want er staken 2 hindes het veld over, die heeft iemand mooi vast kunnen leggen op foto en ik kon ze met mijn eigen verrekijker ook mooi in beeld krijgen. Maar zonder warmtebeeldcamera had je die dus compleet gemist in dat hoge gras. De nachtzwaluwen en vele vleermuizen waren magisch zo tegen de opkomende bijna volle maan. Hele bijzondere ervaring. Normaal als je meegaat op excursie heeft de gids 1 warmtebeeldcamera die ze koppelen aan een tablet zodat iedereen mee kan kijken.
Dat klinkt als een hele toffe excursie Susan. Leuk om de dieren op die manier te zien. Mooie foto's van de maan. Die viel ons ook op toen rond 22.10 naar huis reden.
Ondanks dat de foto niet scherp is vind ik toch een sfeervol plaatje SusanH Wat mooi al dat groen Goof.
boedjang
Geplaatst: 10-07-25 18:01
SusanH leuke sfeer foto Goof dapper hoor die km hardlopen
Wij zijn vanmiddag lekker naar Spaarnwoude gegaan. De vriend van lil was mee. Beetje in de bonen die hond want eigenaresse is op vakantie. Hij sprong in de auto bench waar lil al in zat .. gelukkig alleen grom van lil. Toen sprong hij het water in van een heel hoge kant dus moest m aan z'n tuig eruit vissen. Lil lekker liggen op gras.
Bootsiebob
Geplaatst: 10-07-25 20:34
Hihi wat een clown Boedjang. Leuke foto van jou en Lil!
SusanH ik vind het een hele toffe foto
Goof goed gelopen zeg! Heerlijk
Ik was gisteren in Amsterdam bij het concert van Imagine Dragons en vandaag best wel moe, maar toch een lekker rondje uitgewaaid zojuist
Het concert was echt geweldig, ik heb zó genoten. Had een perfect uitzicht vanaf mijn zitplek. En waar ik zat was het geluid heel goed, wat heeft die man een stem zeg. Ontzettend off topic maar toch snel even een impressie. Had mijn compacte zoom cameraatje bij me dat ik ook vaak gebruik om reeën te fotograferen
Bootsiebob zeker weer effe gewoon op en neer gereden??.wel gaaf als je zo dichtbij zit Noordje weer lekker op pad met de tent prachtig hoor
CoonArt
Geplaatst: 11-07-25 08:00
VIER veulens gespot in één weiland! Wat een gezellige kleuterklas en eentje was volgens mij net geboren, had nog allemaal van dat zachte haar in zijn/haar oortjes!
Gezellig Boedjang. Mooi plekje Noordje, veel plezier. Mooie foto's van het concert Bootsie. Even op en neer naar A'dam is een aardige rit voor jou. Lekker gewandeld ook, ik blijf het mooi vinden daar.