Zo dan, wat een water. Apart inderdaad om andere paarden te zien dan de koudbloeden die je meestal ziet.
Wij zouden vandaag misschien met Sure_Lee en Dide meelopen, maar besloten toch zelf wat in de buurt te doen. We zijn begonnen met een lunch bij een van de twee locaties die nog op onze shortlist staan om te trouwen. Daarna 5 km gewandeld.
Het restaurant
Hier zijn onze poesjes geboren!
Kabouterhuisje gevonden
Door een maisveld
Hier is mijn kat, die bij mijn ouders woonde, afgelopen jaar uitgestrooid
Wat een fijne foto's weer vandaag. Zo wandel ik toch nog een beetje mee. Mijn rug voelt wat beter (met pijnstillers) dus ik ga morgen toch verder met het Pieterpad. Merk vanzelf wel hoe gaat (of niet).
Veel plezier en succes morgen Faringo. Ik duim voor je rug!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 25-08-23 21:46
De Harz is zo mooi, veel plezier Lizard.
Wekeromse zand leuk!
gaucho
Geplaatst: 26-08-23 12:40
Echt genieten inderdaad, zo veel prachtige en verschillende plekken. Wij liepen bij onverwacht zonnig weer een rondje over de Empese en Tondese hei vanochtend.
Jeetje, wat een slecht weer gisteren. Het is volledig langs mijn locatie heen gegaan. Wel mooie foto's allemaal. Lizard, veel plezier, erg mooi daar.
Ik heb vanmorgen gewandeld bij Kootwijk met mijn lab's vakantieverkering
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 26-08-23 13:02
Ah wat leuk, een vakantieliefde. Schattig samen.
Idd die kleuren op de Empense heide zijn prachtig. Goed nat daar! Echt bizar in mijn woonplaats amper regen, maar vlakbij op de Veluwe is het goed los gegaan gisteren.
Het is TE leuk. Deze lab staat 3 plaatsen naast ons en afgelopen week hadden ze iedere avond playdates samen. Het is echt hele dikke wederzijdse liefde. En ik heb hier meteen leuk wandelgezelschap.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 26-08-23 13:07
Die hebben elkaar helemaal gevonden dan, mooi om te zien.
Faringo
Geplaatst: 26-08-23 13:50
Heerlijke plaatjes van de heide en Labs!
Wij hebben nu even pauze ( milkshske en bitterballen) op 14km. M'n lijf houdt het goed vol gelukkig.
Ik ben vanochtend weer naar de Brunssummerheide geweest
gaucho
Geplaatst: 26-08-23 14:56
Wat ontzettend leuk Goof.
Verl plezier nog Faringo.
Mooi Bootsiebob
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 26-08-23 15:08
Faringo mooie foto.
Bootsiebob weer lekker genieten.
Ik heb fijn en niet fijn gelopen. Het was heerlijk buiten. Maar ik heb last van hielspoor en het wordt steeds erger. Nu had ik er ook met lopen last van . Had de hoge schoenen tijdje niet gedragen, blijkbaar gaan die nu even niet goed.