Ik heb me ook ingeschreven al een tijd terug voor de trail op 2 september in Ermelo 15 km. Moet nog even goed kijken maar volgens mij heb ik dan van 13:00 tot 17:00 de tijd en dat is goed te doen dacht ik zo dus dat is voor beginners als mij leuk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lieke schreef:musli al geweest hoop ik? De temperaturen lopen al lekker op.
Ik was om 10 uur, rustig inlopen ging nog wel lekker, maar 2 km op wat hoger tempo was toch al flink warm. Morgen lekker inactief en dat hopelijk zondag weer lekker op pad. Moest vandaag ook nog wat hindernissen op en onder met die omgevallen bomen.
[ [url=m/wOE9he.png]Afbeelding[/url] ]
Fenn schreef:Wat een lekkere rondjes weer allemaal!
Toffe training SV.
Leuk rondje gevonden Tiggs, doet mij eraan denken dat ik juist soms op asfalt mag trainen voor de afwisseling.
Lekkere 10 Lieke
Fijn dat je minder pijn hebt Germie.
En leuk al die trail voornemens! Lekker bezig.
Net heb ik in totaal 16 gelopen, minuten :Y . Twee keer 8 keer 1 min met 30 sec tussendoor en tussendoor 5 min wandelen. Warm! Voor de eerste keer weer ook in het rood gelopen qua hartslag, bij mij boven de 170 pm.
Fenn schreef:Wat een lekkere rondjes weer allemaal!
Toffe training SV.
Leuk rondje gevonden Tiggs, doet mij eraan denken dat ik juist soms op asfalt mag trainen voor de afwisseling.
Lekkere 10 Lieke
Net heb ik in totaal 16 gelopen, minuten :Y . Twee keer 8 keer 1 min met 30 sec tussendoor en tussendoor 5 min wandelen. Warm! Voor de eerste keer weer ook in het rood gelopen qua hartslag, bij mij boven de 170 pm.
RSLevi schreef:Lekker bezig allemaal!
Hier ook in het rood boven de 170 ergens, maar als het goed is zit je dan boven je omslagpunt/lactaatdrempel en hou je dat dus niet lang uit (lees: Max een minuut/paar minuten) Ik zie hier wel eens minuten lang of zelfs sessies lang mensen in het rood lopen en vraag me dan af: hoe dan?? Klopt dan je zone indeling niet (zit je eigenlijk in zone 4, net voor je omslagpunt)?
Daar over gesproken: hebben jullie ervaring met zonebepaling bij een sportarts? Die staat hoog op het lijstje voor dit najaar hier.
(Garmin begint met 220-je leeftijd (=onbetrouwbaar) voor je Max hartslag en dus je zones. Het is wel zo dat ie de boel aanpast aan de hand van je data. Maar echt nauwkeurig wordt het niet).
Tiggs schreef:Fenn schreef:Wat een lekkere rondjes weer allemaal!
Toffe training SV.
Lekkere 10 Lieke
Ik ben even kwijt wat er met jou was, heb je een blessure gehad?
Rood is bij mij vanaf 172 volgens mij. En ik zit daar snel boven (nog wel!).
RSLevi schreef:Daar over gesproken: hebben jullie ervaring met zonebepaling bij een sportarts? Die staat hoog op het lijstje voor dit najaar hier.