Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jij loopt zulke lekkere afstanden en het lijkt je altijd zo fijn af te gaan en dan je mooie foto’s erbij. Ik geniet er altijd van 
Ik wou eigenlijk volgende week rond de 18 km gaan lopen, maar dan moet ik echt een route bedenken met wat simpelere paden

lekker gelopen dus, je bent goed bezig!
de corona 5 km solorun. Bleek het 18 april te zijn dus moest nog weekje wachten op die virtuele wedstrijd hahaha. Dus gister niet gelopen en vandaag rustige duurloop. Leek wel alsof het vanzelf ging 17,5 km en achteraf bleek gem. Tempo 5 min/km! Voelde echt simpel, lage hartslag en kon nog prima praten. Mijn conditie word dus echt wel beter
. Heb aardig wat afgevloekt met mijn trailmaatje op de heuvels omhoog, maar daar lachen hij en ik dan ook wel weer om. _mjwb schreef:Wauw jullie lopen zulke mooie routes en zo veel km’s! Kom ik aan met alleen maar asfalt en 8 km
SinneJ schreef:Zou eigenlijk ook gewoon steunzolen moeten laten aanmeten en dan is er veel opgelost. Ik kan echt last van mijn scheenbenen krijgen als ik een dagje dozen sleur in gewone stevige schoenen omdat mijn voeten redelijk sterk naar binnen klappen.
Maar eigenlijk, wat ik het meest van allemaal zou moeten doen en wat geen geld kost, is oefeningen om mijn enkels sterker te maken
) en hij vond dat er te snel naar steunzolen gegrepen werd.
Piekosjj schreef:Er zitten nog geen muggen. Maar ohhhhh die gaan komen ja. En dat is echt een hel want ze komen direct op je af als je ook maar een seconde stil staat en ze worden hier echt keigroot
Spanje dus. Volledige lockdown met sportverbod.