Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus mijn hele la ziet er echt megachaotisch uit door al die losse oogschaduws haha.
Drunksheep schreef:Ohh kon je niet vragen om een andere kleur dan? Da's wel balen! Maar een reisversie is inderdaad erg handig. Ben zo bang dat Champagne Pop een keer kapot gaat met reizen. Heb er al zoveel zien sneuvelen
Ben benieuwd naar je blush. Toch het idee dat ik daar niet zoveel van zie!
Ook erg benieuwd naar de Aqua Luminous Perfecting Concealer en de Hydra-Mist Set & Refresh Powder van Becca trouwens. Die laatste is een poeder die voor 50% uit water en glycerine bestaat. Schijnt een soort van water op je huid te worden als je het aanbrengt. Lijkt me erg grappig om te voelen, maar ook fijn voor mijn droge huidje

kan niet wachten
Drunksheep schreef:Maar dat is op zich ook wel het idee van een cut creasemaargoed to each his own natuurlijk haha!
Heb me laten inspireren door deze look dus wellicht dat dat wat verklaart:
[ Afbeelding ]
Ikwashier schreef:Ik vind het ook een mindere look, maar de kleur is ook best ‘lastig’
https://www.facebook.com/Schoonheidsproducten/posts/181476742479620
Zo, hier worden mensen even opgelicht

en de wimpers staan je prachtig.
echt heel mooie wimpers! Wil ik ook zo graag, maar ze zijn best duur in onderhoud haha!
Eight schreef:Ik vind hem wel heel gaaf Nadiaecht heel mooie wimpers! Wil ik ook zo graag, maar ze zijn best duur in onderhoud haha!
Leuk Jolien, staat de bruiloft al op de planning?
Ben al aan het kijken voor een make-up artist ofzo, want wilde t eerst zelf gaan doen maar dat doe ik toch maar niet