[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaygee

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:36

Misschien worden het er wel meerdere maar we zitten in een villa er 40 km vandaan. Als we dan langs een leuke winkel komen moet ik er natuurlijk wel even naar binnen ;)

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:38

Kaygee schreef:
Misschien worden het er wel meerdere maar we zitten in een villa er 40 km vandaan. Als we dan langs een leuke winkel komen moet ik er natuurlijk wel even naar binnen ;)

haha dat is natuurlijk waar en 40km is ook best te doen. Dat is het waard hoor want Barca is zooo mooi!

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:45

bedankt, ik zal eens informeren naar epileren en verven in de buurt.
maar eerst maar weer loon krijgen.

ik ging me laten informeren voor wenkbrouwen en kom terug met een bb cream van pupa.
wellis waar ook geholpen met mijn wenkbrauwen maar daar geen duur spul voor aangeschaft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:50

marlonFloris schreef:
bedankt, ik zal eens informeren naar epileren en verven in de buurt.
maar eerst maar weer loon krijgen.

ik ging me laten informeren voor wenkbrouwen en kom terug met een bb cream van pupa.
wellis waar ook geholpen met mijn wenkbrauwen maar daar geen duur spul voor aangeschaft.

Altijd verradelijk, even naar de winkel voor dit, en je komt thuis met dat :P

Ik ga deze week langs de kruidvat, mn foundation is nu echt op aan het gaan en L'Oreal is toevallig in de aanbieding :P

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:51

Mooi gedaan Eline! Ik heb donkere wenkbrauwen van mijzelf maar ben van nature blond, raar eigenlijk :+ Ik epileer alleen het middenstukje en beetje boven ooglid. Vind dunne wenkbrauwen niet zo mooi, hoewel bij Friemel vind ik het wel weer mooi staan.

Eight ik had je op de 2de foto niet herkend joh :D

MarlonF mooie oogschaduw kleuren! Heel gaaf!

Mijn Sleekpalettes zijn binnen, bruin/oranje geprobeerd zonder glim deze keer. Blenden gaat wat moeizaam met alleen die matte kleuren maar ach. Verder weinig op, vanochtend gereden en wilde meteen bij thuiskomst uitproberen :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:52

Oh wow, laatste foto lijkt wel de neus van Shrek _O-

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 17:12

Heeel mooi die kleuren marrit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 18:43

Eight, ik zag eerst alleen die eerste foto :oo _O- _O- Je ziet er overigens zó anders uit als je wenkbrauwen blond zijn!

linoleum schreef:
Wauw dat verven van je wenkbrauwen doet echt veel voor je gezicht Eight!

Shizzel, ik zat ook al te kijken. Jammer dat de linker kleur zo donker is, die ga ik echt niet gebruiken. Dus laat deze aan mij voorbij gaan. Naked Ultimate Basics komt wel. En hopelijk komt er nog een leuke Vice of iets vergelijkbaars uit :D

Ja dat had ik dus ook.. ^) Maar heb wel enorm veel met die andere 2 kleurtjes, vind eentje een beetje lijken op hun Aura highlighter waar ik verliefd op ben, die linkerkleur gaat 'm niet worden. :')

Eline, die wenkbrauwen die je getekend heb vind ik inderdaad heel mooi staan!

Ik heb nog 'geluk' met mijn wenkies denk ik. Ondanks de kale plekken zijn ze donker zat, het haar op m'n armen is wel wat donker maar ach, verder.. Ik heb alleen het nadeel dat ik juist donkere (zwarte zelfs) haren op mijn nek krijg zo af en toe. Heerlijk. :+

Marrit ik vind de kleuren echt heel mooi!

Ben op de wachtlijst gezet voor wimperlift. *\o/* Had makkelijk een ander kunnen zoeken maar had bij deze een heel goed gevoel dus dan liever wachtlijst en dat 't goed gebeurt dan snel geholpen worden maar geen fijn resultaat.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 18:59

Wat een enorm verschil met je wenkbrauwen Eight!

Ik kwam een glittereyeliner tegen, vond ik wel iets voor Shiz :D

Heb vandaag wat anders geprobeerd dan mijn standaard roze/bruine oogschaduw.
Grijsblauw, bruingrijze crease en donkerblauwe liner
Afbeelding

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 19:14

Het is een make up app, dus niks geshopt of knaps aan haha. Druk op het knopje, keuze tussen een paar vormen en kleuren en klaar. Simpel als wat :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 19:46

Ideaal zo'n app! Zie je meteen wat je staat en wat niet.

Liselot, lekkere zomerse look! En even een applaus voor je wenkbrauwen. Wauw <3

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 20:56

Oke dames, ik kom me ook melden. Lees al sinds deel 5 met jullie mee maar was nog even langzaam bezig weer "op te krabbelen". Door m'n relatie was ik nogal verslonst qua uiterlijk maar ben weer aardig op weg haha.

Ik vind het wel eens tijd worden voor oogschaduw en dat heb ik eerder niet gebruikt (ja lang lang geleden). Dus.. hebben jullie tips in welke kleurrichting ik kan beginnen?

Afbeelding

M'n wenkbrauwen zijn trouwens zo donker omdat dat een cadeautje is van de zwarte haren waar mee ik geboren ben haha.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 21:13

Tnx Elke! Heb een Turkse dame die heel goed is met touwtjes, scheelt de helft :D

Wow roos, mooie meid ben je! Warme tinten als bruin, roze staan bijna iedereen

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 21:21

Prachtig Liselot! Jij kan er ook wat van zeg, mooi :j

Mooie uitstraling heb jij, jesuisroos!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 21:43

jesuisRooos schreef:
Oke dames, ik kom me ook melden. Lees al sinds deel 5 met jullie mee maar was nog even langzaam bezig weer "op te krabbelen". Door m'n relatie was ik nogal verslonst qua uiterlijk maar ben weer aardig op weg haha.

Ik vind het wel eens tijd worden voor oogschaduw en dat heb ik eerder niet gebruikt (ja lang lang geleden). Dus.. hebben jullie tips in welke kleurrichting ik kan beginnen?

[ [url=m/Id1mTJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

M'n wenkbrauwen zijn trouwens zo donker omdat dat een cadeautje is van de zwarte haren waar mee ik geboren ben haha.

Jij verslonst? Geloof er niks van!! Jij kan alleen nog maar knapper. Niet lelijker haha.
Maar inderdaad. Begin met een palette waar mooie warme basic bruin tinten inzitten. Dat haalt het blauwe nog meer naar voren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 22:05

Wauw wat ben jij knap!

(Trek me weer terug in meeleesmodus)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 22:10

Als je dat verslonst noemt... Sta ik met 1 been in mn graf _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 22:21

Noem je dat verslonst? :oo Tis maar goed dat ik geen foto post als ik net uit m'n nest kom. _O- Je bent een prachtige meid.

Liselot, staat je goed en inderdaad je wenkies <3

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 22:32

Bedankt allemaal! :oo

Hahaha neeee dit is niet meer verslonst! Denk kilo's er bij, ongekapte wenkbrauwen, een verdwaald veegje mascara, enorme wallen en een niet verzorgde huid en je komt in de buurt:p

Maar de eerste stappen gingen nog wel achter de schermen haha. En een bezoekje aan Elke een paar maanden geleden heeft me fijne mascara, eyeliner en vooral lipsticks opgeleverd. <3 Jullie oog looks zijn altijd zo mooi dat ik dat ook wil proberen!

Ik ga van het weekend maar eens op jacht naar bruin en warm en een poging wagen!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 22:54

jesuisRooos schreef:

Hahaha neeee dit is niet meer verslonst! Denk kilo's er bij, ongekapte wenkbrauwen, een verdwaald veegje mascara, enorme wallen en een niet verzorgde huid en je komt in de buurt:p

Maar de eerste stappen gingen nog wel achter de schermen haha. En een bezoekje aan Elke een paar maanden geleden heeft me fijne mascara, eyeliner en vooral lipsticks opgeleverd. <3 Jullie oog looks zijn altijd zo mooi dat ik dat ook wil proberen!

Ik ga van het weekend maar eens op jacht naar bruin en warm en een poging wagen!

Oh wauw heb ik jou geholpen?? Kan ik me niet meer herinneren ;( wat erg!!! Heb je wel gezegd dat je van bokt was??

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 23:02

velvetblack schreef:
jesuisRooos schreef:

Oh wauw heb ik jou geholpen?? Kan ik me niet meer herinneren ;( wat erg!!! Heb je wel gezegd dat je van bokt was??

Haha ja maar maar heel even, ik had je volgens mij zelfs een pb gestuurd vooraf of je aan t werk zou zijn. :+ Stap namelijk niet zo makkelijk op de make-up corner dames af haha. Maar het was al snel vooral een zoektocht naar lipsticks.. Heb er geloof ik wel 15 geprobeerd toen met je haha.
Is eind mei begin juni ofzo geweest geloof ik dus niet zo gek dat je zoiets dan niet weet je ziet zoveel mensen. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 08:44

Ik denk dat een warme, neutrale ooglook met een lekkere knallende lipstick je echt super zou staan!

Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je 's ochtends wakker wordt en denkt: ik wil die lipstick op, ook al is dat meer een lipstick die ik in de herfst/winter draag!

Dat had ik vandaag en dan heb ik schijt aan de seizoenen, dus Heroine it is!
:')

Afbeelding

Hier nog niet zo netjes aangebracht, heb later de lijntjes nog even bijgewerkt.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:04

JesuisRoos, knapperd ben jij!

Anc, alsof het seizoen weet dat jij een kleur op hebt van een ander seizoen :P Daar maak ik me echt nooit mee bezig. Heb hele zomer al donkere rood/bruin achtige tinten op, terwijl ik van winter veel meer de roze en koraal kleurtjes pakte. Draag gewoon waar ik zin in heb.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:28

Ik houd me niet aan seizoenskleuren, als ik zin heb in donkerrood doe ik donker rood op :D zeker als de school weer begint komen al m'n gekke kleurtjes weer uit de la :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:35

Oh, ik houd me ook niet aan seizoenskleuren, maar ik heb wel echt mijn eigen persoonlijke voorkeur per seizoen.
In de zomer heb ik bijvoorbeeld vaker zin in een felroze dan in de winter en in de herfst heb ik vaker zin in Heroine dan in de zomer, maar zoals vandaag draag ik hem gewoon :D