Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marlonFloris schreef:bedankt, ik zal eens informeren naar epileren en verven in de buurt.
maar eerst maar weer loon krijgen.
ik ging me laten informeren voor wenkbrouwen en kom terug met een bb cream van pupa.
wellis waar ook geholpen met mijn wenkbrauwen maar daar geen duur spul voor aangeschaft.
linoleum schreef:Wauw dat verven van je wenkbrauwen doet echt veel voor je gezicht Eight!
Shizzel, ik zat ook al te kijken. Jammer dat de linker kleur zo donker is, die ga ik echt niet gebruiken. Dus laat deze aan mij voorbij gaan. Naked Ultimate Basics komt wel. En hopelijk komt er nog een leuke Vice of iets vergelijkbaars uit
jesuisRooos schreef:Oke dames, ik kom me ook melden. Lees al sinds deel 5 met jullie mee maar was nog even langzaam bezig weer "op te krabbelen". Door m'n relatie was ik nogal verslonst qua uiterlijk maar ben weer aardig op weg haha.
Ik vind het wel eens tijd worden voor oogschaduw en dat heb ik eerder niet gebruikt (ja lang lang geleden). Dus.. hebben jullie tips in welke kleurrichting ik kan beginnen?
[ [url=m/Id1mTJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
M'n wenkbrauwen zijn trouwens zo donker omdat dat een cadeautje is van de zwarte haren waar mee ik geboren ben haha.
jesuisRooos schreef:Bedankt allemaal!![]()
Hahaha neeee dit is niet meer verslonst! Denk kilo's er bij, ongekapte wenkbrauwen, een verdwaald veegje mascara, enorme wallen en een niet verzorgde huid en je komt in de buurt:p
Maar de eerste stappen gingen nog wel achter de schermen haha. En een bezoekje aan Elke een paar maanden geleden heeft me fijne mascara, eyeliner en vooral lipsticks opgeleverd.Jullie oog looks zijn altijd zo mooi dat ik dat ook wil proberen!
Ik ga van het weekend maar eens op jacht naar bruin en warm en een poging wagen!
velvetblack schreef:jesuisRooos schreef:Bedankt allemaal!![]()
Hahaha neeee dit is niet meer verslonst! Denk kilo's er bij, ongekapte wenkbrauwen, een verdwaald veegje mascara, enorme wallen en een niet verzorgde huid en je komt in de buurt:p
Maar de eerste stappen gingen nog wel achter de schermen haha. En een bezoekje aan Elke een paar maanden geleden heeft me fijne mascara, eyeliner en vooral lipsticks opgeleverd.Jullie oog looks zijn altijd zo mooi dat ik dat ook wil proberen!
Ik ga van het weekend maar eens op jacht naar bruin en warm en een poging wagen!
Oh wauw heb ik jou geholpen?? Kan ik me niet meer herinnerenwat erg!!! Heb je wel gezegd dat je van bokt was??