Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 23:05

Ik heb dat helaas ook bij de EOS lippenbalsem, maar ook bij heel veel andere merken zoals Labello enzo. Heb een hele tijd EOS gebruikt, maar de vellen hangen er nu bij, kan ze niet gehydrateerd houden. EOS ruikt wel heel lekker.

_Friemel

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 23:07

Ja hij ruikt heerlijk!! Maar daar is t dan ook mee gezegd, waar m'n lippen echt gelukkig van worden (nog meer van bepanthen) is nivea lip butter!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 23:19

Mijne worden t gelukkigst van rosebud salve
Vind eos lekker maar niet voedend

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 23:38

Ik heb mijn wenkbrauwen met permanente makeup laten doen, alleen mijn lichaam stootte dit af..
Dus ehm ja, ik heb er geen goede ervaring mee :+

Maar als het wel pakt kan het zooo mooi zijn, dus ga het ooit nog wel proberen bij een andere salon. :j

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 23:48

Ik gebruik sinds kort Burts Bees, heerlijke kleuren, en helpen super!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 00:03

Is dat fijn spul voor je lippen ja? Die verkopen wij bij de v&d. Nu 7 euro als ik het goed heb!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 00:13

Francieen schreef:
Weet iemand een goede zwarte low budget eyeliner? Dus tot 10 ongeveer

Ik heb verschillende eyeliners geprobeerd, en vind tot nu toe de eyeliner van HEMA het beste.
Droogt niet uit en kun je mooie lijntjes mee zetten.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 08:06

Mijn holy grail voor lippen blijft Lush Lipservice. Ik smeer alleen een laagje als het nodig is, daarna kan ik zo weer een tijdje zonder. Al heel wat blikjes versleten.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 09:52

Lush komt echt niet meer op of aan m'n lijf := heb er wel een potje gekleurde lipbalsem van maar zelfde probleem als EOS.

Mijn Jeffree's zijn in NL! Duimen dat ze niet bij de douane blijven liggen :')

R00s

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 13:03

elkee schreef:
Is dat fijn spul voor je lippen ja? Die verkopen wij bij de v&d. Nu 7 euro als ik het goed heb!

Ik heb die van catrice de liquid liner. Is met een vilten puntje vind het persoonlijk heel fijn werken en hij is heel zwart :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 13:13

Zo mijn Benefit is op, nu eens kijken naar een nieuwe mascara, gaan we weer :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 13:40

Ik was dus zéér positief verrast door de eyeliner van Yves Rocher. Super zwart en zit als een huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 13:41

Ik ben heel tevreden over de meet Jack Black (zoiets?!) van Catrice. Hij is wel super liquid dus het is even wennen met aanbrengen, maar als hij eenmaal zit blijft hij echt zitten als een huis en hij droogt heel mooi matte op. Ik heb een jaar lang de tattoo liner van Kat von D gebruikt en die mis ik toch nog steeds wel heel erg, maar dit is absoluut een goede vervanger :j

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 14:16

Ik wacht nog steeds af wanneer mn kvd te wonderbaarlijk weer gaat doen.. Ben hier zo enorm in teleurgesteld terwijl iedereen er lyrisch over was..

Heb nu de mac fluitline en die vind ik heel fijn

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 14:39

Suus, je kan je KVD een paar keer even dippen in een druppeltje water. Mijn 2e backup kreeg ik ook niet echt lekker aan de praat. Uiteindelijk heel even onder een heel dun stroompje water gehouden (je verliest wel wat product) en daarna op een vochtig (natgemaakt en uitgeknepen) watje wat afgestreken. Daarna steeds op z'n kop in m'n kwastenbakje en hij doet het als een zonnetje.

Dit bracht trouwens ook mijn bijna lege KVD weer aan de praat.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 14:42

Mijne ging het na 1,5 jaar opeens magisch uit het niets doen.. ik was eerst ook zwaar teleurgesteld maar nu ben ik er zo intens happy mee :')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 14:43

Net ook in het haartopic gepost maar die is niet zo actief. Hier iemand misschien een tip voor een goede shampoo/verzorgingslijn?

Ik heb super broos, fijn, breekbaar haar van nature. Verf niet en laat het altijd aan de lucht drogen.

Ik ben helemaal klaar met de goedkopere drugstore merken zoals andrelon etc. John Frieda krijg ik mega haaruitval van. Aussie ook geprobeerd maar ik kan die geur niet uitstaan. Verder wel redelijk fijne shampoo.

Zit nu te kijken naar de CHI Keratin lijn. Iemand daar ervaring mee? Of iets anders? Budget tot 20,- per fles ongeveer.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 14:55

Ik heb van nature ook super broos en breekbaar haar maar ik heb ook nog niet de ideale shampoo gevonden.. Van CHI heb ik wel een tijdje de Infra Repair lijn geprobeerd omdat heel veel mensen daar positief over waren maar deed voor mijn haar helemaal niets :')

Ik heb wel sinds een tijdje mn favo haarmasker ooit gevonden! Zodra ik die gebruik is mn haar zoveel zachter en ziet het er veel gezonder uit :D Is van NuNaat en zijn echt enorme potten dus je doet er ook een tijdje mee, niet eens zo duur ook :D Avocado fruit is mn favoriete ervan.

Heb even gekeken en het heet Naatcream (:

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 15:25

Hier krullen en droog haar, ik mijd nu sles, parabenen en silliconen en was het bijna alleen met conditioner, 1 x per 3 a keer wassen shampoo en dat gaat goed.
Maar ik borstel het ook niet meer ontklitten met de hand en klaar.
Dat scheelt ook een hoop met krullen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 15:45

Oh jeetje, ontklitten met de hand... Hou geen haar meer over denk ik. :') Ik heb wel een hele zachte Mason Pierson brush. Ik ben 1,5jr geleden gestopt met verven en ben toen ook minder gaan wassen. Ongeveer 1 a 2x per week. Had gehoopt dat dat veel voor m'n haar zou doen maar eigenlijk is het net zo afgebroken als toen ik het nog verfde en elke dag waste en kamde met een goedkope kruidvat borstel. :') Dus het stuk wat uitgegroeid is (nu tot m'n schouder ongeveer) steken net zoveel afgebroken haren uit als het stuk waar nog een restje verf zit. Het is eigenlijk gewoon vanaf 1 cm na de wortel al soms afgebroken.

Ik doe verder weinig met m'n haar behalve opsteken (met metaalloze zachte elastiekjes) of een klemmetje, zodat het ook niet over m'n schouder schuurt.

xNavatu, thnx voor de tip! Ik ga daar eens naar kijken! :D Waar was jij nu je haar mee?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 16:29

Oee dat ga ik proberen nelleke!

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 16:37

Toch maar 2 Mac lipsticks gehaald :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 16:58

Uit verveling mijn make up gedaan. _O- Met mijn nieuwe zeer geliefde Ellie Goulding lipstick. :D

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 18:07

Leuke look hierboven!

En kaatje888, we zijn natuurlijk wel benieuwd naar welke 2, dat snap je natuurlijk wel :D

Volgende maand komt de nieuwe collectie van Essence uit, en er zitten onder andere wat nieuwe kleuren lipsticks bij die ik wel wil proberen. Lekker budget, dus dat mag wel vind ik :o
Afbeelding
De middelste 2 neem ik sowieso niet, bij de witte weet ik niet wat ik ermee moet en rood draag ik niet. En bij de buitenste 2 twijfel ik nog, maar voor 2,39 kan ik de gok wel wagen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 18:12

Suus___ schreef:
Oee dat ga ik proberen nelleke!

He wat? :+ :+

Mooie look shizzel!

Die lipstick van Essence zien er ook leuk uit! Vooral de een na laatste van rechts en die donker rode.