Wouw dat wist ik niet. Nou ja, een paard is duurder (haha)
Anoniem
Geplaatst: 28-03-21 21:07
Ik ook niet, dacht dat zoiets ergens tussen de 30-200 euro kost. Tot ik voor een bedrijf ging werken dat visgerei verkoopt. Ik heb echt m’n ogen uitgekeken.
Er waren vanavond een paar zichtmeldingen. In de wijk waar ze vanochtend was (en waar mijn slingerenwandeling loopt) Maar ook een wijk verder naar het noorden. Dus nog weer die kant op, nog ruim 4km erbij.
Prachtig Pien! Heerlijk om via je foto's mee te kunnen door het Franse landschap. Schitterend zonnetje ook.
Sneu zeg die puppie nog kwijt.
Ik ben echt idioot vroeg wakker weer. Kon ook niet meer slapen dus naar de bank verhuist. Straks m'n spulletjes inpakken. Hopelijk later vandaag nog tijd voor een wandelingetje in Drenthe.
gaucho
Geplaatst: 29-03-21 07:52
Je hebt echt prachtig weer zo te zien Faringo
Hier ook vroeg wakker, de kat is blijkbaar al gewend aan zomertijd Maar zat om 7.00 al achter mijn laptop, dan heb ik tijdens de lunch en eind van de middag wat meer tijd om van het mooie weer te genieten.
Faringo
Geplaatst: 29-03-21 08:35
Nou inderdaad, ik ga over het weer in ieder geval niets te klagen hebben.
Gelijk heb je om dan lekker vroeg te beginnen.
Aangezien ik toch vroeg was en we pas rond 13.15 vertrekken ben ik er nog even met de camera op uit gegaan.
En deze nog even met m'n mobiel gemaakt.
Imke95
Geplaatst: 29-03-21 10:01
Ik heb dit weekend ook flink gewandeld! Helaas geen foto's gemaakt. Zaterdag een rondje in de Bedafse Bergen in Uden & zondag een rondje te paard door de Staatsbossen in Sint Anthonis. Daarnaast 's avonds nog een rondje gelopen & vanochtend om 07:30 al 4 km in de benen zitten. Vanmiddag nog een rondje met dit mooie weer
Wij zijn goed aangekomen. Prima huisje en schitterend weer. Net na het eten nog een kort rondje gelopen. Het gedenkplaatje was verassend. Wist niet dat Dr. Pol uit Wateren komt.
Heerlijk Faringo, geniet er van. Klopt idd van Dr.Pol
ravellie
Geplaatst: 29-03-21 21:15
Heerlijk om al jullie locaties en wandelfoto's te zien
Ik wandel ook veel (5-10 km) met mijn retriever. Mijn beste vriendin (en tevens wandelmaatje) gaat helaas verhuizen, vind het zo erg Want ik merk dat lang niet iedereen wandelen leuk vindt.
Ik kan er zo van genieten, ik zie ook echt alles Natuur is favoriet, en als ik wat meer tijd heb ontdek ik graag meer van het Mastbos
Welkom Ravellie, wat jammer dat je vriendin gaat verhuizen.in ieder geval nog wel je hond om mee op pad te gaan.
Tyke
Geplaatst: 29-03-21 22:15
MAg ik me hier ook melden? Zal niet heel fanatiek plaatsen maar wandel wel erg graag. Helaas wilt mijn lijf niet altijd meewerken en loop ik minder dan ik zou willen.
Maar goed jaren terug heb ik het Pieterpad gelopen. Stukje bij stukje. EN ben nu ook bezig aan het marskramerpad. Helaas nu al weer even geleden.
Loop nu vooral rondom het dorp een rondje. Lekker langs het water.