Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Hij wilt die desbetreffende dag niet afronden en laten zien hoe veel ik zou wegen over vijf weken als ik iedere dag zo at. Wel goed, want het zou mensen kunnen aanmoedigen om veel te weinig te gaan eten. Kreeg gisteren maar rond de 750 calorieën binnen.. Gaan we vandaag even (gezond) compenseren!
(wit stokbroodje, jonge kaas, komkommer, tomaat, augurk, mayo)Britt_Sisi schreef:Wie o wie heeft de gouden tip voor mij. Ik blijf weer hangen op het zelfde gewicht als een paar weken terug waar ik toen ook al 2 maanden op hing. Ik eet nog steeds Max 1700 kcal vaak 1600 maar soms een uitschieter waarom gaat er niets meer af en wat kan ik er aan doen..
)
Misschien moeten we elkaar samen oppeppen?
grumbel grumbel. Maar nu is het afvallen begonnen. 

_sharonnn schreef:Maar geen koolhydraten en eiwitten in een maaltijd? Maar fruit zitten toch koolhydraten in? Of bedoel je dat ze niet gezamenlijk in een maaltijd mogen zitten?
Mag ik vragen waarom je voor deze manier kiest?
morgen een feestje en ga van te voren met een vriendin pizza maken.ik kan het wel overdag compenseren omdat ik vrij heb en dus ga uitslapen.

Heb nu die high protein almond flour van B&F, ben benieuwd of die anders smaakt of niet