Ze zijn niet helemaal gelijk, daar moet ik echt nog even op oefenen, maar ik moet zeggen dat ik het best mee vind vallen. Ik heb ze wel eens veel slechter gehad en ook echt opvallend verschillend
Dit is mijn andere oog (die ik echt nooit normaal op de foto krijg...)
Anoniem
Geplaatst: 19-02-15 12:53
Waauuuw ik verveelde me en ik ging die shoplog van Beautygloss bekijken. Echt, dat mensen dat leuk vinden? Ik snap dat niet, wat kan het mij nou schelen dat dr vriend nieuwe shirts heeft gekocht..
Shop log new york, ze is op vakantie geweest Ik zet ze wel ns op als ik me verveel.. of zoals vanmorgen als ik brak ben na een avondje stappen (jup, op woensdag ) het is idd verre van interessant.. soms komen er wel mooie producten voorbij
Anoniem
Geplaatst: 19-02-15 13:16
New York shoplog Oa Forever21 geloof ik en Urban Outfitters en zo. Was dus een shoplog samen met haar vriend
Ik snap ook niet dat zij iedere dag een vlog heeft. Hoe hou je het vol?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-02-15 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 19-02-15 13:17
Oh, tja... dan is het wel logisch dat ze dat verteld, alhoewel ik het persoonlijk alleen bij mijn eigen dingen zou houden. Tenzij het hele speciale t-shirts waren natuurlijk
Ik kijk ze ook echt alleen als ik verder niks anders te doen heb...
Ik heb er ook al tijden een aantal op mijn wishlist, de baked blushes, maar ook hier geldt weer voor dat ze bij TMUS te krijgen zijn, maar dat ik ze zo prijzig vind...
xNavatu
Geplaatst: 19-02-15 13:50
Corallina En ik heb hem gekocht toen ik nog in Amerika woonde dus daar heb je niet zoveel aan
Geen idee DnT, heb je een foto? Moet vandaag boodschappen doen, zal gelijk kijken of er een drugstore in de buurt is
Anoniem
Geplaatst: 19-02-15 13:58
Vrij simpele gouden huls, met op de achterkant de kleur van de lipstick:
Suus___
Geplaatst: 19-02-15 14:05
DnT schreef:
Ik heb er ook al tijden een aantal op mijn wishlist, de baked blushes, maar ook hier geldt weer voor dat ze bij TMUS te krijgen zijn, maar dat ik ze zo prijzig vind...
Ze hebben ze ook bij de boozyshop, 12 euro ps
Anoniem
Geplaatst: 19-02-15 14:14
Ja weet ik, maar dat is zelfs nog iets duurder. Ik vind het echt heel erg duur, tenminste, ik heb in mijn hoofd dat Milani in de US een budgetmerk a la Essence is, misschien net een tikje duurder.