Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarjoleinvdB schreef:We gaan proberen om mijn looptechniek zo te trainen dat het tijdens het hardlopen vanzelf goed gaan, en dan zou ik uiteindelijk rustig aan weer kunnen hardlopen. Het zal wel altijd blessuregevoelig blijven helaas. Gelukkig krijg ik m'n beweging toch wel met paardrijden, badminton en zo nu en dan yoga of volleybal.
Kiwipitje schreef:Het kriebelt voor een halve marathon. Zit nu op 13 km en heb de Halve van Egmond in gedachten. Die is alleen vrij zwaar heb ik gehoord. 16 november loop ik de Zevenheuvelenloop. Zou het haalbaar zijn de Halve van Egmond?
welshfan97 schreef:Marjolein, fijn dat je misschien toch nog kunt gaan hardlopen!
Ik loop vandaag niet, kreeg een aantal uur na het lopen echt best wel pijn in mn voet (spanning is spieren en pezen onder mn voet, hier had ik ook last van toen ik nog met gymschoenen liep ipv loopschoenen. Het komt doordat ik te veel corrigeer, maar als ik dat niet doe krijg ik weer last van die schenen...) ik moet vanavond nog werken (horeca) en heb geen zin om met een manke poot rond te strompelen :S
Succes iedereen die vandaag wel gaat lopen of misschien wel een hardloopwedstrijd heeft!!