Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
callum schreef:saffiera ik merk vooral dat ik veel pijn heb omdat mijn darmen nu de slag aan het leveren zijn met de afstervende candida dus dat is erg vervelend. verder ben ik in een 5 dagen al 4 kg afegevallen omdat ik bijna niks kan eten.
hannahaapje oeps das best veel, maar ben stiekum wel jaloers is allemaal zo lekker. ik kan het me alleen echt niet veroorloven om te zondigen want dan is het allemaal voor niks.
iederreen bedankt voor het medeleven
LynnDenise schreef:Safiera, nee, ik wil echt 85 kilo afvallen, ben tijdens mijn pauze 3 kilo aangekomen, maar die zijn er al weer af. Ik had helaas echt zwaar overgewicht. Gelukkig ben ik momenteel niet meer morbide
Het zou best kunnen dat je een foto van mij hebt gezien, vooral in mijn gezicht ben ik veel afgevallen. Maar de vetjes om mijn heupen blijven er lekker zitten
Safiera schreef:LynnDenise schreef:Safiera, nee, ik wil echt 85 kilo afvallen, ben tijdens mijn pauze 3 kilo aangekomen, maar die zijn er al weer af. Ik had helaas echt zwaar overgewicht. Gelukkig ben ik momenteel niet meer morbide
Het zou best kunnen dat je een foto van mij hebt gezien, vooral in mijn gezicht ben ik veel afgevallen. Maar de vetjes om mijn heupen blijven er lekker zitten
Wat goed dat je niet echt bent aangekomen dan in die 4 maandenVan mijn kant veel respect dat je weer verder gaat ook. Klinkt gezond om het ook even los te kunnen laten, niet aan een stuk af te vallen omdat dat ook zwaar is voor je lichaam.
Ik ben nog steeds bezig, ook een tijdje niet maar nu het psychisch weer beter gaat ga ik er weer tegenaan. Kom van 90, ben 20 kilo kwijt en wil er nog 10-15 af
callum schreef:Wow lynndenise dan heb je een aardige weg te gaan. Ik wil nu nog ongeveer 35 kg kwijt en dan ben ik helemaal blij. Vind jij het ook zo lastig dat het zoveel is wat j3 kwijt wil? Vind het vaak ontmoedigend
Negerzoen schreef:Hee LynnDenise, welkom terug!
LynnDenise schreef:Negerzoen schreef:Hee LynnDenise, welkom terug!
Bedankt! Jij ook nogsteeds bezig met afvallen? Gaat dat goed?
Negerzoen schreef:Ja weer de draad opgepakt en vol gas bezig. Het gaat alleen voor geen meterIk ben er nog niet helemaal uit of ik spieren aan het opbouwen ben (sport nu 6x per week) of dat ik toch iets anders fout doe. Ik ga nu aan de gang met het meten van centimeters om te checken of het inderdaad spieren zijn