Deze heeft mijn eerste gezet: http://www.lasari-tattoo.nl
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:Ik haal ze ook vaak door elkaar, geeft niets. Het is een tweeling!
Veseosunce schreef:Nounou....Kip is twee koppen kleiner en 4 keer zo dun als ik ben.
Loesje88 schreef:Kipzel schreef:Lijnenwerk = Joy
thanks, ik heb haar een mail gestuurd
Kana schreef:Een aft in je poes? De horror! Haha nee, gelukkig in mijn mond. Ik heb ook geen idee maar op dit moment is het geen hartje meer door de aft dus ik vrees het ergste. :,)
Joolien schreef:Ja dat is zo maar soms denk ik -echt met alle respect ik bedoel het niet banketstaaf- dat er in dit topic regelmatig word gesproken over goede kwaliteit incl voorbeelden. Dan denk ik op een gegeven moment kom op, verdiep je in kwaliteit voordat je wat laat zetten!! Het is jouw lijf, jouw lichaam, wees kritisch! Maar ik zie het zo vaak gebeuren, zo jammer...
Nu vind ik het bij Daantje overigens meer een kwestie van smaak, volgens mij valt het nog best mee hoe deze is gezet.
sharon_quiz schreef:ecyoj ben wel benieuwd wat je gaat laten doen de 14e
ecyoj schreef:sharon_quiz schreef:ecyoj ben wel benieuwd wat je gaat laten doen de 14e
sorry twijfelde of ik t neerging zetten aangezien hoop wordt afgekraakt hier als het niet in t straatje past maja idd ieder zn ding...
ik heb wat dingen doorgeven wat ik wil aan de hand van een bekende infinity tatoo.
dus ben benieuwd waar die mee komt.
pff moet nou toch is de stap gaan nemen om naar alkmaar te rijden en een afspraak te maken veerle is weer in de prijzen gevallen
enzo ook marcha zag ik op fb. Nogmaals gefeliciteerd
_Dressage schreef:Als ik nog eens goed kijk, dan is het allemaal net niet vergeleken bij Needle Art zeg maar.
Wie was hier nu ook alweer bij Needle art geweest?
ecyoj schreef:sharon_quiz schreef:ecyoj ben wel benieuwd wat je gaat laten doen de 14e
sorry twijfelde of ik t neerging zetten aangezien hoop wordt afgekraakt hier als het niet in t straatje past maja idd ieder zn ding...
ik heb wat dingen doorgeven wat ik wil aan de hand van een bekende infinity tatoo.
dus ben benieuwd waar die mee komt.
pff moet nou toch is de stap gaan nemen om naar alkmaar te rijden en een afspraak te maken veerle is weer in de prijzen gevallen
enzo ook marcha zag ik op fb. Nogmaals gefeliciteerd