lieveli schreef:Ik haal ze ook vaak door elkaar, geeft niets. Het is een tweeling!
Veseosunce schreef:Nounou....

Kip is twee koppen kleiner en 4 keer zo dun als ik ben.

Dus.. Lee... En.. Tja... Voor een tweeling heb ik mijn zus de laatste tijd erg weinig gezien.. Jets! Waar ben je?
Loesje88 schreef:Kipzel schreef:Lijnenwerk = Joy

thanks, ik heb haar een mail gestuurd

Ben benieuwd wanneer je aan de beurt bent!
Kana schreef:Een aft in je poes? De horror! Haha nee, gelukkig in mijn mond. Ik heb ook geen idee maar op dit moment is het geen hartje meer door de aft dus ik vrees het ergste. :,)
Lemme know hoe het geneest! Ik zit nog steeds te broeden op wat ik op m'n innerlip wil.. 
Joolien schreef:Ja dat is zo maar soms denk ik -echt met alle respect ik bedoel het niet banketstaaf- dat er in dit topic regelmatig word gesproken over goede kwaliteit incl voorbeelden. Dan denk ik op een gegeven moment kom op, verdiep je in kwaliteit voordat je wat laat zetten!! Het is jouw lijf, jouw lichaam, wees kritisch! Maar ik zie het zo vaak gebeuren, zo jammer...
Nu vind ik het bij Daantje overigens meer een kwestie van smaak, volgens mij valt het nog best mee hoe deze is gezet.
Dat is toch eigenlijk exact hetzelfde als wat er op de rest van Bokt gebeurt maar dan met foto's / filmpjes van paardrijden?