[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:46

_Ekenna schreef:
Ik krijg dit te zien:
Access denied

What happened?

The owner of this website (http://www.kapselsvoorhaar.nl) does not allow hotlinking to that resource (/content/uploads/2015/01/1127.jpg).

heb er een nieuwe link in gezet zou je het misschien nog een keer willen proberen?

_Ekenna

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 22:02

Hij doet het!
Gaaf kapsel! Vind het altijd stoer, dames met korte kapsels en heb ook eigenlijk nooit iemand met een kort kapsel gezien wat absoluut niet stond.. Maar durf niet te zeggen of hij ook voor jou weg is gelegd. :D

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 22:07

_Ekenna schreef:
Hij doet het!
Gaaf kapsel! Vind het altijd stoer, dames met korte kapsels en heb ook eigenlijk nooit iemand met een kort kapsel gezien wat absoluut niet stond.. Maar durf niet te zeggen of hij ook voor jou weg is gelegd. :D

ik vind t kapsel ook super tof, ik heb mijn hele leven nooit kort haar gehad. Dit is het eerste kapsel waarvan ik dacht oeh das leuk! Heb 23 februari een afspraak bij een kapsalon die kei veel prijzen hebben gewonnen hopelijk kunnen zij mij vertellen of dit voor mij mogelijk is.. Het is maar goed dat de afspraak al staat anders zou ik over een week ineens een ''en nu moet het'' bui hebben en dan ga ik naar de makkelijke zonder afspraak kapsalon die werkelijk nooit eens luisteren naar de klant maar toch doen wat ze zelf willen

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 23:51

Ik denk dat dat erg goed staat! Maar ik ben geen kapster haha.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 00:59

Heel tof kapsel, denk dat je het zeker kan hebben! Denk eigenlijk dat t veel beter staat als wat jr nu hebt :)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 15:41

Dames, wat voor kapsel zouden jullie mij aanraden? Ik heb morgen een afspraak bij de kapper, en het kost me nogal moeite om te bedenken wat ik nou precies wil (ik zit ergens tussen 'alles moet eraf' tot 'alleen de puntjes is ook goed'). Wat ik wel weet, is dat ik iets ánders wil. Maar ja, wat dan?

Ik heb heel fijn, afwaswaterblond haar. Het is nu iets over schouderlengte, wat ik op zich wel een prima lengte vind, ware het niet dat ik het al jaren zo heb. Op het moment zitten er geen laagjes in, nadat een kapper mij ervan heeft overtuigd dat dat niets voor mijn haar doet en dat het dan juist piekerig wordt. Nu weet ik alleen niet zo goed of ik het daar wel mee eens ben... dus je ziet het: ik heb hulp nodig!

Fotootje: Afbeelding

Dit is een tijdje terug, het is nu dus inmiddels een paar centimeter gegroeid. Kleuradvies mag trouwens ook!

Ik vind dit kapsel bijvoorbeeld heel leuk, dat rommelige en de lok van voren, maar geen idee of het staat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 15:48

Ik zou er misschien een iets donkerdere spoeling in laten zetten en er echt een korte bob van laten knippen. Denk dat dat echt super zou staan. Kan je ook makkelijker volume erin aanbrengen!

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 18:10

Ik zit sinds 13:00 in de kappersstoel, en nu net klaar met bleken. Gelukkig niet oranje uitgevallen, wel een beetje geelig. Kan echt niet wachten tot het eindresultaat :D we gaan voor groen!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:30

Foaly: Ik denk dat het plaatje wat je hebt geupload erbij je heel goed zou staan! Ik heb het nu zelf ook ongeveer zo en ben er super blij mee. :) Kwa kleur misschien donker as blond of midden honing blond? Zou niet te donker gaan denk ik. :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:00

Ben heel benieuwd! :D
Ik wil het graag witblond met roze/paarse pastel...weet alleen niet of dat op mijn werk wordt gewaardeerd. (Is nu ook blond)

Afbeelding

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:46

de kleuren kloppen totaal niet met hoe ze er echt uitzien, maar deel m' toch maar effe:
Afbeelding
:D

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 00:54

Foaly inderdaad bob en donkere spoeling erin!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 13:20

Bambolina, jaaa helemaal gaaf!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 13:26

Aaaaaaaaaah supergaaf bambolina ! Ik ga weer rood denk ik. Dat brave bruin is wel mooi maar heb het wel weer gezien haha

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 13:37

Nina, je hebt echt jaloersmakend haar :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 17:15

Bambolina: super gaaf! Mooi haar heb je zeg :j

Ik durf inmiddels te fantaseren over iets waar ik eerst niet eens aan durfde te denken :=
Want het is onder een aantal van jullie vast wel bekend dat als je haar eenmaal in een bob geknipt is, je een kortere bob wilt, en als die bob dan zo kort is dat je net een staartje in kunt met een paardenelastiekje, dan begin je te fantaseren over.... inderdaad, een pixie cut. Had me dit een jaar geleden gevraagd en ik was al gaan huilen van het idee, maar nu vind ik het stiekem heel erg tof. En ik begin me in het geheim zelfs af te vragen of het me zou staan.. :')

Ik vind dit enorm gaaf, alleen de kleur zou ik dan niet doen i.v.m. werk (juridische sector) maar gewoon donker blond laten of donker bruin: http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... 80805c.jpg

Deze vind ik ook echt heel erg mooi, ook de kleur :j
Afbeelding

Maar ik durf het nog niet aan hoor. Eerst nog even dromen en fantaseren. In het geheim, want vriendje ligt aan de overkant van de kapsalon met een sniper als ik vertel dat ik dit wil. :')

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 18:21

Tja, Frummels.... Jij stop ook nooit! :+
Wat wordt het hierna? Kaal? :P

Grapje, ik ben je maar aan het pesten.
Ik denk dat jou praktisch alles staat, ook dit. Als ik jou was zou ik nog even wachten en erover denken en als je het echt niet uit je hoofd krijgt, het gewoon lekker doen!
Het is maar haar: het groeit weer aan en waarschijnlijk staat het ontzettend leuk!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 18:27

Ik denk dat het nog wel even duurt voor ik dit durf hoor :D (jaren?) Maar vind het wel enorm gaaf.
En wat gepest kan ik wel hebben hoor. :+

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 21:25

Frummels schreef:
Ik denk dat het nog wel even duurt voor ik dit durf hoor :D (jaren?) Maar vind het wel enorm gaaf.
En wat gepest kan ik wel hebben hoor. :+

jaa leuk kapsel! verder herken ik de angst voor zo kort die heb ik ook..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 22:39

Ben vorige maand van schouderlang naar zo kort gegaan. Maar ik kan er echt niks mee, dus ik ga weer voor lang.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 23:17

Frummels schreef:
Bambolina: super gaaf! Mooi haar heb je zeg :j

Ik durf inmiddels te fantaseren over iets waar ik eerst niet eens aan durfde te denken :=
Want het is onder een aantal van jullie vast wel bekend dat als je haar eenmaal in een bob geknipt is, je een kortere bob wilt, en als die bob dan zo kort is dat je net een staartje in kunt met een paardenelastiekje, dan begin je te fantaseren over.... inderdaad, een pixie cut. Had me dit een jaar geleden gevraagd en ik was al gaan huilen van het idee, maar nu vind ik het stiekem heel erg tof. En ik begin me in het geheim zelfs af te vragen of het me zou staan.. :')

Ik vind dit enorm gaaf, alleen de kleur zou ik dan niet doen i.v.m. werk (juridische sector) maar gewoon donker blond laten of donker bruin: http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... 80805c.jpg

Deze vind ik ook echt heel erg mooi, ook de kleur :j
[ Afbeelding ]

Maar ik durf het nog niet aan hoor. Eerst nog even dromen en fantaseren. In het geheim, want vriendje ligt aan de overkant van de kapsalon met een sniper als ik vertel dat ik dit wil. :')

Gewoon doen :D Vorig jaar heb ik het ook ineens laten afknippen en dat is de beste beslissing ooit geweest!

Ik ben het nu aan het laten aangroeien zodat ik bovenstaand kapsel krijg, maar de zijkanten blijven dan opgeschoren. En dan bovenaan donkerrood en overlopend naar koper.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 02:32

Heb ook zoiets gehad, vind ik ook nog steeds heel gaaf :D
Zeker icm jouw krullen!
Enneh die kleur vind ik nog erg degelijk hoor, kan best ;)

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 22:03

Wat komen er weer een leuke kapsels voorbij en mooie kleuren!!

Hierbij weer even een overzichtje qua groeien bij mij. Gaat voor mij veelste langzaam hahaha

Afbeelding

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 22:05

Ik vind het op de eerste foto om eerlijk te zijn juist het leuksts. :o

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 10:30

Typte ik nou serieus leuksts? :')
Ik bedoel natuurlijk leukst