Ships, de postbezorger heeft het vandaag blijkbaar niet achtergelaten. Morgen 2e keer aanbieden, maar dan ben ik er ook niet
NYC2B
Geplaatst: 31-07-14 13:02
Bij de Bijenkorf staat ie niet op internet maar is de tassencollectie in de winkel te verkrijgen...mweh jammer wil altijd zo graag alles rustig bekijken
De Givenchy tas is rond de €1350 , het medium formaat. Heel veel mensen zullen het vast heel duur vinden maar ik heb liever deze waar ik echt suuuperblij mee ben en al heel lang heb in plaats van een paar tassen die goedkoper zijn. Een tas van €500 vind ik eigenlijk ook te duur, dat zou ik dan echt een compromis vinden. Ik heb nu trouwens ook al iets van 6 jaar ( ) dezelfde Guess tas, toen ik hem op mn 17e kocht was ie echt superduur voor mij maar uiteindelijk is ie zn geld dus helemaal waard geweest. Ik begin nu wel steeds meer een andere tas te gebruiken maar hij heeft lang dienst gedaan. Louis Vuitton verschilt per model, die Speedy's zijn geloof ik rond de €700 maar je hebt ook wel van €2000. www.mytheresa.com, www.luisaviaroma.com en www.net-a-porter.com zijn fijn om rond te snuffelen Deijs.
Plien: Ja echt leuk! Echt een late ontdekking van me. Ik heb verder alleen niks gekocht, Embroilise (oid, dat huidverzorgingsmerk ) leek me ook nog wel interessant en ze hebben mooie geurkaarsen. En veel van Teez en Sleek maar ik vind die merken niet zo. En ze hadden ook The Balm, maar ik vind dat eigenlijk wel prijzig voor die onhandige verpakkingen enzo. Mijn vriend vond het kindermakeup en eigenlijk had ie daar ook wel gelijk in. Ik zou de verpakkingen zo in de Intertoys kunnen zien liggen.
Djilna: Balen van je pakketje! Die van mij moet nog komen, tussen 12 en 15 dus eerder ga ik ook niet van huis vandaag.
Djilna
Geplaatst: 31-07-14 14:07
Waarom zet je er nou links naar webshops bij Zie ik meteen leuke tassen die vér boven mijn budget zijn.. Helemaal nu blijkt dat mijn CV ketel vervangen moet worden
ik heb een LV speedy in monogram dus zonder het logo maar met blokjes heeft mij destijds 600 euro gekost maar ben er nog steeds blij mee, verder alleen 3 tassen van zo'n 30 euro. ik zit vol spanning op mijn elf pakketje te wachten(de hele week al) die stomme track and trace code werkt niet ofzo? Iemand ervaring met deze codes?
Haha nou dat valt dan tegen. Had verwacht dat jij wel zou winnen met dat soort dingen
Hoop echt dat m'n huisgenoot mn pakketje heeft aangenomen Ben er de hele week niet en heb echt geen zin om er nog een week op te moeten wachten. Of nog erger, het te moeten ophalen bij het postkantoor...
Nou ik heb vandaag een Mac oogschaduw gehaald voor mijn wenkbrauwen . En een penseeltje . Dame vroeg nog of ik wel op de hoogte was van de prijzen van de Mac kwasten....hihi Tevens heeft ze wat foundation aangebracht, de match...(naam ff kwijt) Iemand die deze gebruikt ??
Ik vroeg me af welke MAC concealer jullie het fijnst vinden? Ik meen me te herinneren dat ik in dit topic hier en daar wat over een specifieke MAC concealer heb gelezen.