Chanel is gruwelijk duur dat weet ik wel en Louis eigenlijk en Michael Kors valt wel mee.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
, het medium formaat. Heel veel mensen zullen het vast heel duur vinden maar ik heb liever deze waar ik echt suuuperblij mee ben en al heel lang heb in plaats van een paar tassen die goedkoper zijn. Een tas van €500 vind ik eigenlijk ook te duur, dat zou ik dan echt een compromis vinden.
Ik heb nu trouwens ook al iets van 6 jaar (
) dezelfde Guess tas, toen ik hem op mn 17e kocht was ie echt superduur voor mij maar uiteindelijk is ie zn geld dus helemaal waard geweest. Ik begin nu wel steeds meer een andere tas te gebruiken maar hij heeft lang dienst gedaan. 
Ik heb verder alleen niks gekocht, Embroilise (oid, dat huidverzorgingsmerk
) leek me ook nog wel interessant en ze hebben mooie geurkaarsen. En veel van Teez en Sleek maar ik vind die merken niet zo. En ze hadden ook The Balm, maar ik vind dat eigenlijk wel prijzig voor die onhandige verpakkingen enzo. Mijn vriend vond het kindermakeup en eigenlijk had ie daar ook wel gelijk in.
Ik zou de verpakkingen zo in de Intertoys kunnen zien liggen. 
Ik ga even kijken!!
mwehh
zo'n mooie tas. Als ik ooit geld over heb dan weet ik het wel...
Ooit een kraslot geprobeerd? 

Ben er de hele week niet en heb echt geen zin om er nog een week op te moeten wachten. Of nog erger, het te moeten ophalen bij het postkantoor...
maak je straks een foto?