Nieuw hier, maar ook een fietser! Ik heb zelf een mtb (Cube Acid

Afgelopen winter vooral hardgelopen en weinig gefietst, dus er moet weer aan de conditie gesleuteld worden!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Time2Tri schreef:Hoi ....
Het gaat de goede kant op met het weer .
Maar er stond nog best een fors windje .
Al had ik hem deze keer wel over de dijk in de rug .
En weer een mooi plekkie gevonden voor wat plaatjes.
Angela_ schreef:Ik ben ook een rondje op pad geweest, en vond het windje ook nog vrij stevig. Ik heb mezelf een Garmin edge cadeau gedaan dus die moest even getest worden. Mijn vierde ritje op de racefiets:
KarenQ schreef:Hoi!![]()
Nieuw hier, maar ook een fietser! Ik heb zelf een mtb (Cube Acid) en fiets mijn rondjes op de Veluwe. Wel voornamelijk op de gewone paden, maar voor het comfort (vering, houding en schelpenpaadjes) heb ik voor een mtb gekozen.
Afgelopen winter vooral hardgelopen en weinig gefietst, dus er moet weer aan de conditie gesleuteld worden!
culaccino schreef:Ik moet ook sleutelen aan mijn conditie; niet alleen uithoudingsvermogen maar vooral ook mijn spieren, merk ik. Nu heb ik na elk tochtje zeker 2 dagen knallende koppijn en een stijve nek. Denk dat ik maar wat rustige, korte tochtjes ga maken totdat mijn lijf weer gewend is om mijn hoofd omhoog te houdenKwam gisteren nog wel een wandelend volleybalteamgenootje tegen; zo zien we elkaar toch nog eens!
culaccino schreef:Lekker, dames! Ik ga morgen weer, denk ik. Heeft een van jullie zo'n tacx op van die rollers? Ik zag daar gisteren een filmpje van, het lijkt me doodeng