Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Karl66 lees op internet de definitie van een pandemie. Volgens internet is het over veel continenten verspreidde epidemie. Interessant dat er over de hele wereld overal eenzelfde soort ziekte is. Begreep de Mexicaanse griep was ook een pandemie. Persoonlijk denk ik dat er ooit ook een visgriep komt. Lijkt me toch logisch.
Citaat:Je hebt het over feiten. Je zegt deze ziekte is besmettelijk en je hebt daar feiten van. Dus wanneer 1000 mensen in een ruimte zijn en daarvan is 1 daadwerkelijk ziek, dan worden automatisch zoveel procent van de andere daar ook ziek. Feit is niet dat de testen betrouwbaar zijn, dus laat ik positief geteste buiten beschouwing.
SinneJ schreef:Dinopino schreef:Karl66 lees op internet de definitie van een pandemie. Volgens internet is het over veel continenten verspreidde epidemie. Interessant dat er over de hele wereld overal eenzelfde soort ziekte is. Begreep de Mexicaanse griep was ook een pandemie. Persoonlijk denk ik dat er ooit ook een visgriep komt. Lijkt me toch logisch.
Je hebt het over feiten. Je zegt deze ziekte is besmettelijk en je hebt daar feiten van. Dus wanneer 1000 mensen in een ruimte zijn en daarvan is 1 daadwerkelijk ziek, dan worden automatisch zoveel procent van de andere daar ook ziek. Feit is niet dat de testen betrouwbaar zijn, dus laat ik positief geteste buiten beschouwing.
Verder valt het mij op dat je het belangrijk vind om op mij altijd te reageren met onzin of iets anders. Dus je hecht er veel aan om een waardeoordeel over iemand te geven. Dat vind ik best wel interessant.
Ten eerste: als je gaat definiëren moet je alle delen van die definitie verklaren zonder assumpties. Je definitie van besmettelijk is hier dan ook niet correct.
Ten tweede: Ik snap verder niets van je bericht en het punt dat je probeert te maken.
Dinopino schreef:Bigone, dank je voor je link. Las iets van het woord "wetenschap", dus open de link, maar liever niet. Heb ik weer een tekst die ik niet snap of verkeerd lees. Want in principe zijn we allemaal gelijk, maar ik toch minder in jullie ogen. Ik hoef dus ook niets oprecht te houden, want ik kan niet vallen in jullie opinie. En dat is heerlijk,en die pas ik al heel lang toe. In plaats van iets beter te denken weten dan een ander,of iemand van mijn gelijk te overtuigen, houd ik me daar niet mee bezig. Wat ik wel interessant vind, dat een bepaald aantal mensen, die in de topics reageren met altijd wel een waardeoordeel. Jammer, want daardoor krijg je in mijn ogen niet meer gelijk. Nogmaals Bigone, ik ben niet radicaal gevaarlijk, ik raad niemand aan zonder masker iets te doen. Iedereen die zich wil laten inenten, dat is degenes keus. Ik kom niet in contact met mensen, die eranders in staan als ik.
Verootje nogmaals, ik zeg niet ergens verstand van te hebben.
Ik ontken ook niet dat er dagelijks mensen sterven. Ook aan longonsteking of andere verschijnselen. En daar zitten ook jongen mensen bij. Dat was voor 2020 al zo. Waarom zou dat nu anders zijn.
Dinopino schreef:Is het niet eenvoudiger wanneer jullie even een pol houden over wie me niet snapt
Janinevv schreef:Corona word niet ontkent of niet door iedereen.
Ik en meerdere mensen, twijfelen wel over de daadwerkelijke besmetting ervan of hoe besmettelijk het daadwerkelijk is.
Anders had ik het allang wel moeten hebben gehad. Of ik val in de luxe dat ik er gelukkig niks van heb gemerkt.
Palmera schreef:Heel eerlijk ga ik liever gelijk dood dan dat gewroet in mijn neus.
Het kan inderdaad niet gezond zijn dat op regelmatige wijze te ondergaan.
Maar ik was niet zover gekomen met mijn hersenpinsels als in bovenstaand artikel.
En zelf weiger ik gewoon te testen, dus wat mij betreft niets aan de hand.