[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 22:01

Je kunt de dag erna prima sporten. Gewoon even afdekken.

ikheetesmee

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 22:45

Ik mocht ook gewoon sporten, idd zorgen dat het niet heel vies word en zodra je kan even afspoelen/voorzichtig wassen met unicura en nieuwe zalf smeren.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 09:20

Afbeelding

Ik wil in september deze op mn enkel laten zetten, maar dan het hartje zwart en Pap en Mam ipv Dad en Mom

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 09:50

Leuk die hier boven!
Zus en ik mogen vanmiddag. Spannend

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 10:16

Spannend ! Veel plezier :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 10:51

Hoi! Ik kom even binnen vallen met een vraag.
Deze maand word mijn dochtertje geboren door middel van een keizersnede. Uiteraard wil ik na haar geboorte een nieuwe tattoo laten zetten op mijn onderarm, maar ik vraag mij af hoe lang ik moet wachten ivm de operatie/pijnstilling/herstel wat ik krijg. Morgen ga ik naar de shop om een afspraak te maken en zal ik vast antwoord krijgen, maar ik vind het fijn om een beetje voorbereid erheen te gaan zodat ik mij niet ‘teleurgesteld’ voel als blijkt dat ik nog heel lang moet wachten bijvoorbeeld omdat ik een ander termijn in mijn hoofd had :)

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 11:13

Ashleydk schreef:
Hoi! Ik kom even binnen vallen met een vraag.
Deze maand word mijn dochtertje geboren door middel van een keizersnede. Uiteraard wil ik na haar geboorte een nieuwe tattoo laten zetten op mijn onderarm, maar ik vraag mij af hoe lang ik moet wachten ivm de operatie/pijnstilling/herstel wat ik krijg. Morgen ga ik naar de shop om een afspraak te maken en zal ik vast antwoord krijgen, maar ik vind het fijn om een beetje voorbereid erheen te gaan zodat ik mij niet ‘teleurgesteld’ voel als blijkt dat ik nog heel lang moet wachten bijvoorbeeld omdat ik een ander termijn in mijn hoofd had :)

Ik zou er in ieder geval voor zorgen dat je je weer helemaal fit genoeg voelt. Houd er rekening mee dat tatoeëren afgeraden wordt in de periode dat je nog borstvoeding geeft*.
*Voor het geval dat dit een wens/mogelijkheid voor je is :)

Veel geluk met je dochtertje! :+:

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 11:14

Alvast gefeliciteerd! :D Ben je van plan om borstvoeding te geven? Veel shops zetten dan geen tattoos (hoewel ik niet zeker weet of dat door oude gewoontes komt, of dat er ook daadwerkelijk wetenschappelijk bewijs achter zit!). Ik zou er persoonlijk sowieso best een paar maanden mee wachten, je gebruikt je onderarm met een nieuwe baby echt continue om op te pakken en vast te houden ed, en als daar een verse tattoo op zit lijkt me dat niet heel handig :) Volgens mij is volledige genezing na een keizersnede 6 weken, dus dat lijkt me wel de minimale wachttijd!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 11:19

Met borstvoeding moet je inderdaad opletten, maar daar kan de shop of een ervaren tattooëerder je zeker meer over vertellen.

Heel veel succes met de bevalling en alvast gefeliciteerd! :)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 11:25

Iemand ervaring met DutchInk in Vlaardingen?

Ashleydk, succes met de bevalling en alvast gefeliciteerd! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 11:27

Dank jullie :D

Oh dat zijn goede tips! Ik dacht echt dat het geen probleem was om tijdens borstvoeding een tattoo te laten zetten, maar dit moet ik dus inderdaad even goed navragen morgen. Ik ben namelijk wel van plan om borstvoeding te gaan geven als het lukt. :) Ook wat betreft het oppakken van de baby had ik er eigenlijk nog helemaal niet aan gedacht. Handig :+

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 11:47

gribaldi schreef:

Hier gaan wij vanmiddag voor het eerst heen. Zal straks Mn ervaring delen

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 12:27

Marlis schreef:
gribaldi schreef:

Hier gaan wij vanmiddag voor het eerst heen. Zal straks Mn ervaring delen

Met je zus samen toch? Leuk ik ben benieuwd :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 13:30

Ja klopt. Voor beide de eerste dus zenuwachtig.. Haha.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:06

Afbeelding
Hij staat :D

Nu zus aan de beurt!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:16

Heel gaaf ! Pijn ? :))

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:19

WinSel schreef:
Heel gaaf ! Pijn ? :))

Nee vond het geen pijn doen, soms alleen wat irritant. Wist ook niet wat ik kom verwachten maar is me echt meegevallen.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:48

Ben benieuwd hoe hij er zonder plastic uit ziet maar zover ik kan zien, mooi strak!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:53

Ik twijfel zo om binnenkort al de tattoo te laten zetten. Maja over 2 weken weekje vrij en dan gaan we naar de zee dus das al niet handig haha

Moet maar gewoon geduld hebben :))

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 16:13

gribaldi schreef:
Ben benieuwd hoe hij er zonder plastic uit ziet maar zover ik kan zien, mooi strak!

Van zus wel foto gemaakt voor het folie erop ging!

Afbeelding

Mag gelukkig mijn Motorpak gewoon aan morgen! Dus kan lekker toeren het weekend.

En over zes weken als het nodig is terug voor bijwerken. Hele fijne shop dutch ink en super geholpen. Nemen de tijd voor je en werken hygiënisch. Toppie

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 17:29

Marlis schreef:
gribaldi schreef:

Van zus wel foto gemaakt voor het folie erop ging!

[ [url=m/at7rMI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mag gelukkig mijn Motorpak gewoon aan morgen! Dus kan lekker toeren het weekend.

En over zes weken als het nodig is terug voor bijwerken. Hele fijne shop dutch ink en super geholpen. Nemen de tijd voor je en werken hygiënisch. Toppie

En mijne gewassen en folie eraf

Afbeelding

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:08

Gaaf die tattoo hierboven!

Ik zit ook al een behoorlijke tijd na te denken over een tattoo. Ik heb een plek net boven mijn enkel (binnenbeen) waar ik een litteken heb doordat ik ooit onder een paard door ben gekomen. Ik zou deze plek heel graag bedekken met een mooie tattoo, maar twijfel of het mooi wordt en of het kwa pijn wel te verdragen is op zo'n plek. De plek zelf is ongeveer zo groot als een euromunt, maar er zit wel een flinke deuk.. De huid is gevoelloos, maar daaronder wel erg pijnlijk. Zijn er mensen die ervaring hebben hiermee? Kun je het een beetje mooi bedekken?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:16

Wat leuk Marlis!

Geen ervaring mee Milanlover, maar volgens mij zijn er wel mensen in het topic geweest die over een litteken hebben laten tatoeëren :j

Ik heb een tattooartist net gemaild om een herdenkingstattoo voor mijn moeder te laten zetten :D

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 20:12

Ik heb er geen ervaring mee Clau, maar ik weet wel dat niet alle tattoo artists over littekens heen werken. Als je al een idee hebt van wat je ongeveer wilt, kan je denk ik het beste op zoek gaan naar (een) artiest(en) die je aanspreken en ze een berichtje sturen/bellen/langsgaan voor informatie.

Ik hoef nog maar een half jaar (tot 7 januari) te wachten zelf haha. Wordt een (niet te realistisch) portret van mijn hond. Ik wil hem denk ik graag op mijn onderarm, maar als de artist hem liever op een andere plek zet omdat dat mooier uitkomt, sta ik daar open voor. Zolang ik hem zelf nog maar kan zien! Ik ga naar Thys Uys in Johannesburg: https://www.instagram.com/thys_uys/ <3 Als inspiratie heb ik hem natuurlijk wat foto's gegeven van mijn hond en deze tattoo als stijl: https://www.instagram.com/p/BWNaypcjBon/

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 20:13

Ik ben ook bij DutchInk geweest, vond het een fijne shop en een fijne artiest ondanks hij geen Nederlands sprak. En tattoo staat er strak op en ik wil na de zomer terug om bij te laten werken.
Ze werken idd hygiënisch en wachttijd valt mee, ook geen gekke prijzen naar mijn idee.