Mama3 schreef:@Sinne, aangemeten schoenen zijn inderdaad een groot verschil. Ik liep in het begin op Asus van een x aantal jaar oud, die ik overige nooit voor lopen heb gebruikt maar voor krachtsport, destijds op aanraden van de fysio. Na 2 mnd bij de hardloopwinkel een paar laten aanmeten. De keuze was tussen Asus en Saucony. Ik koos de laatste, ze zaten beide goed maar de saucony was op voorraad. 140 euro armer, maar liepen heerlijk, ik zag ze onlangs in de sale voor 60 euro. Even getwijfeld of ik nog een paar zou komen, ter afwisseling. Niet gedaan, nu spijt. Kan me voordtellen dat het voor een student veel geld is, misschien kun je een potje maken van 10 euro per maand en dan ieder jaar een nieuw paar. Of 5 euro en dan ieder jaar een iets grotere uitgave/verjaardagsgeld oid erbij leggen. Dan is het niet in 1x een grote uitgave. Ik ben geen student, maar heb overal aparte potjes voor onder mijn rekening, super handig vind ik dat.
Ja, kan ik zeker doen hoor, alleen komt er momenteel met Corona absoluut 0,0 binnen, dus er valt niets opzij te zetten, alleen van de spaarrekening te halen (die ik gelukkig heb)
. Zo tragisch om te zien, maar ach, het is maar geld, zolang we de gezondheid hebben...
Maar voor binnenkort als ik weer aan de slag kan, is dat zeker een goeie!
Zou eigenlijk ook gewoon steunzolen moeten laten aanmeten en dan is er veel opgelost. Ik kan echt last van mijn scheenbenen krijgen als ik een dagje dozen sleur in gewone stevige schoenen omdat mijn voeten redelijk sterk naar binnen klappen.
Maar eigenlijk, wat ik het meest van allemaal zou moeten doen en wat geen geld kost, is oefeningen om mijn enkels sterker te maken