Lisitano: k zie dat je me gevonden hebt
heb jij summit? Of heeft iemand dat hier? Is het de moeite?Wel zo slecht als het vorige week ging, zo lekker ging het deze keer
gelukkig loop ik graag in de regen want het heeft echt de hele tijd gegoten. Doel was: niet sterven, genieten en indien mogelijk eens de hele run lopen zonder stoppen om even te wandelen/drinken/eten. En dat is ruim gelukt! Tempo was lekker rustig maar heb ook niets moeite gehad en dat was het gevoel dat ik zocht. Blij mee!Alleen is het volgen van een onbekende route vanaf een papiertje in de regen wat lastiger
leuke route wel! Zou niet zo leuk geweest zijn met normaal verkeer maar nu echt fijn. Druif: omdat ik het zo nauwkeurig opgeschreven had wist ik nog veel! En omdat het in mijn buurt is herkende ik ook wel wat stukken en richtingen.
Maar toch ook veel het blaadje erbij gepakt hoor haha.
Nieuwe schoenen zijn leuk e! Qua km zijn de mijne nog ok maar de Brooks zijn inmiddels 2 jaar oud. Dat slijt ook met de tijd natuurlijk. Maar ze zitten nog goed. De sauconys zijn zeker nog goed. Dus denk dat ik nog even wacht.
En nu lekker de hele middag aperitieven hahaha.

Zo ben ik aan mijn PR op de 1 km gekomen haha! Je hoeft dan alleen je voeten op te tillen. Ik ben altijd wel jaloers op die goed trekkende honden. Al ben ik al meerdere keren in de struiken of in een hek geëindigd achter die honden aan
Zo leuk is dat als ze zo enthousiast mee doen.

zal ook wel de combo zijn met de verder actieve week. Vanavond even het paard wandelen/ kort stapwerk onder het zadel om ons beide wat herstel te bieden. Als ik nog wat tijd over heb, ga ik even de loopband op, maar school en paard moeten nu voor.
met kleine kindjes wandelen in bos is draaammmaaaa