4EverHobbes schreef:Net als een autoloze zondag in de jaren zeventig, pleit ik voor kinderloze zondagen. Maar dan elke week.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xApple schreef:Ik heb een keer op het strand gereden dat er op de parkeerplaats mensen waren met een kind en dan gaan ze expres heel hard praten: “Kijk lieverd een paardje! Oh lief, misschien wil het paardje wel geaaid worden hé? Jaaa paardjes houden van aaien. Hij is lief hé?!”. Dan denk ik.. Vraag gewoon of je hem mag aaien, klaar.![]()
Maar goed ik reageer dan expres niet omdat ik dat irritant vind. Dus ik het strand op en die mensen rennen letterlijk achter ons aan, dus ik zeg; wilt u niet rennen achter mijn pony? Geen antwoord, snel wegkijken.
Op de terugweg staan ze er weer.. bij de strandopgang. Op een afstandje. Komen ze wéér aanrennenEn kind blêren; AAIEN AAIEN !!!! Ik was het echt zo zat. Oprotten met je kind. Ga lekker naar de kinderboerderij en val mij niet lastig.
4EverHobbes schreef:Wat ik me ook afvraag he... waarom moeten kinderen altijd, maar dan ook echt altijd, overal schreeuwen?
Als ik met mijn honden in het bos ga wandelen dan hoor ik ze altijd. Omdat ze schreeuwen. Waarom?! Gewone mensen hoor ik niet.
Zoe_97 schreef:Met honden heb je dat ook. Mijn teef is gek op kinderen jammer genoeg. Mijn reu heeft echt problemen met kinderen (ook met puppies, die vind hij ook niets). Toch zo vaak dat kinderen uit het niets op ze af duiken. Ben serieus aan het overwegen grommen op commando te zetten...
Zoe_97 schreef:Met honden heb je dat ook. Mijn teef is gek op kinderen jammer genoeg. Mijn reu heeft echt problemen met kinderen (ook met puppies, die vind hij ook niets). Toch zo vaak dat kinderen uit het niets op ze af duiken. Ben serieus aan het overwegen grommen op commando te zetten...
sanso schreef:Zoe_97 schreef:Met honden heb je dat ook. Mijn teef is gek op kinderen jammer genoeg. Mijn reu heeft echt problemen met kinderen (ook met puppies, die vind hij ook niets). Toch zo vaak dat kinderen uit het niets op ze af duiken. Ben serieus aan het overwegen grommen op commando te zetten...
Altijd handig hoor, met een van de twee hebben we dat ook gedaan, zelfde met blaffen.
Maakt toch wel indruk als er een cane corso van 55 kilo voor je staat te grommen
De andere is doof en blaft/gromt nooit dus dan is het een stuk moeilijker aan te leren ineens haha!
topsylover schreef:Hier dé oplossing voor ouders die af en toe van hun kinderen af willen![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/7354299 ... kopen.html