[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 11:18

pfff jullie maken het me wel moeilijk zo ;) :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 12:17

Geen idee hoe goed en bekend ze is met make-up, maar die chocolade palettes zien er wel leuker uit om als cadeau te geven. Heb zowel MUA als die I Heart Make-up chocolade dingen en vond die laatste beter.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 12:32

Als je heel erg twijfelt kan je natuurlijk ook gewoon een cadeaukaart geven! Dan kan ze zelf kiezen wat ze wilt!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 12:44

zeker :) ik dub nog even verder, bedankt voor alle info!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 13:51

Ik ben hier blijven meelezen na mijn vraag :Y) Ik heb zelf een Revolution palette maar die vind ik echt niks :n Vind de chocolate paletten persoonlijk fijner!

Het Naked Heat palette sprak me eigenlijk nooit zo aan, tot ik hem vandaag bij Mecca's geprobeerd heb. Wauw, ik ben verkocht _/-\o_ Vrees dat ik hem toch wel ga halen als ik weer terug in Nederland ben... :o

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 13:59

Ik zou dan ook de I Heart aanraden :j geen ervaring met MUA oogschaduw, wel met Revolution, prima merk alleen oogschaduw is daar niet zo fijn van.

I Heart verkopen ze ook op bijv. boozyshop of beauty88, daar heb je wel veel keuze!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:11

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:35

Wat vinden jullie echt goede oogschaduw? Ik ben van de natuurlijke zachte tinten.

En ik ben nog opzoek naar een goede consealer het liefst vloeibaar.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 16:54

Echt goede oogschaduw? Viseart, Urban Decay, Juvia's Place, Nabla, Anastasia o.a.

Me is happy. *\o/* Zoeva komt met een counter naar Douglas Helmond.
Net ook mijn bestelling opgehaald. Mijn eerste Becca blush (Foxglove) en kreeg er meteen een mini versie van Opal bij. <3 Meteen handig voor op reis haha. Vind Opal misschien wel mooier dan Champagne Pop. Kan jullie die echt aanraden.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 17:04

Goede oogschaduws worden hierboven genoemd idd. Daarnaast zijn Tarte, Too Faced, Violet Voss, Makeup Geek, Jeffree Star, Melt Cosmetics, Sugarpill ook heel goed. En nog zoveel meer merken. Ben zelf ook erg fan van Colourpop oogschaduws, mits je de goeie kiest. Het er ligt bij alles ook heel erg aan wat je eraan wilt uitgeven natuurlijk.

Heb je de poedervorm van Opal gekregen, Merel? Ik had hem namelijk in een liquid gekregen. Vind zelf Champagne Pop wat mooier, omdat 'ie wat beter bij mijn huid past. Is wat minder roze en wat lichter naar mijn idee.

Wil door Anc ook nog een Becca blush _O- Wild Honey. Is naar mijn idee een mooie combi tussen een bronzer en blush.
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 04-04-18 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 17:08

chimello schreef:
Dat mascara borsteltje lijkt een beetje op de roze lash princess van Essense

foto:
https://www.laydeez.lk/wp-content/uploa ... /LM654.jpg

Die heb ik! Vind hem niet zo fijn en het borsteltje is ook wat anders, bedankt voor je antwoord.

Er zijn inderdaad veel merken die zo'n soort borsteltje hebben maar geen een vind ik er goed genoeg op lijken :').

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 17:21

Drunksheep schreef:
Goede oogschaduws worden hierboven genoemd idd. Daarnaast zijn Tarte, Too Faced, Violet Voss, Makeup Geek, Jeffree Star, Melt Cosmetics, Sugarpill ook heel goed. En nog zoveel meer merken. Ben zelf ook erg fan van Colourpop oogschaduws, mits je de goeie kiest. Het er ligt bij alles ook heel erg aan wat je eraan wilt uitgeven natuurlijk.

Heb je de poedervorm van Opal gekregen, Merel? Ik had hem namelijk in een liquid gekregen. Vind zelf Champagne Pop wat mooier, omdat 'ie wat beter bij mijn huid past. Is wat minder roze en wat lichter naar mijn idee.

Wil door Anc ook nog een Becca blush _O- Wild Honey. Is naar mijn idee een mooie combi tussen een bronzer en blush.

Ja, poedervorm inderdaad! Had gehoopt op Moonstone of zo want heb Opal al in fullsize, maar een back-up of een reisversie is echt onwijs handig en hij gaat met iedere type look.
Opal is volgens mij inderdaad meer roze. Ben trouwens wel echt benieuwd naar die rosé kleurige highlighters van Becca. <<) Heb die nog nooit bij iemand gezien.

Laat wel weten hoe deze blush bevalt! Swatchte net en die pigmentatie is echt heftig haha.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 17:30

Ohh kon je niet vragen om een andere kleur dan? Da's wel balen! Maar een reisversie is inderdaad erg handig. Ben zo bang dat Champagne Pop een keer kapot gaat met reizen. Heb er al zoveel zien sneuvelen :=

Ben benieuwd naar je blush. Toch het idee dat ik daar niet zoveel van zie!

Ook erg benieuwd naar de Aqua Luminous Perfecting Concealer en de Hydra-Mist Set & Refresh Powder van Becca trouwens. Die laatste is een poeder die voor 50% uit water en glycerine bestaat. Schijnt een soort van water op je huid te worden als je het aanbrengt. Lijkt me erg grappig om te voelen, maar ook fijn voor mijn droge huidje :j

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 18:07

Ja haha dat is ook de reden dat ik de fullsize thuis laat. Zou echt zonde zijn als 'ie kapot blijkt te zijn gegaan ergens in het ruim of zo. Meen me te herinneren dat Kelly ook een exemplaar heeft gehad dat is gesneuveld.

Klinkt interessant inderdaad. Helemaal als je een beetje een dewy finish wilt hebben.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 18:56

Mijne is in mn visagiekoffer gesneuveld ze kunnen helaas erg weinig hebben

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 19:42

Manman ga binnenkort naar amerika dus wil al mn mac lipsticks gaat depotten in een palette.. dus even geteld.. 47 := maar ga de limiteds niet doen hoor dus uiteindelijk 35 die in een palette moeten

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 19:54

Wauw wat een mooie verzameling Suus!

En wat is nou per foto je favoriet? <<)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 19:57

:wow:

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 19:59

Pfoeh dat vind ik heel lastig..
Mn alltime favorite is riri woo maar draag faux en velvet teddy t meest

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 09:18

Wooow Suus! dat is een mooie collectie!

Hoe houden jullie je make up bij? Hebben jullie een klein tasje met basics die jullie meenemen in de handtas? En thuis een aparte make-up tafel met wat bakjes? :)

Want los in het badkamerkastje is niet echt praktisch

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 09:25

Wat een collectie Suus!

Heb vandaag voor het eerst Becca Foxglove gebruikt en het is zeker een mooie blush. :j Ben er heel voorzichtig met de kwast ingegaan en ben zo gaan opbouwen. Werkt prima.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 09:36

florence123 schreef:

Hoe houden jullie je make up bij? Hebben jullie een klein tasje met basics die jullie meenemen in de handtas? En thuis een aparte make-up tafel met wat bakjes? :)

Ik heb thuis alles los in een grote mand liggen. Niet zo handig eigenlijk. Als ik onderweg ben of naar mijn werk, heb ik vaak alleen lippenstift bij me. :)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 09:40

florence123 schreef:

Ik heb alles gesorteerd in die sorteerbakken van de Blokker, en nog een apart bakje met de producten die ik gebruik voor mijn dagelijkse make-up, zodat ik s'ochtends niet hoef te zoeken.

Deze boxes zeg maar:
https://www.blokker.nl/p/curver-hobby-e ... 170493.jpg

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 10:00

Ik heb alles thuis in een roltafel van de Ikea. Heb nooit iets mee. Als ik keer ergens slaap en make-up mee wil, doe ik dan de spullen die ik mee wil in een toilettas. Heb een hele fijne tas van Zoeva met ook houders voor kwasten en losse vakjes voor kleine spullen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 10:25

Ik heb de Alex ladekastjes van Ikea :o

En een paar losse dingetjes in een etui in mijn tas.