Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik dub nog even verder, bedankt voor alle info!
Ik heb zelf een Revolution palette maar die vind ik echt niks
Vind de chocolate paletten persoonlijk fijner!
Vrees dat ik hem toch wel ga halen als ik weer terug in Nederland ben...
Zoeva komt met een counter naar Douglas Helmond.
Meteen handig voor op reis haha. Vind Opal misschien wel mooier dan Champagne Pop. Kan jullie die echt aanraden.
Wild Honey. Is naar mijn idee een mooie combi tussen een bronzer en blush. chimello schreef:Dat mascara borsteltje lijkt een beetje op de roze lash princess van Essense
foto:
https://www.laydeez.lk/wp-content/uploa ... /LM654.jpg
. Drunksheep schreef:Goede oogschaduws worden hierboven genoemd idd. Daarnaast zijn Tarte, Too Faced, Violet Voss, Makeup Geek, Jeffree Star, Melt Cosmetics, Sugarpill ook heel goed. En nog zoveel meer merken. Ben zelf ook erg fan van Colourpop oogschaduws, mits je de goeie kiest. Het er ligt bij alles ook heel erg aan wat je eraan wilt uitgeven natuurlijk.
Heb je de poedervorm van Opal gekregen, Merel? Ik had hem namelijk in een liquid gekregen. Vind zelf Champagne Pop wat mooier, omdat 'ie wat beter bij mijn huid past. Is wat minder roze en wat lichter naar mijn idee.
Wil door Anc ook nog een Becca blushWild Honey. Is naar mijn idee een mooie combi tussen een bronzer en blush.
Heb die nog nooit bij iemand gezien.
maar ga de limiteds niet doen hoor dus uiteindelijk 35 die in een palette moeten

florence123 schreef:Wooow Suus! dat is een mooie collectie!
Hoe houden jullie je make up bij? Hebben jullie een klein tasje met basics die jullie meenemen in de handtas? En thuis een aparte make-up tafel met wat bakjes?![]()
Want los in het badkamerkastje is niet echt praktisch
florence123 schreef:Wooow Suus! dat is een mooie collectie!
Hoe houden jullie je make up bij? Hebben jullie een klein tasje met basics die jullie meenemen in de handtas? En thuis een aparte make-up tafel met wat bakjes?![]()
Want los in het badkamerkastje is niet echt praktisch